zoo...weer terug van weg geweest. ben met mijn vriend mee wezen vissen. naja hij vissen, ik met boekies ernaast wel lekker tot rust gekomen, want voelde me nogal opgejaagt. wil ineens van alles tegelijk terwijl dat helemaal niet hoeft. t'was wel erg koud aan de kant van het water. hey lindaa. hoe gaat het nu? zet het nog steeds niet door?
Hey jootje! Lekker hoor even ontspanning aan het water! Hier idd niet veel verandering! ene keer weeen en andere keer weer niks aan de hand! Wel heb ik sinds ik de slijmprop ben verloren veel last van een natte slip.. ook tijdens inspanning zeg maar.. aan de ene kant denk ik dat dit best wel eens vruchtwater kan zijn, maar omdat er geen geurtje aan zit (ze zeggen dat het zoet ruikt!) denk ik weer dat het abnormale waterige afscheiding is.. ook weer erg verwarrend! Morgen moet ik weer naar de vk, dus zal het er eens met haar over hebben! Miss zit er wel een scheurtje ofzo in, dat k dan toch "drupsgewijs" vruchwater verlies! heb er echt geen idee meer van! voorheen hoefde ik ook geen inlegkruisje in te doen zeg maar, maar nu MOET ik die toch echt wel indoen, want om de haverklap een schone slip aan trekken *zucht*
hihi lindaa ik moest altijd zo'n ding indoen. Hoop voor je dat uk je niet meer zo lang laat lopen. Zo te horen ben jije r helemaal klaar voor.
@lindaa: goed plan hoor om de vk even te vragen hoe en wat. om zo nog veel langer door te moeten lopen met dan weer wel weeen en dan weer niet is ook niks. hoop dat je snel met een mooi klein beebje in je armen mag pronken.
Luna: ja eigenlijk ben ik er nu wel klaar voor hahaha! Hoezo moest jij altijd zo'n ding in doen dan? Had je ook last van dat abnormale waterige afscheiding? Kon je het verschil wel duidelijk zien/ruiken? Ik vind het zo verwarrend! Jootje: Ben zo onderhand al aan de wisselvalligheid van onze uk gewend hahahah! Dat luie heeft ze vast van haar paps, want die doet ook alles even op zijn gemakje.. net als onze uk.. en ondertussen mij zo nu en dan nog even lekker pijnigen HIHI
@Mimi, balen bvan die misselijkheid! @Sam, Je bent druk bezig zeg met die honden van je! Enne nee vorige keer met 39,4 bevallen dus ik heb goede hoop! @ Jootje, lekker zo's opgeruimde kast enne ik kan ook alleen echt ontspannen als ik van huis weg ben. Jammer van de kou. @ Lindaa, zwaai! Pijnigt jou man jou ook dan :-0 Hoop voor je dat het snel doorzet. En ja je kan hele waterige afscheiding hebben. Maar een scheurtje kan ook. Ik zou me geen zorgen maken maar overleg het inderdaad met vk. Succes! Hier alles redelijk, ik koop bijna niks aan kleding. Alleen wat ik echt nodig heb. Ik ben toch bijna niet buiten dus ik loop veel in piama. Dan heb ik na d ebevalling wat geld voor nieuwe kleding. Ik ga me dan ook shoppen! Alleen al omdat ik dan weer normaal kan passen (lukt nu ook niet met mijn bekken dus shoppen is niet eens leuk). Kopen ons wel rot aan kleren voor mijn vriend zodat hij rond de tijd dat ik wil shoppen niks meer nodig heeft Jooze
Even een raar vraagje hier hoor. Ik durf sinds ik weet dat zwnager ben geen sex meer te hebben. Mijn vriend heeft er gelukkig begrip voor en laat mij ook. Alleen ik vind het heel erg voor hem en eerlijk gezegd vind ik het soms ook moeilijk. Ik hou mezelf voor dat als de 2e echo goed is dat ik het wel weer gaat proberen maar ik ben best wel bang. Nu vroeg ik me af. HAdden jullie dat ook of ben ik de enige die zo raar doet.
Jooze, Heel slim hoor Des te meer jezelf kan kopen dan enne dan hoef je geen winkel in en uit te gaan voor manlief
Hoi mimi heel herkenbaar wij hebben ook nog geen gemeenschap gehad sinds ik weet dat ik zwanger ben. Ik durf het ook niet terwijl ik 3 boeken heb waarin staat het het gewoon kan/mag zonder gevolgen. Het zit namelijk zo goed verstopt en beschermd. Maar ik denk dat ik ook pas na 2e echo durf te proberen. En gewoon niet doen als je je er niet lekker bij voelt. En er zijn nog andere manieren toch gr vruchtje
Ja die manieren zijn er ook. Haha Alleen het nadeel daarvan is dat hij dan verder wil dus daarom wil hij dat ook maar niet. hmmzzz . Gelukkgi ben ik niet de enige pfff
Jooze.. HIHI dat hondenracen is niet met m'n eigen honden hoor ! Vrienden van ons zijn vader hebben 11 wippets. Die racen er dus mee. En is gewoon geweldig om te zien ! Dacht die van ons moeten maar niet mee, maar had best gekund. Die wippets zijn alleen maar gek als ze in de startbox gaan en als ze kunnen starten ! UUh Mimi.. Als ik heel eerlijk ben.. Hier precies zo hoor. Eerst durfde ik niet. Vond m'n mannetje niet erg. Toen hebben we het 1x gedaan toen ik 22 weken was, maar vond ik ook niet zo'n fijn idee. Vind het gewoon vreemd, ondertussen getrapt te worden ! Weet niet, voel me niet echt superfijn eronder. Daarbij is m'n zaakje daaronder ook heel anders.. HIHI.. Gelukkig heeft m'n mannetje er verder geen problemen mee.. En je kunt ook anders lol hebben he !
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,28 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 22 september Meisje Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober,verrassing Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober verrassing Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Heeft volledige bedrust Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november verrassing Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 26 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Meisje Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Jongen Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 ma in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 12 maart 2009 Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 20 maart Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Vruchtje24, 25 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste nov 2007, uitgerekend 9 april Totaal 4 jongens 5 meisjes 6 verrassingen 3 :-# afspraken: 25 aug Sam8 vk, Anna echo 11w, Ischa vk, roshi vk 26 aug Bengeltje86 vk, Ktje vk, roshi echo gyn, Mimi1981 vk 27 aug Pippo gyn, Anna gyn 28 aug Ischa laatste werkdag , Jootje vk Anna, nekplooimeting 29 aug Lola1982 Pretecho 01 sept Ischa intake kraam 02 sept Jojo8 vk, Ischa gyn 04 sept mimi1981 echo, Wishgirl gyn echo+ev geslacht 08 sept Pippo gyn 12 sept Lola1982 Groei echo 15 sept Anna VK 06 okt Jojo8 20wk echo BUDDY'S Pippo<----->Ischa Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105996
Mimi valt dus mee ! Er is wel eens een topic over geweest ! Pippo.. Ik wou dat ik dat ook kon zeggen.. had ik ook op gehoopt.. Zo'n konijn ik normaal was ! He Ischa?