zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh liesje.. jij mag ook bijna bevallen :D ! JAHOE :D Spannend wordt het hier :D !

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik was het nu nog niet van plan hihihi
    nog een weekje wachten en dan mag ze komen hoor
    we zijn nl nog niet helemaal klaar in huis, hihihihi

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Oké, dan wacht je nog maar even een weekje :p HIHI :D

4. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Hai meiden

Ik heb niet alles bijgelezen, loop een beetje achter.... sorry daarvoor

Bruidje: spannend joh..... we zijn erg benieuwd

Liesje: nog ff wachten he, ik eerst hahahaha :p geintje hoor meid.

Hier nog niks aan de hand, behalve wat lichte menstruatie krampjes onderin de buik. Maar ja dat wil niks zeggen.

gr Willeke

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    oh willeke je mag van mij eerst hoor...
    net wat ik zeg, we moeten nog wat in huis doen dus ze moet nog even wachten hihihihi

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    je moet eerst nog even genieten van je verlof Liesje :)

Ik weet het ook niet hier, misschien wel flink voorwerk.. ik moet wel toevallig om 12 uur naar de vk vandaag dus dan hoor ik het wel verder denk ik..

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben erg benieuwd meid!
    ik zag idd dat je vandaag naar de vk moet, nou je verliest natuurlijk niet zomaar bloed

weet jij toevallig of ik vanaf volgende week het bed op klossen moet zetten of dat mijn vriend dat pas kan doen als bijv. mijn vliezen breken, dat ik de klossen in de tussentijd wel gewoon in huis heb

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    bruidje, wat spannend zeg! ben benieuwd!

Liesje, ik zou het bed gewoon op klossen zetten..vriendin van mij zou in het ziekenhuis bevallen, geen klossen dus werd s nachts wakker en 40 minuten later was het kind er....dan heb je geen tijd om alsnog de klossen eronder te zetten.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan moet ik toch deze week naar de stad.....zou ik 6 klossen op de fiets mee kunnen krijgen en een po

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Bij mij staan de klossen ook gewoon onder het bed.. volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, op zich staan ze er binnen 2 minuten onder.. (bij ons dan tenminste)

Ja weet het ook niet met dat bloed, het is nu weer weg. 2 vegen en dat was het.. raar toch..

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Het is trouwens niet handig om de klossen er in je eentje onder te zetten.. !

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    weet niet hoe groot de klossen zijn, maar je zou kunnen informeren of ze ze niet thuis brengen heb gehoord dat dat het geval kan zijn. Scheelt je een fietstocht!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat was ik ook niet van plan...dat moeten we maar samen doen...zou ik ze in de fietstas mee kunnen krijgen

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bruidje, ik kan je helaas niet verder helpen met info over het begin van een bevalling. Van wat je vertelt zou het heel goed het begin kunnen zijn.
    Zelf ben ik met Alyssa ingeleid en dat heeft niet veel gedaan dan alleen wat harde buiken. Er kwam zelfs geen verweking van de baarmoedermond op gang en omdat ze het benauwd kreeg, heb ik een spoedkeizersnee gehad.

Maar hoe dan ook, ik wens je een voorspoedige bevalling toe! Heel veel succes.

Ik vrees dat ik hier geen klossen onder m'n bed ga krijgen. We zijn al blij als ons bed in onze nieuwe kamer zal gaan passen, maar qua hoogte gaan klossen echt niet lukken.

Misschien gaan we wel een bed in de woonkamer op klossen zetten, maar dat moeten we nog maar even zien.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, van wat ik me van die klossen herinner, zijn het geen handige dingen om 'even' in een fietstas mee te nemen.

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben een logeerbed opgezet in de kinderkamer, en die gaat op klossen. Voor de kraamhulp gaat ons gewone bed op klossen (lees bierkratjes). Maar dat kan dus later als de kleine er is.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik heb ze even een mailtje gestuurd of dat mogelijk is en als dat niet zo is dan moet ik toch op het fietsje stappen en dat lukt me niet zo goed meer zo´n eind fietsen

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb geen idee, zal wel een muts zijn :)

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Geen vrienden die voor je kunnen gaan?

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nee denk niet dat je ze in een fietstas kan doen zijn nl vrij onhandig qua formaat en van metaal.. lijkt me btw geen goed idee om mee te helpen een bed op te tillen.. :)

Deel Deze Pagina