zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Wat goed Sam dat je nog maar 5 kg bent aangekomen in 26 weken tijd!
    Ik heb mij afgelopen week gewogen en bleek dat ik in iets meer dan een maandje tijd 8,5 kg ben aangekomen! :confused:

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmm, en dan hebben ze het over een groeiachterstand? ;) ! Eerst zien, dan geloven meid!

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja hihi je hebt gelijk sam!HIHI
    Al moet ik zeggen dat ik denk dat die 8,5 kg meer in mijn heupen en kont is gaan is gaan zitten hahahaha!

Nog 2 daagjes en dan ben ik (hoop ik) eindelijk van mijn onzekerheid af!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm oké ;) ! HAHA..
    Dat hoop ik ook voor je meid!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

het heeft ff geduurd, maar ik heb 2 foto's van de pretecho van 30 weken in mijn album gezet!

liefs rebbel

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Mooie echos rebbel! :D

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik zit al op de 9,5 kg! Maar iedereen blijft maar zeggen dat je bijna niets ziet van dat ik zwanger ben. En ik vind toch echt dat ik al een hele buik heb! Maarja, daarvoor was 'ie ook echt plat...

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    9.5 is idd ook al aardig wat..
    ik was eerst 7 kg aangekomen.. toen weer wat afgevallen en nu dus weer aangekomen.. ik denk dat ik al met al 11 kg ben aangekomen!

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Niemand gelooft ook dat ik al zoveel aangekomen ben, maar het is toch echt zo. Hoewel ik wel op de weegschaal ben gaan staan na een paar verjaardagen en een week ongezond eten... Dus misschien gaat er weer wat af of blijft het een tijdje zo. ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooie hoor Rebbel :D Nou op wie lijkt het ? :p :D

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

hier ben ik dan eindelijk...ik ben de hele morgen op pad geweest en ik ben net terug van de vk...
    alles wat goed en ze schatte het kindje bij de geboorte op ongeveer 7 pond dus gemiddeld.
    Het is al wat ingedaald dus het gaat de goede kant op!

Bij mijn moeder zit er nog niet veel vooruitgang in...ze is verder wel helder, maar ze kan alleen niet meer lopen en ze heeft een soort van kokervisie nu

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn dat alles bij vk goed was meis :D !
    Hmm vervelend zeg zo met je moeder :( ! hoop echt dat ze snel weer opknapt. Beterschap voor haar en sterkte voor jullie!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankjewel sam,

we gaan vanavond weer eens kijken hoe het met haar is!

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Fijn dat alles bij de vk goed was Liesje. Dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Ik hoop dat het met je moeder snel beter gaat.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zucht 15 kilo hier en het einde is nog niet inzicht....

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja meid, die dozen krijg je niet zo maar! Het etos pakket is gekoppeld ana felicitas.
    verder zul je straks gregeld gebeld worden over een verzekering voor de kleine enzo. Die dozen zijn helaas niet spam vrij.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hier ben ik weer
    nou de echo was goed maar ze zag wel dat er nog een kleine ophoping zat wat nog komen gaat bruinverlies heel mischien rood
    de placenta lag niet laag dus het kan van de baarmoedermond zijn of van de vagina zelf.
    ze zij dus ook dat miskraam nu echt wel geweken was omdat de kleine precies op schema lig. en goed groeit

wel heb ik te weinig antistoffen voor kindjes met rode hond :cry: dat vind ik wel minder. maar heb echt een super slechte echo mee gehad hahaha najah weet in ieder geval dat het goed zit vrijdag nekplooimeeting in ziekehuis.

maar goed straks na de therapeut voor me onderrug weer

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, daar ben ik van overtuigd dat jij het gaat redden. Maar ik kan me wel voorstellen dat het raar voelt om veel zwangere dames samen met hun man te zien. Dat zal dan toch best even slikken zijn voor je.

Vorige week bij het ziekenhuis zagen we een vrouwtje alleen met een pasgeboren baby met de taxi naar huis gaan. Dat ziet er dan toch ook best wel sneu uit op zo'n moment, zeker wanneer je daar samen met je mannetje loopt.

Natas, mooie kamer meid, heerlijk dat het nu klaar is. Kun je er lekker van genieten.

Liesje, fijn dat alles goed was bij de VK. En hopelijk zien jullie nu ook snel vooruitgang bij je moeder, dat zou toch weer een zorg minder zijn.

Bengeltje, fijn dat alles er goed uit zag met de kleine.

Rebbel, mooie echo's meid en wat een verschil he? Met die van 20 weken.

Tot nog toe ben ik 8 kg aangekomen. Bij m'n eerste zwangerschap zat ik rond deze tijd op een kilootje of 12 en ben toen uiteindelijk op iets van 14 kg uitgekomen.

Ik weet nog niet welk pakje onze kleine spruit aan gaat krijgen als eerste pakje. Dat ga ik over een paar weekjes nog wel eens bekijken. Ik neem in ieder geval 3 pakjes mee naar het ziekenhuis, aangezien ik er niet vanuit ga, dat ik meteen dezelfde dag naar huis mag. En voor het geval dat ik net als met Alyssa veel langer in het ziekenhuis mag blijven, zet ik in ieder geval in de babykamer een tasje klaar met kleertjes die mannetje dan mee kan nemen.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hehe ik kan weer inloggen. Wat er nou toch aan de hand was.

Bengeltje fijn dat het miskraam gevaar geweken is!

Liesje veel sterkte met je moeder. Wat een timing zeg! Ik hoop dat ze goed mag herstellen!

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nou ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die de pan uit groeit :)

Fijn dat alles goed was bij de vk Liesje en sterkte weer met mams...

Bengeltje, je zal wel opgelucht zijn.. gelukkig gaat het goed met je beebje!

Deel Deze Pagina