zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ben trouwens doodop! Gister uitje gehad van mijn werk, en toen gingen we gezellig een puzzeltocht doen in Delft... op de step! Pffff...

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh fijn Lindada.. pfff.. moet er niet aan denken ;)

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Tja, en dan wil je je niet laten kennen en dan doe je fanatiek mee... Niet doen dus weet ik nu (beetje laat). Ik kreeg echt super krampen op een gegeven moment (en dan door blijven gaan... stom). Maar ons groepje heeft wel de eerste prijs behaald! ;) :D

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bruidje, ZET HEM OP MEID!!!

Op naar de beschuit met muisjes morgen. Hopelijk valt het allemaal mee met de rugweeën.

Natas, vreselijk voor die voetballer en ik kan me er ook niks bij voorstellen dat hij zaterdag toch gewoon nog gaat spelen. Mooi dat jullie bij de VK weer dat mooie galopperende paardje hebben mogen horen.

Lindaa, jaaaah, gelukkig, het is allemaal nog gewoon goed met de kleine.

Lindada, inderdaad mooie mijlpaal en beterschap met de blaasontsteking.

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Linda, wat fijn dat alles goed is met de kleine!

Lola, hoe reageert iedereen? Kan me voorstellen (hoe lomp ook) dat mensen nu denken dat je misschien expres zwanger bent geworden om je relatie te redden...

Lindada, heel veel beterschap!

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bruidje al 2cm zet hem op meid. Ik hoop dat je de kleine al heel snel in je armen hebt :D

Rebbel gefeliciteerd met je 33 weken :D . En Sam met je 26 weken :D

Linda fijn dat ie goed gegroeid was.

Liesje ik hoop dat je vanavond vooruitgang ziet bij je moeder.

En verder weet ik het niet meer.

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @natas: ik kan me er ook echt niks bij voorstellen dat hij zaterdag mee gaat voetballen! maar ja iedereen doet dat op zn eigen manier natuurlijk...

als ik het zo hoor bof ik idd! hoor van meerdere dat ze veel minder kraamzorg krijgen! maar je hoort me ook niet klagen hoor! ;) toen ze zei, je krijgt 44 uur ipv 49 dacht ik das mooi! :D

liefs rebbel

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hoho niet te snel oordelen dames. Het is de keuze van hem zelf om wel te blijven en te spelen. Hij heeft alle vrijheid en keuze van van Basten gehad. Maar of hij nou speelt of niet, zijn dochter krijgt hij er niet mee terug, en die topsport is toch een wereld apart. Als je jaren hier naar toe hebt gewerkt, poeh, dan geef je dat niet zo maar op.
    Ik denk dat wij niet kunnen oordelen of hij nou wel of niet moet spelen zaterdag.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oh maar tegen mij zei ze ook dat ik 49 uur toegewezen heb gekregen, ik ga het alleen niet krijgen omdat de mensen er niet zijn, maar op het intake verslag (toevallig gisteren ontvangen) staat ook die 49 uur. maar eerst zien, dan geloven ;)

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik hoop het meid! ik duim nog steeds voor je moeder!

liefs rebbel

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou ze is vanmiddag geweest en we hebben allebei onze handtekening gezet onder het contract met 44 uur, dus ik ga die 44 uur krijgen! :evil: ;)

liefs rebbel

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zo hier laat ik het bij. Ik heb al 3 dagen een onrustige buik. Bij elke beweging die ik maak komt een harde buik. Gisteren leken het wel weeen. verder veel last van indalen. Ik hou me dus even rustig. Manlief is thuis bij de jongens.
    Ik vermoed dat een buikgriep de stichter is. De jongste zoon had dat van de week ook.

Bruidje maak er wat moois voor!

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nee dat wil niet zeggen dat je ze ook gaat krijgen, het zijn GEINDICEERDE uren, dus daar waar je recht op hebt.
    Ze mogen ten alle tijden daar nog van afwijken. helaas.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou lUna, maar ff rustig aan dan!
    Fijne avond iig!
    Ben wel benieuwd hoe het hier komt met de kraamzorg. Of ik wel de 49 uur krijg..

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Inderdaad Luna doe maar rustig aan hoor.

Ik heb vandaag een brief binnen gekregen dat 7 juli de zwangerschapsgym begint. Ben benieuwd.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou meid, dan maar goed je best doen ;) !

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi dames,

Bruidje, zet hem op, die man aan het masseren zetten op je rug, dat schijnt te werken (of hard drukken op de plek waar het pijn doet. Op naar de beschuit met muisjes.

Natas en de rest, ik snap het wel hoor van van basten en khalid. Khalid heeft gekozen te spelen en als je daar voor kiest moet je er ook 100% voor gaan. En Mannen tja die voelen het kind niet in hun buik en voor je beseft dat het echt weg is... Daarnaast is dit waar hij zijn leven voor geknokt heeft (en nee ik ben niet iemand waar werk heel belagrijk voor is, maar met top sport geef je wel meer op). Dan kan rouwen ook later wel komen. Is een muurtje opbouwen ben ik bang, die mag van hem waarschijnlijk over een paar weekjes omvallen.
    Alleen wel heel zielig voor zijn vrouw (denk ik) ik zou me toch een beetje alleen voelen zou mijn mannetje echt 24 uur om me heen willen hebben in zo'n situatie.

Jooze

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    meiden,

ik wil even laten weten dat ik alles wel heb meegelezen, maar ben continue zo moe dat ik steeds aan het slapen ben! Voel me wat minnetjes vandaag,, geen idee wat het is

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Luna: lekker rustig aan!
    Liesje: dikke knuff en hoop dat het idd wat beter gaat met je mams!

wat betreft kraamzorg: ik maak me eigenlijk niet zo druk over hoeveel uur ik krijg, heb ze alleen nodig voor de baby en voor mijzelf te controleren!de huishouding en alle andere dingen die wil mijn moeder heel graag voor me doen.. dus dat scheelt ook weer...

19. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Oja (echt zwnagerschapsdementie),

Lindada, succes met je blaas ;-( Hoop dat het snel beter gaat & Lola lekker dat je het nu aan iedereen kan vertellen. Snappen mensen om je heen dat het nog moeilijker is dat het uit is...

Jooze

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lin, denk dat er nu ook wat stress van je afvalt nu alles prima in orde blijkt!
    Rustig aan meid!

Deel Deze Pagina