jojo super dat de echo goed was zeg sam balen van de voeding zeg heb trouwens een hele foto vanmezelf even in album
heyy Sam, jammer dat het met de voeding nog niet helemaal wil. Hoop dat het toch alsnog wel gaat lukken met de bv.
Pippo, wat een scheetje Jootje, voor wij op vakantie gingen hadden we ook een plaag. Echt verschrikkelijk, want ze moesten allemaal mij hebben. Heel mijn onderbenen zaten onder de beten. Ik heb toen alles gestofzuigd, en gespoten met een spuitbus. Kost 10 euro nog wat en had er eerder al 1 gehaald, maar die werkte niet. Ik zal het merk eens voor je opzoeken. Nu zijn we er bijna vanaf. En de katten kun je ook proberen met zo'n vlooienkammetje een paar keer per week of elke dag te kammen, zodat ze daar ook niet meer zitten. Hartewens, het is idd leuk om met een aantal ook die laatste weken door te brengen. Ik ben hier wel, maar kan niet zo heel veel meepraten over de dames die nu idd rond de bevallingstijd zitten. Ik hoop dat er snel mensen bijkomen die mee willen kletsen.
Hi, @bengeltje, grapig eindelijk een beeld van wie je bent Wel een mooie buik trouwens! @Sam, hier even een positief verhaal, ik had met Tycho precies het zelfde, werd ook gek van de verschillende meningen. Wij hebben geen lactatie deskundige nodig gehad maar dat is echt een goede zet! Zou ik volgende keer wel doen. En hier is het toen helemaal goed gekomen! Heb 6 maanden bv gegeven. Pakt ze de borst helemaal niet begint ze meteen te krijsen of krijgt ze hem niet te pakken? Vind het inderdaad jammer dat het nu niet zo druk meer is, vanaf volgende week ga ik de 37 weken in. Maar gelukkig kan ik ook mee kletsen met de nov mama's daar is het druk zat ronde deze tijd Jooze
Ben even twee dagen niet geweest . @Sam wat fijn dat alles goed met je gaat meis. Wat vervelend dat jullie dochter niet de borst wil. Bij mijn zusje had haar zoon dat ook alleen dan als hij het vasthad pas. Hij had spruw ofzoiets toen. @Pippo, Wat een snelle bevallong dan zeg als ik het zo lees .Wat een droppie zeg jullie zoon. Ik zelf heb sinds gisteren weer heel vgeel last van mijn damrne. Ik ga ervan uit dat dat het is. Het voelt hetzelfde als toen ik rond de 6 weken zwanger was. Pfffff. Ik dacht gisteren plopjes te voelen maar daarna kjreeg ik gelijk damrkrampen. Ik twijfel nu dus of het wel de uk was. Ach nog even en dan weet ik het zeker he.
Pippo wat een lieverdje zeg! En jij hebt het ook een zware bevalling gehad hoor. Ik had ook wel verwacht dat ik hier toch vaker zou zijn. Maar ben nog steeds zo erg vermoeid dat ik heel veel slaap. Heb ook veel buikpijn en lichte verhoging en vreselijke stuwing dus word ook erg goed in de gaten gehouden. Morgen alweer de laatste dag kraamzorg . En donderdag komt het consultatiebureau op huisbezoek. Lucas is weer bijna op geboortegewicht hij weegt nu 2900 gram.
Voor degene die mijn bevallingsverhaal willen lezen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 68#3394468
Hey dames.. Ik lees wel bij, maar niet echt veel tijd/ puf om op iedereen te reageren .. Pippo, mooi kereltje hoor ! Heftige bevalling zeg.. Ischa.. Ooh heftige bevalling ! Jojo: super dat de echo verder allemaal goed was ! HIHI ik kijk nog steeds terug op een niet traumatische bevalling. Alleen die persweeën opvangen dan.. Verder gaat heeft onze meid mbv tepelhoedje 50cc aan de ene borst gedronken en nog iets aan de andere. Dus het is gelukt ! Verder gaan we nu verder zoals vandaag, we hebben gewoon een driftkikker die blijkbaar eerst 10/15 min wil krijsen voordat ze opgeeft en gaat drinken ! Ik zal even snel een fotootje in m'n album zetten van onze beauty ! Verder begin ik hier last te krijgen van stuwing en word beetje verkouden, snotterig.. das wel wat minder. Verder weinig last van mn hechtingen. Alleen de onderkant is allemaal wat gevoelig. raar he?
Dat gevoelige is normaal hoor Sam. Wat fijn dat ze wat gedronken heeft bij je. Lief popje hoor zo in bad . @Ischa, ik ga nu even je verhaal bekijken
Hi, @Ischa, wat een bevalling! Bij dat het allemaal goed is gekomen. Hoe is het inmiddels met je ijzer?! @Sam, lekker dat ze goed gedronken heeft! moet helemaal goed komen! Jooze
super sam dat het nu goed gaat zeg maar wat word er nu weinig gepost zeg haha heb trouwens een andere foto gepost in album andere verwijderd vond deze leuker hahaha
Goedenmorgen! Hier alles redelijk, ga zo naar de vk, ben benieuwd of die kleine al gedraaid is. Maak me er niet heel druk om, omdat het de tweede is, dan mag alles wat langer duren (draaien indalen enzo). Voor de rest druk dagje, man lief is thuis en we gaan dus nog even wat dingen regelen (geboortekaartjes enz) Jooze
oh lekker dagje met zn 2tjes! veel plezier bij de vk en met het uitzoeken van het kaartje! fijn dat alles goed gaat sam! ischa, hoe is t nu met je?
3tjes loopt hier nog een ukkepuk rond woensdag is zijn vaste vrije dag. Maar het zal zeker lukken. Jooze