zet 'm op bruidje! lekker de warme douchekop op je rug zetten! (evt kun je er bij gaan zitten op een krukje oid) rebbel nou dan heb jij nog mazzel volgens mij, 'slechts' 5uurtjes minder
Bruidje spannend zeg! Rebbel: nog een weekje sowieso volhouden he?! Elke dag daarna is meegenomen! Ik heb het vandaag bekend gemaakt op werk dat ik zwanger ben! Nu wordt het helemaal echt, want de hele wereld mag het weten!
ik zal je vertellen ik zou het echt niet weten op de 1 of andere manier durf ik het nog niet haha erg he
bruidje, meid je gaat als eerste bevallen van ons groepje! ik hoop dat we je gauw kunnen feliciteren met je kleine!
we gaan vanavond weer bij haar kijken, er schijnt een hele lichte vooruitgang te zijn..maar ik moet het eerst zelf zien vanavond
hey meiden, kom net terug van de groeiecho bij de gyn, en alles is gelukkig goed! Hoe lang de baby is heeft ze me niet gezegd, maar wel dat de baby nu 2.5 pond is en dat dat erg goed is voor de duur van de zwangerschap! Dat de vk niet goed kon voelen dat de baby wel goed groeide komt omdat de baby overdwars ligt, waardoor ze de baarmoeder niet goed kon voelen! (heeft de gyn me verteld) Ik ben erg opgelucht dat alles in orde is!
Au! Ik heb echt mega last van buikpijn! Dus maar even naar laten kijken vandaag, blijkt dat ik een hele zware blaasontsteking heb. Bleh! Ik heb geen last bij het plassen, maar dat schijnt normaal te zijn als je zwanger bent. Dus ik ben er pas heel laat achter gekomen nu. De test was zo sterk positief, dat de kleur niet eens op het kleurkaartje stond! Dus ik zit nu aan de antibiotica...
Hey Mariss, leuk je hier weer es te zien. Af en toe doet het schoppen me wel een beetje zeer maar ik heb nog niet 1 bepaalde beurse plek. Pijn blijft hier beperkt tot rugpijn wat op slechte dagen helemaal rondom is, dan weet ik ook niet meer hoe ik bewegen moet. Spannend Bruidje, 2 centimeter ontsluiting! Ik duim voor je! Liesje, ik hoop dat je vanavond weer een verbetering kan zien bij je moeder. Rebbel, feli met je 33 weken! Je boft nog hoor, met 44 uur kraamzorg. Ik had van de verzekering ook 49 uur toegewezen gekregen maar hier garandeert het kraambureau voor begin augustus maar de 24 uur wat het wettelijk minimum is. Lola, wat leuk dat iedereen nou mag weten dat je zwanger bent Lindaa, helemaal super dat alles goed was met de groei echo! Mooie mijlpaal Lindada! Minder mooi is die blaasontsteking, sterkte ermee. Ik ben vandaag weer naar de VK ben geweest enalles was goed. Dit keer gelukkig geen langzaam kloppend hartje maar weer het snelle galoperende paardje zoals vanouds. Ook al maakte ik me niet heel erg zorgen, toch ga je meer op dingen letten dus ben wel blij dat het nu weer helemaal goed was. Hebben jullie al gehoord dat het dochtertje van Khalid Boulahrouz te vroeg is geboren in Lausanne en is overleden? Nou moet hij natuurlijk helemaal zelf weten of hij wil spelen of niet, maar hier begrijp ik toch niet veel van hoor : Van Basten sprak met de speler over de situatie. Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we proberen hem allemaal zo goed mogelijk te steunen. Toch moet de focus op een gegeven moment gericht zijn op Rusland. Dat begrijpt hij en dat wil hij ook. Wat is er nou belangrijker....... een voetbalwedstrijd of je dochtertje overleden en je vrouw nog in dat ziekenhuis.
Eerst even snel LINDAAA : Zie je nou wel ! Goed nieuws dus ! BRUIDJE: Zet hem op ! Goed nieuws.. Hoop echt dat we morgen beschuit met muisjes krijgen !
Idd Natas. Ik hoorde het net in de auto op de radio. Kreeg er kippenvel van! Echt sneu. Maar idd.. Wat is nou belangrijker.. Zo zat ik ook al te denken! Ik had het wel geweten! Hmm Lindada.. Ja die blaasontstekingen kan ik over meepraten.. Ook geen pijn bij het plassen maar wel 2x blaasontsteking gehad tot nu toe.. Pff nou ik heb besloten dat ik na de vakantie (34 weken) met verlof ga. Ik werd vandaag al 'gek' van die tetterende kinderen. Ze waren ook nog eens giga druk.. Dat moet maar niet meer na de vakantie !
Ik had begrepen dat Boulahrouz zelf had gezegd dat hij wil spelen, maar dat kan ik ook mis hebben. Wel verschikkelijk nieuws! Getver, vooral als je zelf ook zwanger bent.
Goedemiddag iedereen! Linda: Wat goed dat alles goed is met je baby! Bruidje: Ga lekker nog iets eten met je mannetje, misschien is het wel de laatste avond met jullie!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 28 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 7 jongens 10 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 20 juni Inez gyn, Willeke VK 21 juni Lindada 3D/4D echo 23 juni Jootje 20 weken echo, Rebbel gyn. 25 juni Liz0104 echo, Liesje VK 26 juni Ischa gyn, Mone VK, Bruidje VK 01 juli Anneke VK, Sam VK 02 juli Lola1982 VK 03 juli Inez gyn, Lindaa VK 07 juli Pippo 30 weken echo 08 juli Anneke 20 weken echo 09 juli Ischa pretecho, Jootje VK 14 juli Inez gyn 18 juli Lola1982 gyn 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ) 06 aug Pippo Echo 34 weken 27 aug Pippo gyn 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa