HAHA LIN.. dat betekent dus zowat 6 maanden niet, en 3 maanden tussendoor wel HAHA ! Trusten Mimi.. Ik ga ook bijna.. Bankhangen doe ik al, met m'n super laptoptafeltje naast de bank.. liggend typen is altijd leuk !
HIHI Dacht kan ik nog wat van je leren, maar neej hoor. zegt ze weer niets .. Heb ik nou aan jou ! Misschien zou jij eens even moeten hupsen nu.. Wekt misschien wat op
ja sam, daar d8 ik ook al aan.. 8) maar mannetje durft niet HIHI! en weet eigenlijk niet of ik ook wel durf.. straks kan het kwaad ofzo!?
AAH neej hoor ! Tenzij wel je vliezen gebroken zijn.. Maar dat kan je morgen ff vragen.. Heb je nog blaastest gedaan?
ja en volgens mij kwam er niets uit.. maar toen ik ff boos werd op de hond merkte ik dat me slip wel weer nat werd.. VAAAAAAAGGGGG!
hahahaha zoals we toen op het forum konden lezen was het echt bijna elke dag . Bij ons ook maar nu doet het mij gewoon pijn moet wel eerlijk zeggen dat het een beetje frustrerend is voor mij maar ook voor mijn vriend
kreeg de tip, dat als me slip weer nat werd .. even aan te raken en wachten tot het opdroogde.. klinkt vies maar als het zou plakken dan was het gewoon afscheiding.. zo niet vruchtwater! dus hoe baggies het ook klinkt dat ga ik maar even doen bij de volgende "natheid" hahaha
Ja dat klopt wel idd Lin.. Heb ik ook wel gedaan idd! En bij mij plakt het ! Nu weet ik wel dat het gewoon afscheiding is ! Ischa.. HIHI Ja ging lekker bij ons ! Ach de schade halen we straks hopelijk wel weer in ! Hmm is wel minder dat het pijn doet.. Hebben jullie niet dat jullie zaakje veel opgezetter eruit ziet ?
hahahah sam.. weet je wat ik vanmorgen tegen mannetje zei? ligt het aan mij of heb ik dikke lippen? en bedoelde niet mijn bovenste HIHIHI 8)
Ja precies heb ik ook en het voelt alsof ik ontzettende spierpijn daar heb . De vk dacht al aan spataders maar mijn vriend heeft gekeken en zag niets.