zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemiddag dames.
    Neej Lola, niet gezien!
    Bruidje, misschien wel een goed teken ;) !

Werd net gebeld door de vk. Ik wilde meedoen met bv-cursus maar die was vol. En aangezien dit voor mij de laatste kans was, omdat er in juli en augustus geen cursussen zijn en er meer waren zijn er nog 2 data bijgekomen..HIHI alleen mijn mannetje ziet het nog niet zo zitten. 2x 2 uur :p ! Maar goed volgende week maandag en de week daarna de dinsdags moeten we heen :D ! Doet iemand anders van hier ook nog een borstvoedingscursus? ben wel benieuwd wat ze in 4 uur allemaal vertellen ;) !

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja sorry meiden ben hier wel weer
    de echo was goed( was inwendig gedaan trouwens ) alleen ben gister wel geschrokken ik had zoiezo last van bruinverlies en gister ging ik 1 keer na de toilet was heet helder rood na afvegen gelukkig bij 1 keer gebleven maar heb wel ff gebelt en ze zeiden zo van ja maar na een echo kan het alitjd fout gaan :cry: nou of je dat wilt horen en dan zegt ze ook nog van ja tot 13 weken is de kans aanwezig dat het mis gaat
    dus ik zo wat als het erger word kan ik dan nog contact opnemen nee dat ging niet want ze hadden toch geen persoon die echo's kon maken pfff ik in de zenuwen door dat beetje bloedverlies.
    na erna is het wel weer bruin geworden tot nu maar ik durf gewoon niet na de wc omdat ik bang ben dat het bij afvegen weer rood word :cry:
    pff moet vrijdag wel voor nekplooimeeting maar goed wat als het dan mis is :cry: bel morgen gewoon de verloskundige en leg het verhaal van weekend uit ook hoe ziekehuis met me omging enzo kijken wat zij zeggen of we moeten afwachten of niet.

het weekend dus vbeel op de bank gelegen vanwege dat ik dus bang was dat het erger werd als ik wat ging doen mischien stomme gedachten mja .

sorry van deze late bericht

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och Bengeltje. Kan me voorstellend dat je je onzeker voelt! Maar gelukkig was de echo verder iig goed! Nu maar tot vrijdag wachten meid! Rustig aan. We duimen hier gewoon door dat het goed blijft gaan natuurlijk :D

XX

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja zij ze ook ja al heb je nog zoveel echo's gehad dat zegt niets het kan na een echo altijd mis gaan nou of ik dat wil horen pfffffffffffff
    maakte me nog meer onzeker. tot 13 weken kna het mis gaan na elke echo pfffffffff wil je toch nie horen
    begon gewoon te janken hier ja echt en had nog visite ook heel de weekend stel uit eindhoven. gelukkig wisten ze al hoe het veder verliep met me zwangerschap dus die waren ook geschrokken.
    en best wel boos op ziekenhuis hoe ze met me omgingen toen ik belde

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat snap ik .. En natuurlijk wil je dat niet horen! Maar ze hebben natuurlijk wel gelijk in dat het ook na een echo nog fout kan gaan.. Een echo heeft niets te maken met het wel of niet mis gaan met je zwangerschap! Maar goed, dat weet je zelf ook wel alleen wil je dat zeker niet op zo'n moment nog eens horen! Maar het komt vast goed meid! Iig dikke knuffel voor jou!

6. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Komt mij bekend voor als, 'de laatste loodjes'.....

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    bengeltje, als de echo vrijdag nog goed was dan is dat bloedverlies waarschijnlijk iets anders hoor,... maar ik snap dat je het gewoon niet wilt hebben, sterkte meis!

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bruidje, klinkt in mijn oren ook als de laatste loodjes meid. Laat maar lekker komen die tranen, van ze tegenhouden voel je je ook niet beter!

Bengeltje, ik kan me voorstellen dat het even schrikken is. Sterkte nog even tot de echo van volgende week.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

zo was ik vrijdag voor het laatst aan het werk en zo had ik van vrijdag op zaterdag nacht zo'n last van de buik dat ik het idee had dat het wel eens weeen konden zijn....het begon om 4 uur 's morgens en was pas tegen 7 uur over....

voorbereiding?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou best kunnen Liesje..
    Vriendin van mij (die met die supersnelle tweede bevalling) had bij de eerste een week lang voorweeen.. jij gaat toch niet eerder dan bruidje bevallen? :p :D

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou was ik eigenlijk niet van plan, want ik wil graag in huis nog een aantal dingen schoonmaken...

we hebben vandaag ook de box opgezet en staat in de kamer zodat de hondjes eraan kunnen wennen

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej even tot rust komen en het laatste ff in huis doen en voorbereiden zou ook wel fijn zijn idd ;) !

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    en dat ga ik deze week allemaal doen want je weet maar nooit of die kleine bedenkt dat ze wel eens wat eerder wil komen

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou je voorgevoel zei toch dat ze wat eerder zou komen? :D :p

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat wel ja maar dan moet ze nog wel even 2 weekjes wachten...hihihi

ik ga weer even verder, een beetje op tijd eten...
    mijn moeder ligt in het zh, waarschijnlijk een klein herseninfarct gehad....dus daar gaan we straks naartoe

tot morgen dames!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje.. Nou sterkte met je moeder dan! Rustig aan en hopelijk blijft ze nog even zitten ;) !

17. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Hoi

Ik heb niet alles bijgelezen..... maar nieuwe mensen welkom!

bruidje: ja die tranen komen me bekend voor hoor, ik huil gewoon met je mee hahahaha

Bengeltje: js ksn me voorstellen datje geschrokken bent. Ziekenhuis kan soms hard zijn en komen dan met zilke woorden om de hoek. Maar blijf hoop houden!

Liesje: ja nog even wachten hoor, je moet nog wel even genieten van je zwangerschapsverlof. En wat rot met je moeder, ik wens je veel sterkte!

Sam: Ik wist niet eens dat dat bestond BV cursus. hopelijk steken jullie er heel wat van op.

Vandaag nog precies 3 weken te gaan.... ik krijg nu echt de kriebels naar de bevalling toe. Het kraambed staat nu rechtop in de keuken. tja moet in de huiskamer bevallen. Ik merk dat Ukkie nu nog krap in ruimte zit in me buik. beweegt ook wat minder en ik ben dan elke keer weer blij als ik hem voel! Ik ben best wel bang maar leef er ook wel naar toe, dubbel he......... maar ja vrijdag weer naar verloskundige!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Bengeltje: jeetje meid, wat zal je geschrokken zijn toen je dat bloed zag, wel een beetje jammer hoe ze reageerde daar in het ziekenhuis! Ze kunnen toch wel even iets zeggen ter geruststelling, wat een achterlijk mens!

@ Willeke: oh wat fijn, dus die kleine kan elk moment komen! Spannend!
    Waarom moet je in de huiskamer bevallen als ik vragen mag?

@ Liesje: jeetje meid, sterkte met je moeder!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm HAHA heb ik weer wat bijzonders dan Willeke? :p Mn vk regelt dat verder, daar kon ik me ook opgeven. En wordt gegeven door lactatiekundige! Ach ik dacht, ik hoop dat het lukt om bv te geven en dan is zo'n cursus zeker nooit weg toch? :D

20. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    LOLA: Ik moet in de huiskamer bevallen omdat de trap 2 bochten heeft. Mocht de ambulance moeten komen dan kunnen ze mij niet van de trap sjouwen. tja dan moet ik door het raam en dan wordt de brandweer opgetrommeld en dan weet intussen de hele buurt het. hahaha zie je het voor je...... dus maar een bed in de huiskamer.

Sam: Nee hoor niks bijzonders, alleen hier is het niet aangeboden bij VK. zal er vast wel zijn zo'n cursus...... maar niks van gehoord!

gr Willeke

Deel Deze Pagina