Hey dames, even een klein vraagje fussendoor. Foliumzuur slikken TOT de 10e week of tot en MET de 10e week? Voel me nog steeds erg vermoeid en misselijk, maar het overgeven heb ik al een paar dagen niet meer gedaan , dus weer normaal opstaan vanaf nu . Groetjes
@Sisqa ik mocht toen van de gyn stoppen met 8 weken. Maar het kan geen kwaad hoor als je het langer slikt.
Wat heftig Liesje, hopenlijk komt het snel allemaal weer goed met je moeder! Waarschijnlijk was het oefenwerk.. er zijn er veel die last hebben van voorween en zo... Sisqa, ik slik nog steeds foliumzuur zit in mn multivitaminen.. denk zelf altijd baadt het niet dan schaadt het niet
Jeetje Liesje, ja dan zal je wel behoorlijk geschrokken zijn ! Bah, nare dingen zijn dat altijd! En dat nu je verlof net begonnen is!
Bij de vk de afgelopen keer was alles goed. Mijn buik was 24 cm (moet tussen de 22 en 26 cm zijn), dus dat was heel netjes. Bloeddruk ook nog steeds laag; 100/50, dus op was duizelingetjes na ook goed.
Zaterdag trouwens een box + boxkleed van Woezel en Pip, en kinderstoel + stoelverkleiner gekocht van Bobita. We krijgen het van mijn broer, dus die is meteen suikeroom! Ik schiet al aardig op met mijn spullen, maar ik ben nooit van het laatste moment geweest.
bedankt voor al het medeleven.... ja het is niet leuk om je moeder zo te zien...maar we hopen dat ze een beetje goed herstelt eerst deze week maar eens afwachten...
Ja liesje dat hoop ik ook voor jou en je mams! Lijkt me ook echt niet leuk om je mams zo te zien! Veel sterkte!
Goh sam, wat zijn we actief vandaag! Ik ook hoor.... *NOT!* vanmiddag kunnen we de box ophalen en we gaan even kijken voor een leuke babylamp.. tsjaa moet toch wat doen he!
OOh leuk Lin ! Ik wou ook wel ff wat shoppen, maar in m'n uppie is daar niet zoveel aan ! Nou ja, jij veel plezier iig! Ik ga zo ff op de bank liggen.
hey ik heb net de verloskundige gebelt en nu moet ik morgen heen maar is zoveel echo's nou wel goed? als ik morgenw eer echo krijg heb ik er al 5 gehad en moet vrijdag ook nog voor nenkplooimeeting ? ik weet het ff nie meer of dit nu wel zo goed is de ene zegt valt wel mee de andere zegt is erg maar als ik kijk bij me schoonzus die krijg vanwege 2ling elke 2 week echo al sinds vroeg in de zwangerschap dan is dat toch ook schadelijk of ben ik nu dom?
is weer omgegooit naar bruin maar gekke is ik heb de verloskundig wel gezegt vorige keer al dat ik 27ste nog een afspraak heb bij de gyneacoloog had ik door gegeven met 10 weken en na die ene afspraak was niet zo erg moest ik gewoon bijh un 15 juli terug komen. nu belde ik net dus zegt de assistent is niet de bedoeling dubbel te lopen ik zo nee snap ik ook maar die afspraak staat al 6 weken ik zij heb het bij jullie dus netjes doorgegeven. dat die al erg lang stond inverband dus de MK en de BBZ. ja zij die assistent nu dan zeg je die toch af. jaja makkelijk gedaan he denk zij als je al 2 jaar bij de gyn loop ten de gyn wilt je gewoon nog 1 keer zien(ze is overigs tot de 25ste op vakantie me gyn) najah dan vertel je alles dus 2 eweek geleden netjes zeggen ze dus kom je voor vervolg de 15de juli ik zo is goed en nu krijg je dit ja zeg ik ja me eigen gyn is er niet en de andere kan ik nu niet te recht omdat ze druk zijn en krijg altrijd dus me eigen gyn aan de lijn voor me vragen moet ik dan de vragen aan niemand stellen denk ik dan bij mezelf of wat willen jullie nu pfff