zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dat vond ik inderdaad ook al jammer.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ischa, ja idd Miss Etam.
    Jeetje wat moet je vader nog lang wachten :( .. Echt lullig! Zou het idd ook snel willen weten!

Lin, wat leuk zeg ;) ! Half forum zometeen met zo'n banner :p ..

Hmm ik was met spel bezig voor de kleuters morgen. Was aan het lamineren. Blijft het natuurlijk weer hangen.. Met als gevolg dat ik het er hopelijk uit krijg, anders is het een duur apparaat geweest.. Hmm :( ! Zit ik me eens uit te sloven :( ! Heb er koppijn van :( !

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Lin nu moet je ook nog rekenen :p :D

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nou sam, dat is niet aardig van je hoor!
    denk dat ik het toch maar weer verander, vind het een leuke banner, maar vind het wel leuker als er staat hoeveel weken je zw bent en hoelang je nog moet!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Heeft trouwens iemand de film moordwijven gezien? Is die leuk?

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik zou hem laten staan is toch kei leuk.

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hoe is het met jou Luna? Of ben je weer weg?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej niet gezien..

Was grapje hoor Lin :p

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hihi, heb hem alweer veranderd ischa!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh mijn mannetje vertelt even hoe onze kleine eruit gaat zien.. Ik zei; ben wel benieuwd naar hoe hij/zij eruit gaat zien.. Zegt ie; nou 2 handjes, 2 voetjes, 2 oogjes, 2 oortjes.. Fijn he? Zooo grappig die man :p

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahahaha.. is wel te hopen he sam, dat de kleine die dingen in 2voud krijgt! :p

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou idd :p
    Nou de handjes en voetjes, oogjes en oortjes had ie allemaal in 2 voud op de echo :p Dat scheelt maar weer :D

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ga even gtst afkijken en maar weer naar bed, kan mijn ogen bijna niet open houden.

Slaap lekker en tot morgen.

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahah is dat maar weer mooi meegenomen sam!
    Ischa weltrusten alvast meid!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ischa trusten meid!

X

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik was alweer weg, maar ook alweer terug :)

het gaat hier goed. Ik ben blij dat ik eindelijk verlof heb (nou ja morgen dan) alhoewel ik het ook nog wel even vol zou houden, maar ik heb er gewoon genoeg van. Laat nu het coconnen maar beginnen. Heerlijk ook voor de jongens dat mama de komende maanden vrij is. Morgen hoor ik hoeveel plus uren ik nog heb. Dat kan tegen de 40 lopen. Verder nog ruim 90 vakantie uren, dus woooeehhaaaaa ik kan dus een maand langer thuis blijven! Heerlijk!

Verde rgaat het goed. Voor diegene die de link naar onze site hebben. Daar staan foto's op van de controle gisteren bijd e verloskundige. Leuk met de jongens erbij.
    Met de zwangerschap gaat het super goed. heb geen last meer van harde buiken enzo, slaap prima, baby voel ik goed dus geen klagen hier. (mag ook wel want ik heb de eerste 4 maanden van de zwangerschap het heel zwaar gehad door extreme misselijkheid en ziek zijn.)
    Baby was al aan het indalen. Goh vroeg hoor voor een derde. Voordeel is dat ik er niets van gevoeld heb terwijl dat bij de andere twee jongens flinke scherpe pijn opgeleverd had.

Laat de zomer maar komen zou ik zeggen. dan ga ik een mooi kindje op de wereld zetten! :)

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    navond...
    laatste tijd weinig online.
    druk druk druk

vandaag hebben we onze zolder eens onder handen genomen omdat er ruimte moest komen op de toekomstige babykamer.
    zolder is weer netjes en alles wat van de babykamer af moest staat daar nu ook. Nu kunnen we maar beginnen met inrichten.

hadden een mooi kamertje besteld bij Gardo, maar helaas belden ze maandag op dat de levertijd langer werd. te lang....

nu hebben we een kamertje en alle benodigdheden van een collega van mijn zus overgekocht.
    Van maxicosi tot kinderwagen tot tummitub. hebben nu bijna alles al en kan me nu gaan richten op de aankleding. Zaterdag gaan we alle spulletjes bij die collega weg halen.
    best vreemd. Zo heb je niks en zo heb je ineens alles.

vanavond nog wezen kijken om een leuk behangetje. maar niks leuks kunnen vinden.
    morgenochtend voor ik moet werken nog maar even verder neuzen in de winkels.

iedereen alvast weltrusten

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pfffff, stelletje kletskoppen.

Lindaa, in slaap gevallen ipv naar de voorlichting te gaan. Hihi, zwangere muts. Is er voor je bevalling niet nog een voorlichting? Hier doen ze hem regelmatig en anders kun je nog terecht bij de voorlichtingsverpleegkundige.

Luna, heerlijk meid, verlof. Inderdaad fijn voor de jongens dat mama zo'n tijd thuis is en nog een maandje extra vakantie klinkt ook niet verkeerd.

Liesje, nog een paar daagjes en dan ... verlof. Nog even een paar daagjes doorbijten. Ben benieuwd hoe het bij het kraamcentrum was. Lijkt het je wat om daar te bevallen?

Wat een vreselijk nieuws voor die oktobermama. Inderdaad iets waar je toch echt niet aan moet denken. Brrr.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Liesje nog even meid :D !
    Luna lekker dat je nog een maandje extra vrij hebt :D ! Genieten met die hap van je mannen :D !
    Babykamer klaarmaken, leuk jootje, dat moet hier ook nog :D ! Net even naar binnen geloerd.. DIe commode is echt leuk geworden :D ! Succes met behang zoeken!
    Nou hier al gedoucht, aardappelen geschild en vaatwasser uitgeruimd :D ! Nu nog even ontbijten en dan honden wegbrengen en dan lekker aan het werk :D ! Hmm, ben wel blij dat ik deze week heb gehad, dan schiet het aftellen tenminste op :p ! Dan nog 2,5 dag in totaal (in 2 weken ;) )
    Ik dacht trouwens dat jongelui vooral uitslapen. Nou onze honden ook ;) ! Die zijn nog niet omhoog geweest :p ! ja helaas jongens.. werktijd!

Ooh ja, vandaag 25 weken :D ! Net even op de weegschaal gestaan en zeg maar net 5 kg aangekomen nu in totaal! Niet verkeerd toch?

Nou iedereen een fijne dag en ik kom tussen de middag wel even aanwaaien!
    X SAM

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Goedemorgen iedereen.

Lekker Luna verlof, geniet ervan meid.

Sam werk ze. En gefeliciteerd met je 25 weken. Ik vandaag alweer 23 :D

Ik heb me net ziek gemeld, heb heel de nacht en vannochtend ook een paar keer over moeten geven. En als ik lig of zit en ik moet opstaan dan moet ik me echt vasthouden anders val ik zo duizelig ben ik.

Dus ik ga ook snel weer van de computer vandaag en proberen maar wat te slapen.

Fijne dag iedereen.

Deel Deze Pagina