Luna en Liesje, van harte met jullie verlof! \/ Liesje, fijn dat je het geboortecentrum even hebt kunnen zien. Het laten afhangen van het moment van bevallen of je daar naar toe wilt lijkt mij een prima keus. Lindaa, sterkte met het rust nemen en wachten tot aan de groei echo. Roos, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim voor je dat je dit keer je kindje de normale tijd bij je mag dragen. Lola, wat naar van de angelsound! Maar het gebeurt heel vaak dat een hartje niet te vinden is. Ik snap dat het moeilijk is maar probeer je niet ongerust te maken. Inez, fijn dat het er goed uitzag in het Gelre, dat je bloeddruk goed was en dat je een uitkering kan krijgen. Goede berichten allemaal!
nou dames, nog wakker gebleven tijdens de voetbal? Ik ga mijn nestje zo opzoeken. Hopelijk is het nu stil boven. Ruben werd net wakker van het vuurwerk dus die riep al bijna 'gelukkig nieuwjaar'. De jongens slapen helemaal boven en daarnaast is het dakterras dus snel badjas aan en naar buiten. Wat een klere herrie zeg . Allemaal jongeren op straat, toeters, vuurwerk. Erg leuk. Ruben was helemaal aan het stuiteren. Ik ga dit aan timo vertellen, zei hij! Nou uhm doe dat morgen maar. Timo slaapt...
Lola, kun je met de angelsound niet ook de bewegingen van de baby horen? Ik heb zelf een first sounds van Hape, waarmee ik verder nog nooit de hartslag heb kunnen traceren, maar ik heb de kleine wel altijd horen bewegen. Natas, we zijn er zelf ook erg blij mee.
Oh meid wat een onzekerheid. Bij mijn vriendin kon de verloskundige zelfs met 13w het hartje niet vinden maar uiteindelijk bleek alles goed. Ze zei toen dat dat kom komen doordat de baarmoeder naar achteren gekanteld was. Als jeje erg onrustig blijft voelen bel je gewoon de verloskundige!
Jahoe het is weekend ! Hoezo pluk de dag en om 7 uur eruit, nou ja, het is niet anders ! Maar goed, hier wakker gebleven gisteravond hoor. Ook 11 uur in m'n bedje. En zelfs mannetje ging mee ! Lekker knus. Baby is nu soms echt heel erg aan het draaien ofzo.. voelt zo apart, soms ook even wat pijnlijk ! Nou iedereen een fijn weekend! X SAM
Goedemorgen Dames! Even over die angelsound; ik maak me niet echt druk meer, het was wel even schrikken, maar ik heb allemaal verhalen gelezen over dat ding en dat het dus heelvaak gebeurd, dat sommige vrouwen helemaal nooit, zoals Inez al zei het hartje traceren. Geluiden hoor ik wel, maar of dat van het kindje is? Ik heb woensdag nog een echo, dus ik ga me maar niet druk maken. Ik heb als ik onverwachte bewegingen maak en snel opsta last van mijn banden en dat had ik vorig jaar niet, ik heb ook krampjes in mijnbuik! Wat voor mij belangrijk is, wnat vorig jaar waren die opeens weg + al mijn kwaaltjes en die heb ik ook nog volop! @ Liesje en Luna: heerlijk genieten van jullie verlof! @ Luna: moest zo lachen om wat je schreef over Timo! hahahaha, nou doe morgen maar! Geweldig! @ Roosje: welkom hier! En wat erg een vroeggeboorte en een MK. Jeetje zeg! Wat was het geslacht? Hoelang was je zwanger? @ Inez: wat fijn dat je recht heb op een zwangerschapsuitkering! @ De rest: hoooooiiii! ben hetallemaal weer eventjes kwijt!
Nog net goede morgen iedereen. Ik heb niet bijgelezen. Ben gelukkig weer een beetje opgeknapt. Volgens mij gingen er deze week 2 meiden met verlof. Geniet ervan! En nog geen baby geboren hier? Ik ga vanmiddag even rondkijken voor een nieuwe fiets. Mijn oude durf ik niet meer op te fietsen want die valt volgens mij zo uit elkaar Lola al 13 weken zie ik, wat gaat het toch snel. Fijne dag iedereen.
Hallo meiden! Hoe is het hier? Ik ben pas net een uurtje uit bed weggerold was alwel eerder wakker geweest, maar dacht ach moet rusten van de vlk, en heb verder geen afspraken dus draai me nog lekker even om HIHI!
Meiden wat een stilte hier! Ik moet echt even klagen hoor.. IK VERVEEL ME ZO ERG DAT IK NIKS MAG ben nog maar 2 uurtjes wakker heb alleen maar even gedouched en verveel me nu alweer! nou ga denk ik maar even ouders van nu lezen, dan zijn we weer een uurtje verder!
HAHA Meid, t is niet best ! Maar snap je wel. Zou me ook te pletter vervelen ! Ga jij maar even lekker lezen ! Veel plezier dan maar ! Ik moet hier stofzuigen en dweilen. Nou als ik ergens GEEEEEEN zin in heb ! Bleagh. Nou ja. het is niet anders
Ze moest toch gisteren gaan heb ik net gelezen...vind raar dat Bengeltje nog niets heeft laten horen...hopelijk is alles in orde!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 7 jongens 10 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik, Noni pretecho 17 juni Liesje vk 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 21 juni Lindada 3D/4D echo 23 juni Jootje 20 weken echo 25 juni Liz0104 echo 26 juni Ischa gyn 01 juli Anneke VK, Sam VK 02 juli Lola1982 VK 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 08 juli Anneke 20 weken echo 09 juli Ischa pretecho, Jootje VK 14 juli Inez gyn 06 aug Pippo Echo 34 weken 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa
Hoi meiden, ben ik ook weer een keertje. Hoe gaat het met iedereen? Al weer 2 met verlof zag ik. Wat gaat de tij dhard he? Nog even, dan zijn de eerste beebjes er. Super hoor! Roos, welkom hier! Wat een nare voorgeschiedenis heb jij zeg! Sam, jouw hondjes zijn wel steeds de pineut he? Heb ik belangrijke dingen gemist? Hier gaat alles prima. Ben gisterenavond naar Bon Jovi geweest. Was echt super! Eerst in het stadion voetbal gekeken. Dat was ook een hele ervaring. Was net of je er een beetje bij was. En daarna concert. Was pas om 2 uur thuis. Ben nu wel afgedraaid! Hahaha!
Oh Zena dat zal wel gaaf zijn geweest. Ik ben ooit naar Bon Jovi geweest in Landgraaf en Arnhem was echt kei leuk toen.