Hi Sam, Ook ik heb al een tijdje "last" van lekkende borsten. Althans, meestal de borst aan de kant waarop ik lig (en dat is altijd dezelfde kant), en niet elke dag. Ik heb al weken gehad waarin ik wel elke ochtend wakker werd met een vlek, of als ik dan 's morgens lekker even bij m'n vent ga liggen dat die opeens nat wordt maar heb nu al denk ik alweer een week nergens last van. De vk zegt dat het een goed teken kan zijn, er wordt iets geproduceert, maar dit het niets zegt over de kwaliteit en daar gaat het natuurlijk om, aangezien het kindje er wel van moet groeien
Verder goedemorgen allemaal, Elissa en Lief, welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Sisqa, hoop dat je gevoel niet klopt, maar ook ik zou je adviseren zo snel mogelijk een echo te laten maken. Zo lang onzekerheid voor zowel jou als je man bovenop zo'n ruzie lijkt me niet bevoordelijk. En hoe zuur het ook klinkt, als er iets mis is met het kindje kan het maar beter zo snel mogelijk afgelopen zijn. Dan kun je daarna weer verder! Succes iig.
Liesje ook alweer terug van vakantie? Bruidje, wat lekker dat je vanaf nu lekker mag gaan bevallen! Hoop voor je dat het niet al te lang gaat duren, tot de bevalling en de bevalling zelf!
Goedemogen dames, Mag ik mij bij jullie aanmelden? Ik weet sinds zaterdag dat ik weer zwanger ben. Ik ben 13 maart gecurreteerd nadat ik bijna 2 weken daarvoor, met bijna 8 weken zwangerschap, begon te vloeien en het helaas mis was. Ik ga vanmiddag de vk bellen om te horen wanneer ik de eerste echo krijg, ze zei toen dat bij een volgende zwangerschap ik een vroege echo kon krijgen, die zal dan denk ik over 3 weken zijn. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes een blije, maar ook angstige Truusje
Goedemorgen Welkom Truusje en gefeliciteerd. Inez beterschap voor je vader en ik kan me voorstellen dat je nu liever niet gaat, zou zelf ook bang zijn om ziek te worden. Sisqa ik zou inderdaad maar even naar de vk of gyn bellen. Nou ik ga even werken ben kei moe opgestaan
Goedemorgen allemaal! Joepie 37 weken vandaag!~ Welkom Truusje.. en gefeliciteerd! Hoe was je vakantie Liesje? Enne.. Sam niet te veel gamen he, krijg je vierkante ogen van Hoe is het met jou Mone? Inez: nou de polsbeschermers hebben geholpen heb vannacht heerlijk geslapen zonder pijn!
Mogge, Truusje welkom! Hopelijk schiet de tijd een beetje op in deze onzekere tijd! (bij mij gaat ie wel redelijk snel!) Bruidje gefeliciteerd met je 37 weken!
Bruidje, jaa, 37 weken. Vanaf nu mag je bevallen! En wat fijn dat de polsbeschermers hebben geholpen. Het kromme is, dat ik die beschermers al jaren in huis heb, maar de tip om ze te gebruiken bij die pijnklachten pas kreeg na de bevalling. Heb er toen zelf helaas geen profijt van gehad. Truus, welkom hier en van harte gefeliciteerd! Liesje, hoe was je vakantie? Ischa, dank je. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Hopelijk denken de patiënt en z'n vrouw er hetzelfde over en anders hebben ze gewoon pech.
Sisqa, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Dit is een enge en onzekere periode. Maar wel of geen verschijnselen hoeft helemaal niets te zeggen. Heel veel sterkte met wachten tot je echo a.s. donderdag. Over je man : makkelijker gezegd dan gedaan maar als hij in zo'n bui is dan zou ik hém es negeren! Mijn ex was ook van zo'n type, hij genoot van de aandacht die ik hem dan gaf en de 'macht' die hij over me had. Inez, beterschap voor je vader. Ik kan me voorstellen dat jij er nu liever niet heen wilt, dat zou ik denk ik ook niet doen. Mooie namen Natascha! En ze komen lekker weinig voor. De meisjesnaam die wij nu hebben uitgekozen vind ik erg mooi en stond in mijn top 5 (en was de enige naam die Chris ook mooi vond), maar het enige wat ik een klein beetje jammer vind is dat die niet heel zeldzaam is. Truusje, van harte welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Bruidje, gefeliciteerd met de 37 weken! Luna, geboortekaartjes zoeken op internet was hier geen optie omdat Chris zo slecht op een beeldscherm kan kijken. Hij pielt wel een beetje voor kantoor op z'n laptop maar dan houdt het ook al wel weer op. We hebben er godzijdank eentje in de boeken kunnen vinden die een goed compromis is voor ons beiden..... want ja, net zoals bij de namen bleek wederom dat we een heel andere smaak hebben! Vanmorgen ben ik met Chris naar de oogkliniek in Hilversum geweest en zijn 3de operatie staat voor a.s. zaterdag in de agenda. De arme......
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Jongen Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 8 jongens 8 meisjes 5 verrassingen 5 :-# afspraken: 03 juni Anneke vk+echo, Liesje VK 04 juni Jootje VK, Lola1982 intake VK + echo 05 juni Rebbel gyn, Sisqa gyn 10 juni Sam vk, Luna vlk, Ischa vk, Willeke vk 12 juni Pippo 26 weken echo, Mone VK, Lindaa VK, Bruidje VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik, Noni pretecho 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 23 juni Jootje 20 weken echo 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 09 juli Ischa pretecho 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Heb mijn afsrpaak moeten veranderen! Ze belden me vanmorgen dat het een weekje later zal zijn omdat er iets is tussengekomen. Grrrrrrr......
hey dames, daar ben ik eindelijk weer.... lekker een weekje vakantie gehad en heerlijk uitgewaaid aan het strand hoor, helemaal gezandstraald. Heerlijk gewandeld en elke dag uit eten geweest. het weekje is natuurlijk zo weer voorbij en nu zijn we weer aan het werk, nog 9,5 dag werken en dan heb ik verlof... Morgen eerst weer naar de vk, ben benieuwd of mijn bloeddruk is gedaald na het weekje rust nog heftig nieuws hier want bijlezen red ik echt niet zoveel is er geschreven
Lekker Liesje! Kon je een beetje op het strand of veels te koud? Was bij ons nl... Ik weet me zelf zo even geen schokkende dingen te herinneren... maar dat zegt niet zoveel met mijn demente hoofd hahhaha.. Leuk dat je er weer bent! Nou ik was erg blij met je tip Inez! Heeft me echt de nacht doorgeholpen.. heerlijk..
we hebben heerlijk aan het strand gelopen maar niet gezwommen ofzo hoor! was ik toch niet van plan geweest met die dikke buik alles verder goed bij jou? feli met je 37 w he
hihihihi en in het ergste geval kan het bij jou nog wel 5 weken duren! ik zit eerst nog te wachten op mijn verlof!
ja dat gaat nu ook snel! Nog paar daagjes werken.. Tja daar wil ik liever maar niet aan denken hahahha