zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan is poliklinisch bevallen wel een oplossing denk ik bengeltje, maar het kan altijd nog zo zijn dat je niet meer weg wilt uit huis

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    n ee klopt maar de rede in de kraamhulp boekje staat dat ze bij een bevalling om het bed moeten kunnen lopen dat gaat niet je kan er niet eens 1 been neer zetten dus ze kunnen maar vanaf 1 kant erbij

en ag ik heb dubbele kans om vroeg zwangerschaps suiker te krijgen heb namelijk problemen met me insuline

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Bengeltje, een bed beneden in de kamer? of in een ander kamertje (gewoon 1 persoons? ) !

Lindaa wat is dat nou :( ! Rustig aan doen hoor! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Dikke knuffel voor jou!

Verder pfff uitgeblust hier, dus even kort berichtje van mij ;) ! Ma 23 juni brengen ze de kinderwagen :D ! Wel jammer dat ze dus niet weten hoe laat. En aangezien ik er wel met de honden uit moet! Nou ja, dan moet buurvrouw het maar even in de gaten houden als ik even weg ben ;) ! Kan die me bellen als ze er zijn!
    Blijf ik wel wat in de buurt.

Liesje, nog 1 dagje :D .. JAHOE :D

Nou dat was het hoor ;)

X SAM

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jaaaa! 32 weken vandaag! :whistle:
    volgend streven is de 34 weken! ;)

@ischa: beterachap meid!

@lindaa: jeetje wat vervelend meid! hou je rustig hoor, want als je thuis niet genoeg rust kunt houden nemen ze je op in het ziekenhuis! zo ook mijn buurvrouw in het ziekenhuis! niet om je bang te maken, maar wil je waarschuwen dat thuis dan echt wel beter is! ;)

@liesje: lekker nog een dagje werken en dan van je verlof genieten! :D

liefs rebbel

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Ischa helemaal vergeten te zeggen.. Beterschap meid!

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi allemaal, drukke dag gehad vandaag.. dus geen tijd om even te "melden" hier.. dus bij deze :)

Alles was goed bij de vk, ze zei dat mn baarmoeder al een heel eind gezakt is (wat blijkbaar gunstig is..) en de kleine ligt er klaar voor.. nu afwachten maar.. wederom is onze kleine geschat op een pond of 7

Fijne avond allemaal en sorry dat ik even niet reageer op iedereen!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Sam8 kan niet woon in portiek flat en de kamer die over is word baby kamer
    en ga niet in de huiskamer bevallen want me vriend wilt ten tijde dus zijn ouders bellen die dan in de huiskamer zouden wachten (niet dat ze het doen maar toch) mijn ouders zijn er wel bij.

maar nee niet in de huiskamer

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindaa, meid, dat is inderdaad even schrikken. Weet je, meestal valt het wel mee, maar ze willen altijd graag even alles extra in de gaten houden. Een kindje van de dochter van een oud-collega was ook te klein bevonden en ze hebben het eerder gehaald met de keizersnede. En wat bleek, het kindje was zo rond de 6 pond en 50 cm. Heel normaal dus. Niks aan het handje.
    Maar voor nu zou ik me als ik jou was inderdaad even aan de voorgeschreven rust houden.

Liesje, goed om een slag om de arm te houden. Wie weet heb je straks wel helemaal geen zin meer om gedurende de weeën naar het zkh te gaan. Ben wel benieuwd waar je uiteindelijk zult eindigen.

Bruidje, fijn dat alles er weer goed uitzag bij de vlk.

Bengeltje, dat lijkt mij nou helemaal niks, dat er mensen in de woonkamer gaan zitten wachten tot de baby geboren is om je dan vervolgens te gaan bespringen zodra de kleine er is. Ook al zouden die mensen mijn (schoon)ouders zijn, brrrrrr. Moet er NIET aan denken.
    Ben jij trouwens vanwege je suiker niet onder controle bij de gyn? Dan heb je een medische indicatie om te bevallen in het ziekenhuis en hoef je niet te betalen.

Natas, we gaan morgen naar de voorlichting in het Gelre. Ik verwacht eerlijk gezegd wel veel van de verloskamers in het vernieuwde ziekenhuis, aangezien ze er in het oude ziekenhuis ook al behoorlijk mooi uitzagen. Je schijnt zelfs in bad te kunnen. Lijkt me heerlijk.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm oké, ik begrijp ;) !
    Ja dan wordt het wat anders idd..

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou Inez ik heb dus ook gezegt dat hij ze pas mag bellen als de baby ik aan ut persen ben whahaha dan moeten ze nog 2 uur rijden en weet toch zeker dat ze echt niet komen als ik aan bevallen ben. mijn moeder heb ik zelf gevraagt bij de bevalling te zijn. die vind ik niet erg

daarom en van de insuline probleem die is vaak te hoog maar omdat het nog geen suikerziekte is ja heb ik wel kans dat als de insuline gedurende tijd erg hoog is ik vroegere zwangerschapsuiker kan krijgen
    ik loop tot 27 juni bij de gyn daarna bij de vk denk dat die het maar in de gaten moet houden

11. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Lindaa, rustig aan meid, en veel sterkte.
    Hopelijk is er niks aan de hand. Ik had bij mijn vorige zwangerschap een keer dat volgens de kaart de kleine was gekrompen, maar toen zei de vk meteen al dat zij heel anders meette dan de vorige vk en daarom op kleiner uitkwam, en ik hoefde me geen zorgen te maken. Wat ik wou zeggen: pin je niet teveel vast op die vk, want de groei schatten is erg moeilijk, en wacht rustig die echo af. En ondertussen lekker veel rust nemen, het komt vast goed!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    Nou hier weinig te melden eigenlijk. Moe, uitgeblust, maar goed even een ochtendje werken en vanmiddag maar even bijkomen, daarna met vriendin naar wedstrijd en morgenochtend weer helpen op de wedstrijd georganiseerd door onze club. En dan s middags nog met mannetje even naar de bouwmarkten. Even wat dingen halen. En dan niets meer doen ;) ! Iedereen een fijne dag en Liesje succes op je laatste werkdag :D !

Liefs SAM

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    volgens mij is het idd vrijdag de 13de
    maak me ineens weer zo zorgen vanacvht stond ik op om te plassen en ineens weer lekker veel bruinverlies he :cry: lekker zo voor het weekend :cry:

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    JIPPIEEEEEE de laatste werkdag!

bengeltje als je het niet vertrouwt gewoon je vk bellen hoor!

15. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Liesje, je hebt verlof, geniet ervan!
    Lindaaa, heel veel succes met liggen :( en ik duim voor je.
    Bengeltje, Niet te snel zorgen maken he de 13e zegt niks! Bruinbloedverlies hoeft niks te betekenen!

Jooze

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee weet ik wel maar toch
    ik mag vanmiddag heen om kwart voor 3

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!

Nou heb eerlijk gezegd niet veel te melden, en ook niet erg veel beleefd.. lig nu om de haverklap dus plat en verveel me best wel hahaha! Ik let nu nog meer op de gezondheid van ons kleintje en ben een beetje bekomen van het nieuws wat ik gisteren kreeg! Ook probeer ik mezelf positiviteit in te praten omdat ik mezelf een beetje gek aan het maken ben over wat er mis kan zijn met de kleine!
    Misschien wel dom van mij, maar kan er niks aan doen die gedachten komen vanzelf!

Ik moet zometeen naar het CWI want ze willen mij in een re-integratie project stoppen omdat ik nu in een ziektewet uitkering zit! Ik denk alleen voor hun dat ze mij weinig kunnen maken aangezien ik continue plat moet liggen en arbeidsongeschikt ben verklaard..

Oh ja gisteravond onze wagen opgehaald :)
    liep ik daar door de winkel met de wagen, maar omdat ik ervoor net wat geslapen had was ik nog wat duf, en liep dus overal met de wagen tegenop in de winkel :oops: schaamde me rot hahhaha

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    leuk Lindaa, de nieuwe wagen, is ook een hele mooie hoor!

19. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai meiden...

Alles goed hier? Nog nieuwtjes? Hier alles goed verder..vanmorgen weer naar de vk geweest en ons ventje ligt goed op schema...Alles gaat super gelukkig :) Het ligt al met het koppie naar beneden, over 2 weken weer naar vk en als ze dan twijfelen over de ligging, dan krijg ik een echo..Nou, ik spreek jullie later weer!
    Liefs

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Joehoe Liesje je laatste dag! Lekker meid...

Fijn dat alles goed is Latoya..

Leuke wagen Lindaa... !

Hier alles rustig, lekker voetbal in de kroeg kijken vanavond.. heb er zin in..

Deel Deze Pagina