zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja Sam dat zou idd best wel eens kunnen..
    heb de laatste dagen zo in de zenuwen gezeten,
    en kon ook slecht in slaap komen 's avonds!

Gelukkig kan ik dat nu achter me laten, en denk maar zo al die uurtjes die ik nu slaap is allemaal mooi meegenomen voor de baby!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jooze je hebt wel gelijk. En iedereen moet doen waar hij /zij zich het beste bij voelt toch? De meningen zullen er idd wel over verschillen.. Ik had m'n man ook om me heen willen hebben .Maar goed, dat is bij iedereen idd weer anders!

Lola: Fijn dat je het nu de hele wereld kan vertellen meid! Al zal het idd ook wel eens moeilijk zijn!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zeker Lin.. Lekker rustig aan!

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    bruidje ben je al bezig? ben toch wel nieuwschierig

<< is half zenuwachtig morgen nekplooimeeting om half 9

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend hoor :D
    Bengeltje, het komt wel goed meid :D

6. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Bruidje heel veel succes! Wat spannend zeg!

Alle mijlpalen, mooie echo's, eindelijk uit de kast mogen... geniet er van en op naar de volgende!

Natas, het is ook niet de hele dag even erg, maar juist na een uur of vier en met name in de avond is het om gek van te worden. Door mijn werk komt het niet want toen ik vorige week vakantie had was het precies zo en toen heb ik echt niets gedaan. Morgen eens vragen aan de gyn...
    Trouwens lekker hoor dat alles weer goed was bij de VK,, blijft toch altijd een beetje spannend.

Sam, ik ben ooit aan mijn bekken geopereerd en daardoor is het nu niet meer normaal, het zit ook niet helemaal goed vast maar vervelender is dat er extra botgroei aan de binnenkant van mijn bekkenring zit en de kleine er dus ws niet langs kan. Daar komt nu nog bovenop dat de kleine in stuit ligt, maar dat kan ook het gevolg zijn van...

Over drama van het dochtertje van Khalid Boulahrouz, uiteraard verwerkt iedereen zoiets anders en moet dat op zijn eigen manier doen. Maar ik herken ook wel het automatisme van gewoon door willen gaan. Niet dat het te vergelijken is, maar na de echo waarbij we er achter kwamen dat ik een MA had gehad ben ik 's avonds en 'snachts ook "gewoon" nog gaan werken. Ik had me niet eens bedacht dat een ander dat wel kon overnemen, maar diensten daar zadel je je collega's niet zomaar mee op. Pas toen ik daarna doodmoe thuis kwam leek het of het kwartje viel... en heb ik me (voor gewone dagdiensten) ziek gemeld de week er na. Maar het blijft een verschrikkelijk verhaal...

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    bengeltje succes morgen, komt vast helemaal goed!

Linda's beterschap! en lekker rustig aan idd

8. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik kom ook weer eens gedag zeggen. Het is lang geleden dat ik hier was. Ik heb het enorm druk en heb ook weinig energie naast het werken. Ik moet nog 1 week werken en kan dan rustiger aan gaan doen.

Ik lees dat bij Bruidje de weeen zijn begonnen! Zet 'em op en hopleijk is het te doen.

Rebbel ik lees dat het met jullie kindje ook goed gaat!

Wij zelf hebben vandaag een medische echo gehad ivm te grote niertjes met 20 weken. De niertjes zijn helemaal in orde. Verwacht gewicht met 40 weken is 8 pond...Lekker stevig knulletje, dus!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed nieuws Anoul :D ! Maar gelukkig had je je daar zelf ook niet te veel druk om gemaakt toch?

Oké Mariss.. Ja dacht misschien heb ik wat gemist ofzo.. ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pfff trouwens. hebben jullie ook dat je op een gegeven moment niet meer weet hoe je moet zitten/ liggen? Ik kan m'n draai echt niet meer vinden s avonds op de bank ;) ! Zometeen lekker naar bedje, als mannetje thuis komt.. Die moet nog brood smeren en met de honden uit :p en ik zou massage krijgen in bed.. Dus moet nog maar even wachten :p

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha Anoul mooi hoor niertjes gewoon goed en een lekker stevige knul!

Sam, weet ook niet of ik het al eens ooit had verteld. Maar vindt het nog wel een spannend idee dat het nu toch redelijk definitief zo lijkt te worden. Van de andere kant ook geen zin om na de bevalling weer twee jaar te revalideren om een beetje op niveau terug te komen (met een kleine erbij en wel een paar jaar ouder nu) Maar dat ik morgen misschien wel weet in welke week of misschien zelfs welke dag de uk komt...raar! :)

12. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Bruidje zet hem op :D
    en Luna, wees maar voorzichtig genoeg rusten :)

babycorner staat zo goed als klaar... mss nog wat vroeg maar toch :)
    babytje is heeeel beweeglijk daar beneden :) is alles aan het renoveren in men buikje...
    verder even niets te melden :) xx

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames..
    Liz fijn dat je ook weer even langs komt wippen :D !
    Mariss, snap dat het idd wel een apart idee is dat je gewoon weet wanneer je kleine gaat komen :D ! En dat revalideren snap ik ook helemaal! Dan maar een ks!
    OOOH ik ben zooooo benieuwd of Bruidje die kleine al in dr armen heeft! !DUIMDUIMDUIM :D !
    Nou ik zal er met de honden uit en werken.. Tot vanmiddag!

Liefs SAM

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames!
    Wat betreft Khalid, ben ik het met Jooze eens, toen mijn papa op de ic lag en ze dachten dat ie het niet zou halen, ging ik ook werken, voornamelijk omdat ik dan tenminste niet de hele dag aan het huilen was. En wellicht dat als ze winnen dat ze het opdragen aan z'n dochtertje.

Anoul, wat leuk je weer te "zien", fijn dat alles in orde is met de kleine.

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Anoul gelukkig is alles goed.

En zou bruidje al aan het genieten zijn? Ik hoop het wel voor haar.

Zou nog een paar uurtjes werken en dan lekker weekend. En dan nog 1 weekje werken en dan lekker een weekje vakantie :D

Misschien tot straks

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Duimduim voor Bruidje, kom stiekem wat vaker kijken of ze al weer is langsgeweest... Hoewel ik niet verwacht dat als ze de kleine in haar handen heeft als eerst haar computer er even bijpakt haha.

Hoop maar dat het haar goed af gaat en niet te veel rugweeen..

Voor een ieder werkse/ prettige dag!

Jooze

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hoop dat alles goed is met bruidje..

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    duimduim voor bruidje!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

ik kom ook even vroeg kijken of er al wat nieuws van Bruidje is....ben zo benieuwd
    ik hoop dat alles goed gaat !

gisteren is bekend gewoon dat mijn moeder de ziekte van guillain barre, een auto immuun ziekte...nou dat kon er ook nog wel bij...
    Maar het positieve is dat de meeste patienten helemaal herstellen, alleen kan dat wel tot een jaar duren. Als ze maar herstelt, dan vind ik het wel goed.

Verder heb ik nog niet bijgelezen sorry

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    liesje een tegenstrijdig bericht dus. Laten we maar hopen op een goede afloop!

Deel Deze Pagina