Hi Bruidje, Nou dan kan ik je de hand schudden, ik heb vannacht wakker gelegen met oefenweeen.... Was erg blij met de ademhalingsoefeningen....
Ik moet 24 uur blijven omdat ze mijn medicijnen voor te hoge bloeddruk meteen gaan afbouwen en ze dus in de gaten moeten houden of dat wel goed gaat. Maar aan de ene kant is het alleen maar fijn dat ze het zo goed controleren.
Bruidje, dat klinkt al spannend zeg. Ben benieuwd wanneer we van jou het grote nieuws zullen gaan krijgen. Ischa, ik moet ook inderdaad na de bevalling nog even in het ziekenhuis blijven. Bij ons bestaat overigens sinds vorig jaar de mogelijkheid voor partners en andere kinderen uit het gezin om ook te blijven overnachten. Voor de partner staat een bedbank klaar en voor kleine kinderen wordt een kinderbed neergezet. Sam, wat een heerlijk gevoel he? Dat je niet meer hoeft in te vallen.
Ooh Inez, echt wel ! En gewoon vast werk, helemaal top! Nu kijken hoe we het allemaal gaan regelen met de oppasserij etc.. Maar dat komt wel goed ! Bruidje, ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen !
Trouwens dames, ik heb even een vraag aan jullie! Ik heb steeds zeg maar een 'trekkende' navel. Als ik eromheen aanraak, voelt het beetje als blauwplek. Best vervelend. En zo nu en dan jeukt het ook even. Meer dames die hier last van hebben?
Jooze, dank voor je complimentje over het kamertje. Nou, wat de kraamzorg betreft hoop ik dan maar dat bij ons alles ook goed gaat en niet ik of de baby een probleem ergens mee krijgen. Maar ik baal er nog wel van dat het dus hoogstwaarschijnlijk maar 24 uur wordt ipv die 49 uur. Ischa, super fijn dat de prognose voor je vader zo goed is! Rebbel, ik kan me ook wel voorstellen waarom ze jou liever niet terug overdragen aan de VK. Ik heb vooralsnog geen plannen om in het ZH te bevallen. Ik zou thuis heel fijn vinden, maar goed je weet maar nooit. Prachtige echo Lola, gefeliciteerd! En Sam, van harte met het goede nieuws van je werk! Ik heb zelf geen last van m'n navel, maar er staat natuurlijk wel aardig wat spanning op. Thnx Bruidje! Ja, al die harde buiken 's nachts zou heel goed voorwerk bij je kunnen zijn. Overdag een beetje bijslapen? En Liesje, ook bedankt. Wanneer ga je weer naar je moeder toe?
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 28 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 7 jongens 10 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 19 juni Bruidje VK, Lindaa gyn groeiecho 20 juni Inez gyn, Willeke VK 21 juni Lindada 3D/4D echo 23 juni Jootje 20 weken echo, Rebbel gyn. 25 juni Liz0104 echo, Liesje VK 26 juni Ischa gyn, Mone VK, Bruidje VK 01 juli Anneke VK, Sam VK 02 juli Lola1982 VK 03 juli Inez gyn, Lindaa VK 07 juli Pippo 30 weken echo 08 juli Anneke 20 weken echo 09 juli Ischa pretecho, Jootje VK 14 juli Inez gyn 18 juli Lola1982 gyn 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ) 06 aug Pippo Echo 34 weken 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa
Lola, wat goed dat alles goed verloopt met je baby'tje. De volgende keer weet je het geslacht dan al? Linda, veel succes morgen met groeiecho! Sam, dat jeuken is omdat je buikje aan het uitzetten is en die pijn denk ik één van je spiertjes, ik heb dat ook, maar bovenaan mijn buik op een bepaald plekje.
Hallo allemaal, Toch ook maar weer eens even langs gekomen al ben ik niet helemaal bijgelezen hoor! Natas, leuk kamertje zeg, wij hebben nu nog een grote puinhoop, ik wordt er jaloers van Rebbel, hier nog een hoor die naar het zkh mag (moet) en vrijdag ga ik horen of het idd een primaire keizersnede wordt en misschien ook al een datum... een voordeel dat uk in stuit ligt maakt dan ook niets meer uit Mooie echo Lola, gefeliciteerd! Sam, gefeliciteerd met al je banen! Liesje, ik hoop dat je snel nog meer vooruitgang mag zien bij je moeder.. Hebben jullie trouwens ook wel een plek die volledig beurs/pijnlijk is? het koppie zit bij mij net onder mijn ribben rechts en daar kan uk beter mee koppen dan alle voetballers bij elkaar , nu al zo'n 2 weken en ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten, staan, liggen.... alleen daarom al hoop ik dat ukkie nog wil draaien! Verder nog maar 2 1/2 week werken! krijg nu zin om thuis te gaan rommelen!
Goedemorgen allemaal! Mariss, waarom moet jij waarschijnlijk een ks? Hier ook weer ontwaakt ! Even snel m'n ontbijt nuttigen en dan eerst maar met jut en jul op stap ! Verder merk ik toch stiekemweg steeds meer dati k zwanger ben. Ik word met de week stijver heb ik het idee. Wat stijve rug en draiaen enzo gaat wat minder fijn.. Maar goed! Ik overleef het nog wel ! Nou spreek jullie straks nog wel even ! X SAM!
Goedemorgen allemaal Hier is het flink aan het rommelen.. vanochtend een veeg bloed en sindsdien lichte krampjes die wel regelmatig komen maar niet lang aanhouden. VK gebeld.. maar het is afwachten of het doorzet.. Even aan de ervaren dames.. hoe is de bevalling bij jullie begonnen?
OOOOOOOH Spannend Bruidje! Mocht het doorzetten, wil ik je even heel veel succes wensen meid! HEEY Ischa, jij feli met je 24 weken ! Ik vandaag alweer 26 weken !
goedemorgen dames.... Oeeeehhh Bruidje spannend meid! ben benieuwd wanneer het bij jou gaat doorzetten.... Natas, vanavond gaan we weer naar mijn moeder, eens kijken hoe het is. Volgens de fysio gisteren liep ze al ietsje beter, nou ja eerst zelf zien he We hebben de tandarts gisteren ook weer overleefd en nou moet ik vandaag of morgen toch echt naar de thuiszorgwinkel om de klossen en de po op te halen, want vanaf volgende week moet het bed op klossen...komt dat zo precies dat het met 37 w moet? of kan ik ze gewoon in huis halen en vriendlief ze eronder laten zetten als het zover is