Hmm kreeg ik niet eens mailtjes .. noh .. Pf ik lig op de bank ! stijve rug en bleagh. Oooh dames, vind het wel spannend worden hierzo ! Al die verhalen over klossen !
Nee dat niet.. maar dat zegt niets heb ik begrepen.. probeer nu een beetje te timen maar er zit niet heel veel regelmaat in.. het gaat wel iets meer zeer doen.. maar heb geen hooggespannen verwachtingen
Hmmm nou hoop voor je dat het vrolijk doorzet ! Ja Zena.. Al moet ik zeggen, het mag hier ook nog niet komen hoor HAHA de babykamer is nog niet af En verder.. laat me nog maar even genieten van het zwanger zijn
wat wordt het hier spannend! @bruidje: ik hoop voor je dat het door zet meid! ik zit vandaag op de 33 weken! jeeej!!! liefs rebbel
Heey meiden! Bruidje:Hoop voor je dat er wat gebeurt vandaag, erg spannend meid.. ben benieuwd! sorry heb verder nog niets bijgelezen, voel ik me nog niet wakker genoeg voor! maar ga ik later even doen! Ik ben zo zenuwachtig voor de groeiecho bj de gyn zometeen... zo bang dat ik iets te horen krijg wat ik niet wil horen.. Ik moet er om 20 voor 3 zijn, maar het voelt net alsof het een jaar duurt voordat het zo laat is!
Lindaa, heel veel succes straks met de groeiecho. Het zal vast allemaal wel meevallen meid! Rebbel, het schiet al aardig op zo naar de 34 weken.