Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 7 jongens 10 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik, Noni pretecho 17 juni Liesje vk 18 juni Lola1982 4e echo 19 juni Lindaa gyn. groeiecho 20 juni Inez gyn 21 juni Lindada 3D/4D echo 23 juni Jootje 20 weken echo 25 juni Liz0104 echo 26 juni Ischa gyn 01 juli Anneke VK, Sam VK 02 juli Lola1982 VK 03 juli Inez gyn, Lindaa VK 07 juli Pippo 30 weken echo 08 juli Anneke 20 weken echo 09 juli Ischa pretecho, Jootje VK 14 juli Inez gyn 06 aug Pippo Echo 34 weken 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa zo mijn afspraken staan er bij!
Zena. Leuk man.. Bon Jovi ! HAHA ja die hondjes van mij, hopeloos ! Ischa, fijn dat je je weer wat beter voelt ! Gelukt met de fiets? Ik krijg van mannetje een moederfiets op mn verjaardag ! Zo hoor net even bevallingsverhaal van stalvriendin ! Tweede kindje. 12 uur werd ze wakker en dacht, ooh voorweeën.. 1 uur begonnen het toch echt zeer te doen en mannetje vk gebeld. 20 minuten later was die er. 20 voor 2 gevoeld, had ze al 8 cm, en 10 voor 2 is ze geboren! Dat is nog eens snel ! Maar ze zei er wel bij, was wel beetje een shock eigenlijk. Zo had ze eigenlijk niet eens door dat ze al aan het bevallen was en zo was het er al !
Nou Sam, dat is inderdaad een superbevalling zeg. Ischa, ik ben ook ontzettend blij dat ik in aanmerking kom voor deze zwangerschapsuitkering. We hadden niet verwacht dat deze regeling er net op tijd door zou komen voor ons. Oh, we hebben zo'n domme hond. Wanneer we even weggaan, gaat onze Mechelaar in de bench, anders sloopt hij de hele boel. Da's niet zo fijn thuiskomen. Nu sloopt hij alleen maar af en toe een bench. We kwamen terug van boodschappen doen, heeft hij z'n ene voorpoot door een klein gat weten te wurmen. De sufferd. Natuurlijk kon dit niet zonder z'n poot te verwonden, dus dat wordt weer een paar dagen een voetje ontsmetten met dettol.
Hihi, Dombo is z'n bijnaam. Het is verder best wel een goeie hond hoor. Ik heb 5 jaar lang G&G (gedrag en gehoorzaamheid) met hem getraind en met heel veel pijn en moeite en bloed, zweet en tranen heb ik het met hem voor elkaar gekregen om G&G1 te halen en om zelfs wat bekertjes met landelijke wedstrijden te halen. Alleen ben ik daar uiteindelijk niet mee verder gegaan omdat hij voor sommige oefeningen echt te neurotisch is en ik gewoon niet meer verder met hem kwam. Toen was het trainen ook niet echt leuk meer. Maar we hebben nog wel steeds heel veel profijt van de trainingen. Hij is behoorlijk neurotisch, maar luistert verder best wel goed.
Das wel gaaf! Die van ons vond het op gegeven moment niet meer leuk. Die ging echt achter me aanhobbelen, zo van heb je lol? en als ik nu even met hem op het veld wat oefeningen met hem doe en een speeltje in de buurt is vindt hij het gewldig ..En op zich ook wel goed luisterend. Alleen zit daar ook de lompe apekop van zn vader in ..HAHA
zo meiden, heb net even weer een buikfoto laten maken door vriendlief, en die staat ook in mijn album nu
Lindaa, mooi buikie al hoor! Sam, dat trainen en ook die wedstrijden vond ik inderdaad ook altijd erg leuk. Wie weet ooit nog weer eens met een andere en minder neurotische hond.
Jep.. Ik zeg wel eens, omdat die grote van ons zoo lomp en lui is .. Na jou nemen we een echte hond.. HAHA .. Maar moet zeggen dat ik hem nu echt niet kwijt wil ! Is gewoon een sukkeltje ! Een sluw sukkeltje !
pffff vandaag van een andere vriendin 3 vuilniszakken vol met kleding gehad. Wat een werk om uit te zoeken. Uiteindelijk heb ik niet veel gehouden omdat ik al veel heb, maar zij had 2 zomer baby's dus ik heb wat zomer spul voor volgend jaar bewaard. Dat zal dan maat 74/80 zijn en dat was bij mijn jongens precies de winter. Oja en wat babypakjes die ik de vorige keer ook geleend had. Oh ik kan daar echt emo van worden als ik dat weer in mijn handen heb. Zag meteen weer onze kleine jongens erin. Snif, en die zijn nu al zo groot!
Goedemorgen allemaal! Mooie buik Linda! Kan ik me goed voorstellen Luna dat je daar een beetje emo van wordt.. Hier alles rustig weet alleen niet wat er met mijn hormonen aan de hand maar ik jank om een scheet hahahha...
Hallo Dames! Is bengeltje al gesignaleerd na haar laatste echo van vrijdag? Hier ben ik echt doodmoe, niet normaal....