zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Die dag had ik 12 mei en is inderdaad niet zo'n leuke dag. Sterkte vandaag Lindada.

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Raar is dat he die datum.. bij mij was dat 25 maart.. heb er zelf gelukkig niet veel last van gehad maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het heel moeilijk vinden..

Wij hebben een limegroen boxpakje (fluweel) met nijntje geborduurd op de voorkant als 1e pakje..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Hier nog niet helemaal bekend welk pakje! Ischa en bruidje, klinkt erg lief :D
    Hmm Lindada ja dan is het extra raar die datum denk ik! Maar die van jou is in aantocht meid :D ! Ik had op m'n uitgerekende datum de 20 weken echo :D ! Dus is een mooie dag geworden!

Nou ik zal even de ramen van buiten schoonmaken, want het is nu nog mooi weer ;) ! Dan lijkt het hier ook weer wat :p !

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik vond die van de prenatal leuk. Kruidvat haal ik straks. Babydump was ook wel aardig.
    De rest heb ik niet gehaald. Etos al helemaal niet, want dan krijg je straks die stomme gastvrouw van felicitas. Daar heb ik na 2x geen zin meer in.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen!

Leuk dat jullie al kunnen nadenken over pakjes e.d. ik moet nog lang, lang, lang wachten!

Morgen mijn echo en ik hoop dat ie goed is! Dan mag de rest van de wereld het weten dat ik zwanger ben!
    Vandaag ziek gemeld van werk. Ik ben zo moe, echt extreem, ik dacht even uitrusten, morgen ben ik vrij dan 2 dagen werken! Zaterdag heb ik een festival en ik wil wel dat ik een beetje energie heb dan!Dus dan maar alvast nu uitrusten he?! ;)

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh spannend meid. Ik ga er eigenlijk wel helemaal vanuit dat die echo goed zit, maar ik snap jouw eigen gereserveerdheid. Nog heel even, dan mag ook jij je buik vooruit steken en het van de daken schreeuwen.
    Al zal het bij jou ook wel weer een bericht met dubbele gevoelens zijn omdat de vader inmiddels buitenspel staat. :cry:

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga er ook wel vanuit eigenlijk dat de echo goed is! Kan me niet voorstellen dat het weer mis gaat! maar aan de andere kant durf ik dat dan weer neit te denken! Heel tegenstrijdig allemaal! haha!
    En toch ben ik ook als de dood voor morgen!

Idd, ik zie tegenwoordig zoveel zwangere dames lopen gezellig met hun man! Grrrrrr! Voelt toch naar, dat ik het helemaal alleen moet doen!
    Al weet ik zeker dat ik het helemaal alleen ga redden!

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    Wij hebben op dit moment geloof ik 3 verschillende pakjes in de vluchttas zitten. Dus we zien wel....hopelijk duurt het nog even en dan kunnen we hier thuis kijken wat we hem aan willen doen....

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Kan ik me heel goed voorstellen Lola, maar je redt het vast meid.. en wie weet in de toekomst kom je een hele lieve surrogaatpapa voor jouw mooie beeb tegen.. (alhoewel ik me voor kan stellen dat je daar nu niet aan moet denken!)

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik heb er 2 in zitten Mone, maat 50 (dat groene pakje van nijntje) en een pakje in 56, groen broekje met wit shirtje met papa's kanjer erop..

Ben zo benieuwd! Word trouwens gek van mn gewicht.. ik blijf maar aankomen.. dacht echt dat het nu eens een keer klaar was.. inmiddels al een kilo of 19.. word er een beetje moedeloos van.. Hoe gaat dat bij jullie?

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Idd, bruidje! Komt vast goed! Ik kom vast wel weer een leuke vent tegen! hihi! oooooit! ;)

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    :confused: gastvrouw van felicitas?!?!? :eek:

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Wens: gefeli met je 27 weken!
    Lola: zeker kom jij weer een leuke vent tegen! en nu 1tje die helemaal voor jou gaat!
    Lindada: is idd een rare dag meid, ik had dat op 23 april! Knuff!

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik had 7 mei m'n uitgerekende datum van de mk. Maar dit was voor mij een hele mooie dag omdat ik toen mijn verdediging had en m'n dr titel kreeg!
    En natuurlijk een leuk feestje heb gehad! Had een erg het had zo moeten zijn gevoel. Had het moeilijker toen de vriendin die twee weken daarna uitgerekend was haar zoon vast had..... maar dat gaat nu ook alweer een heel stuk beter!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bruidje... Hier klaag ik nog niet overm'n gewicht. Ben bijna 5 kg aangekomen in bijna 26 weken. Dus van mij mag dat wel zo blijven ;) ! Maar goed, wat niet is, kan nog komen ....
    En Lola, komt morgen helemaal goed hoor :D ! En die vent ga je ooit wel vinden! Maar jijbent sterk genoeg om dit alleen te kunnen :D Als je in deze omstandigheden met zulke cijfers af kunt studeren, kan je zeker alleen voor je kleine zorgen!

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Bruidje, ook ik ben behoorlijk aangekomen, denk nu al 17 kilo.....hoop alleen dat het er dadelijk makkelijk vanaf gaat.....

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja dat hoop ik dus ook Mone... Hou wel een hoop vocht vast dus neem aan dat dat ook wel een paar kilo extra weegt.. maar er blijft meer dan genoeg over.. zucht..

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Sam: hihi, dank je!
    Jeetje nog maar 5 kilo, netjes hoor!

Ik heb op 28 juni nog een uitgerekende datum te goed! ;)

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo ga eens wat doen.....

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoooo, nou de raampjes zijn weer om doorheen te kijken :p ! Was hier van buiten hard nodig :D ! Wasje opgehangen, was opgeruimd, zolder gestofzuigd (waar wij de wasmachine en waskamer hebben) .. En nu heb ik er wel genoeg van :p ! Vanmiddag even wat dingetjes shoppen :p !

Deel Deze Pagina