zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedemorgen!

Luna, lekker hoor verlof! Geniet ervan en niet te veel doen he ;)

Ischa las dat je baalt dat je na de bevalling 24 uur in het zk moet blijven. Ik moest dat bij de eerst ook Tycho was met vacuum gehaald en had een duimpje te veel en echt het valt mee! Die tijd is zo om. Wel jammer dat je mannetje er de eerste nacht niet bij is. Maar mijn amnnetje had er gebruik van gemaakt door nog 1 nacht goed te slapen. en je staat er de eerste nacht niet alleeen voor en dat is eigenlijk ook wel prettig. Hoop wel voor je dat je erna zo snel mogelijk naar huis kan!

Jooze

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

bijna bijna bijna verlof....alleen morgen nog...hihihi

gisteren in het geboortecentrum gekeken, het voldoet natuurlijk en het is een geruststellend gevoel dat als er dan wat aan de hand is dat je vlakbij de verloskamers bent in het zh met alle apparatuur ed. bij de hand.
    Maar ik ga toch pas op het laatste moment zelf beslissen of ik daar naartoe wil.

Verder heb ik niet bijgelezen sorry....ben zo moe en misselijk...

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    Sam: gefeli met je 25 weken!
    Ischa gefeli met je 23 weken!
    Inez: heb geen idee of ze nog een voorlichting hebben, ga eens even met het zkh bellen, en dan vragen!

Zo ik mag me zo klaarmaken, want ga zo weer naar de vlk, altijd leuk! :)
    alle andere dames die ook mogen vandaag: Succes en veel plezier!

Oh ja voor degenen die zich afvroegen welke wagen ik heb gekocht: foto staat in mijn album! Ik mag hem vandaag gaan halen! :whistle:

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje en Ischa, beterschap.

Ischa, die tijd in het ziekenhuis vliegt inderdaad. Heb er zelf na m'n eerste bevalling een week gelegen, mede doordat Alyssa op de kinderafdeling was opgenomen en ik niet zonder haar naar huis wilde. (en dat voor iemand met heimwee naar huis). Ondanks dat ik haar niet bij me op de kamer had, is de tijd toch gevlogen.

Met m'n eerste zwangerschap moest ik er ook echt niet aan denken hoor, bevallen enzo in het ziekenhuis, maar het liep zoals het liep en nu ben ik eigenlijk wel blij dat ik in het ziekenhuis mag bevallen. En ja, natuurlijk hoop je dat je met een paar uurtjes weer naar huis mag, maar een en ander is afhankelijk van hoe je bloeddruk zich na de geboorte van je kleintje gedraagt en herstelt.

Hoe naar ook, ze kunnen je beter een paar uurtjes te lang houden dan dat je thuis bent en toch weer moet worden opgenomen vanwege je bloeddruk. Dat lijkt me nog vervelender.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Lindaa, succes bij de vk

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindaa, succes bij de VK en mooie wagen.

7. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    goeiemorgen iedereen..

@ Jooze: gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag had :)

@ Pippo: succes vandaag bij de 26w echo

@ Linda, Bruidje, Mone: succes bij de VK vandaag!

@ Liesje: het is nu uurtjes aftellen voor je verlof he! Geniet ervan :)
    Ik las dat je misschien in een geboortecentrum wil bevallen. Ik had er wel wat over gelezen toevallig deze week. Weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.

Even een vraagje aan iedereen die het geslacht al kent. Klopt het met de geslachtskalender van op deze site? Ben benieuwd :-D
    Ik zou een jongen verwachten maar moet nog even wachten voor de 20w echo.
    Ben alweer 16w, het gaat nu veel sneller hihi

Fijne dag iedereen!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    linda sucses en mooie wagen

nou dames ik mag na 6 week virj te zijn van therapie weer gezellig terug in de groep voor me onderrug en stuitje trekt lekker door .
    dus morgenvroeg 8 uur mag ik weer :cry:

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik weet ook nog niet precies wat ik ervan vinden moet, het grootste voordeel/geruststelling voor mij is dat je bijna in het zh bent als er wat mis is. Ze hoeven je daar alleen maar door de gang te rijden en dan ben je bij de gyn's
    Ik beslis op het laatste moment wat ik wil, ik zorg er gewoon voor dat ik alles voor een thuisbevalling in huis heb zodat ik gewoon thuis kan blijven als ik dat wil.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    is Bruidje vandaag al gesignaleerd?

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Volgens mij is Bruidje hier vandaag nog niet geweest.

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ze zou toch niet aan het bevallen zijn he....

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden,
    ben terug van de vlk, en heb geen goed nieuws,
    toen ze aan het onderzoeken was, bleek dat de kleine van ons
    geen groeispurt heeft gehad en een slag te klein is..

Nu heeft ze mij naar de gyn gestuurd en moet volgende week van haar al een groei echo hebben! Ook heeft ze me nu super duidelijk gemaakt dat ik complete rust moet hebben, Ik mag helemaal niets meer dan liggen,liggen en nog eens liggen :(

Aangezien ik ook al 2 dagen ontzettend veel waterige afscheiding en ook heel veel verlies was ze ook bang dat het wat vruchtwater zou zijn, dus ook hier heeft ze naar gekeken.. dat bleek in eerste instantie niet het geval te zijn maar moet het wel in de gaten houden..

Ben best wel geschrokken van dit nieuws en hoop maar dat volgende week op de echo te zien is dat alles goed is met ons kleine spruitje!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Lindaa, wat schrikken om zo'n bericht te krijgen, dat verwacht je toch niet he.
    Hopen dat alles volgende week met de groeiecho toch nog meevalt en tot die tijd toch maar houden aan de rust meid!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sorry jongens maar na het bijlezen van de afgelopen 2 dagen ben ik alweer een hoop vergeten, dus ik reageer niet op alles.

Pippo en Mone, nog van hare met jullie verjaardagen \:D/

Liesje en Luna, nog heeeeeeeeeeeeeeeeel even en dan met verlof meiden!
    Ik ga over 2 weekjes, dus ook al snel. Heerlijk hoor, geniet ervan!

Inez, hoe was de voorlichtingsmiddag in het Gelre?
    Ik hoop voor de dat de verloskamers daar heel wat mooier zijn dan hier in het Flevo. Voor jou wel heel belangrijk aangezien je in het ZH moet bevallen.

En Liesje, ben je al in het geboortecentrum wezen kijken?

Ischa, wat moet je vader lang wachten tot hij de uitslag kan krijgen zeg. Vervelend om zo lang in spanning te zitten.

Lindaa, ik ga hard voor je duimen dat je bij de groei echo beter nieuws krijgt dan nu van je VK. Hou je inderdaad maar heel rustig meid, sterkte!

Mijn update : hier gaat alles goed. Ik let nog steeds meer op het voelen van bewegingen dan anders, door die te lage hartslag bij de VK vorige week. Maar ze is om de haverklap aan het touwtjes springen en hinkelen, dus dat gaat allemaal prima.
    Mijn rug gaat niet prima en ik ben nog steeds een zeikwijf, maar dat is oud nieuws. ;)

Met Chris z'n oog gaat het redelijk. Er zit nog vocht achter en z'n tijdelijke bril functioneert niet helemaal lekker, maar de genezing schijnt goed te gaan en hij ziet al een stuk beter dan voorheen!

Ik ga weer verder, zo naar m'n moeder toe om haar met dingen te helpen.
    Doei!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep, ben er gisteravond geweest, de grootste geruststelling voor mij om daar te bevallen is als er wat aan de hand is dat ze je gelijk door kunnen rijden richting de gyn's....
    verder beslis ik pas op het moment dat het zover is of ik daar inderdaad naartoe wil gaan om te bevallen. Want het is gewoon een zh kamer met een eigen douche/toilet en tv.
    Veel meer stelt het ook niet voor om eerlijk te zijn.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hey liesje betaal je daar nou erg veel voor mischien rare vraag maar aangezien onze slaapkamer te klein is m te bevallen zal ik ook zoiets moeten verzinnen maar ze zeggen dat het dus erg duur is

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het geboortecentrum geeft zelf aan dat een poliklinische bevalling ongeveer 250 euro kost en afhankelijk van je verzekering is wat je hiervan vergoed krijgt. Ik krijg alles vergoed van een poliklinische bevalling.
    Het kan best zijn dat het poliklinisch bevallen bij jullie duurder is hoor.
    Moet je gewoon eens informeren hoor.....

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Dank jullie wel meiden,

Ik hou me nu idd ook maar aan hun eisen, en ga elk uur liggen (is wel erg moeilijk omdat ik geen kontzitter ben) maar doe het wel omdat ik nu ook best wel angstig ben! Ik hoop maar dat ze geen rare fratsen zien op de echo volgende week! zal toch wel een beetje meevallen? met de 20 wkn echo was verder ook alles goed

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Liesje76 bedankt ik ga dat echt ff informeren ben goed verzekerd denk ik maar zo groene land 3 sterren hoop dus dat ik het redelijk of alles vergoed krijg aangezien het een probleem word thuisbevallen in te kleine kamer
    je kan niet om bed lopen enzo

Deel Deze Pagina