He Dames, Seks, wat is dat?!?!?!? Hier vandaag aan de baby-kamer begonnen! Wordt al wat, zal morgen foto's maken van het resultaat tot nu toe! Nu maar hopen dat het vrijdag met de echo nog steeds een meid is!
Ben benieuwd hoe de babykamer wordt Lola . Mijn vriend is van de week begonnen aan onze slaapkamer helemaal op te knappen, wordt erg mooi.
HIHI dat hoop ik wel voor je Lola Maar dat komt vast wel goed ! Ben ook benieuwd hoe het eruit komt te zien.. Ja seks Lola.. geen idee..
Maar ik ga er ook weer even vandoor, ga even een spelletje op de computer doen. En dan vroeg naar bed, moet morgen al om 8 uur werken omdat ik om 11 uur in het ziekenhuis moet zijn. Maar na morgen nog maar 3 daagjes en dan VERLOF!
Je hebt gelijk Ischa. Ik ga er ook vandoor.. Zo lekker m'n bedje in ! Werkse morgen Ischa .. Nog even meid! Slaap lekker en tot morgen..
oh lola wat leuk werk he aan de beebs kamertje werken! Ischa lekker slapen! *edit* iedereen lekker slapen!
Hij wordt heel leuk dames, lekker roze! Nee hoor, 1 muurtje maar! Misschien dat ik nu al wat foto's maak trouwens! Ischa: slaap lekker en heerlijk dat je bjna verlof hebt! Ik moet mrogen weer werken na 3 weken vakantie! Hoop dat ik zo kan slapen, want heb vanmddag nog 1 1/2 uur geslapen!
deze dame gaat ook nog even filmpje zien en dan ook slapen! En dan kijken of kleine uk me alleen gaat pijnigen of nou ook wil komen! :-k Weltrusten meiden en tot morgen!
Goedemorgen! Hier ook weer uit bedje weggerold! Wel even wennen hoor, dat mannetje nu weer aan het werk gaat! Voel de verveling NU AL opkomen, aangezien ik niet echt in staat ben om nog van alles en nog wat te doen.. Gelukkig komt mams straks bij me langs, die wou graag met me mee naar de vk aangezien dit de eerste keer is dat mannetje niet met me mee kan En meiden, duimen jullie even mee dat de invallende vk vandaag niet zulke rare opmerkingen geeft? @Lola: begint er al heel mooi uit te zien meid! en die witte vlinder.. wauww!
Ik ga voor je duimen Linda Lola echt een gave kamer Nou ik ga even werken en daarna naar de vk dus tot straks.
Ischa werkse en succes bij de vk ! Linda ik hoop het idd voor je ! Lola mooie, lieve, schattige kamer hoor ! Echt tof ! Zo hier ook weer uit bedje gerold. Even snel een berichtje van mij. Heb super slecht geslapen; rare dromen, misselijk en veel harde buiken. Geloof dat het nu wel weer beetje gaat.. Zo eerst honden uitlaten, dan naar vk en als het lukt op kraamvisite en anders bel ik dat af. Maar denk wel dat het lukt ! Sammie moet nog wel eens wennen dat ze al bijna 36 weken zwanger is en niet alles meer op 1 dag kan ! Gister dus veel te veel gedaan ! Nou ja.. Zie jullie iig vanmiddag wel weer ! WERKSE voor iedereen die moet werken en fijne dag allemaal! X
Jij veel succes bij de apk keuring sam! En leuk he kraamvisite nog eventjes dan komen ze bij ons over de vloer HIHI! Balen dat je een wat mindere nacht hebt gehad
Oh ja, APK keuring, die moet ik dus echt doen deze week! Gisteren teruggekomen van onze vakantie deel 2. Ik ben er best tevreden mee, nog 1 weekje thuis en op school voorbereiden en dan weer allemachtig vroeg mijn bed uit en voor de klas. Ik ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan straks. 6 uur! Lola, Ik vind de vlinders in je kamer ook erg leuk en gelukkig is het roze wel lekker fel! Linda, Ik had gedacht dat die bevalling van jou zou doorzetten vorige week. Maar niet dus! Benieuwd wat de VK straks zegt. Ik ga straks met mijn moeder naar het ziekenhuis voor de volgende echo vh onderzoek. Ze was erg nieuwsgierig hoe dat er uit ziet en mijn lief moet vandaag weer werken. Donderdag hebben we de nekplooimeting. Daar is hij natuurlijk wel bij. En woensdag moet ik weer terug naar de gyn. Waarschijnlijk doet hij ook nog een korte echo. 3 in een week dus! Maar daarna volgende week de laatste vh onderzoek. Ik ben bang dat ik daarna wel in een soort gat zal vallen. Opeens niet meer steeds die bevestiging. En het gaat ook nog heel lang duren voordat ik het kindje zal gaan voelen... Als ik jouw verhaal lees Wish, dan begin ik ook maar niet aan zo'n thuisdopler. Je moet je er wel minder zorgen door gaan maken, niet meer.