zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Precies, heel lang kan het ook niet meer duren. Een week of 3 hoogstens! hahaha!

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Lola - Ieeeeee vinger half uit de kom ?!? Getsie...

Laten we maar hopen dat die kleine meid snel gaat komen... Mammie dit aan doen...

;)

Succes meid... Komt allemaal goed...

Hier is de eerste drukte wat achter de rug... Het kinderkerstfeest is geweest gistermiddag....Help hier elk jaar aan mee om het te voorbereiden en het te houden... Kinderen waren allemaal superenthousiast en blij... en de dieren waren zoooo lief en schattig.... ;)
    Blijft elk jaar leuk... volgend jaar doen we het weer daar... Dat zal dan het 4e jaar worden ;)

De raamschilderingen voor de kerst staan er ook weer op... Nu tot januari even pauze ;)

En dan nu de rest van de kerstfeesten nog in huis ook nog meer dan genoeg te doen...

Ik zie er wel tegen op om de boom te moeten zetten.. Ik bedoel.... Hij moet op een gegeven moment ook weer naar boven he ;)

Maar goed... we zullen zien hoe het loopt... en of ik em uberhaupt wel ga opzetten...

Vandaag 27 weken alweer.... Mijn derde trimester is begonnen...

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Bengeltje - Vandaag is het al 11 december.... Nog een paar dagen meid!
    Even volhouden nog...

Ik denk aan je!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Al heel wat werk verricht Wish zo te horen! ;)

Vandaag ging bengeltje meer weten he! :)

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Heb jeuk in het aangezicht en voelt allemaal bolletjes aan...vreselijk...wat zou het kunnen zijn?

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Proficiat Wish met je 27weken zwangerschap! Op naar de 30! ;)

7. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Bengeltje en Lola succes met de laatste loodjes! Duurt nu niet zo lang meer!
    Whis, drukte van belang bij jou. Gefeli met je 3e trimester.
    Ikke vandaag 26 weken! Jeeee!
    Hier ook drukdruk. Mijn zus is gisternacht bevallen van een gezonde dochter. Een week eerder dan de geplande keizersnee. De weeën begonnen dus moest ze die nacht voor de keizersnee.
    Dus als ik een paar dagen afwezig ben.... ik ben bij mijn kleine nichtje :D

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

pippo - Het was zooooo ontzettend leuk en gezellig allemaal...

Tijdens het raamschilderen al die leuke kerstliedjes door de school heen... de school die al helemaal versierd is met kerstbomen... Groep 7 die druk aan het oefenen is voor de kerstmusical van volgende week.. Zaaaaalig ;)
    Ik hou wel van die sfeer ;)

Kinderkerstfeest was ook idd supergezellig!

Die 30 weken zit ik ook zo op denk ik;)

Dochter nog een weekje naar school volgende week en dan al vakantie... dan 23 december eerst weer een echo... dan de kerstdagen... dan 29 december weer naar de gyn en 1 januari ben ik 30 weken ;)

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

hartewens - Gefeliciteerd met je 26 weken... Nog 1 weekje en dan ben je ook in je 3e trimester ;)

Supergefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Is alles goed? En hoe heet ze...? Ik ben nieuwsgierig! hahahahah ;)

Tuuuuurlijk ben jij bij je nichtje... gekkie...!
    ;)

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh trouwens pippo - Goed nieuws: heb de pendel teruggevonden! ;)

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Gefeliciteerd Hartewens! ;)

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Je bent dus heel erg op zoek gegaan! ;)

Goed nieuws! Onze lening is goedgekeurd! Oh ja, jullie weten dit hier nog niet! We hadden compromis getekend voor het aankopen van een huis...en vandaag (zonet) liet de bank me weten dat de koop kan doorgaan want de lening is goedgekeurd! Eindelijk een eigen huisje! ;) Wel verhuizen naar andere stad! Maar het is allezins rustiger wonen! :)

13. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    gefeliciteerd pippo! das wel lekker nieuws!

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Wishgirl thnx zeg ja nog even en het is idd de 11de ja vanaf vandaag kunnen ze bellen maar zal je zien he bellen ze niet scheeld moet morgen toch na de gyn dan kom ik langs de opname poli dan kan ik altijd vragen of ik er al opsta .
    verzin wel een smoes dat ik het moet weten voor me vriend zijn werk (is ook wel beetje zo ) maar toch :p

Wishgirl voor jou ook alweer 27 weken

hartewens super ook al 26 weken gaat snel he

lola ik lijk ook echt een opgeblazen kikker voel het gewoon in me gezicht opgeblazen en me voeten me laarzen moet ik elke dag groter maken door veters los te maken anders kan me rits niet dicht.
    niet echt prettig heb net worste vingers :p najah nog even he en we zijn er vanaf

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wish: hahaha, ja continu die vinger, nu niet meer, ze zijn weer wat soepeler! :)
    Nou jij hebt ook niet stil gezeten klinkt leuk dat kinderkerstfeest!
    Enne, gefeliciteerd, weer een mijlpaal!

@ Hartewens: super gefeliciteerd met je nichtje en met je 26 weken!

@ Pippo: ook gefeliciteerd!

@ Bengeltje: hahaha, ook al dus! Pfoe, kan je nog schoenen aan? Ikke niet... Had heerlijke Replay laarzen die er ruim waren, maar helaas die behoren sinds een paar dagen tot het verleden! Dan maar sneakers waar ik de veters erg ruim moet doen! hihi!
    Nog eventjes idd!

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou ik kan de veters ook niet meer groter maken nu hahahahhahahaha dus das nadeel mja krijg me eigen sokken en schoenen al weken niet meer aan :oops: dus moet ventje doen dat is voordeel dat hij dat ken doen :p

veder niet gezond heb soms momenten dat ik idee heb dat me gezicht ontploft :p

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    hahahahaha! Ik heb net wel zelf nog mijn teennagels gelakt.. Ok, vraag niet hoe, maar het resultaat mag er wezen! ;)
    Hahaha, mijn gezicht en nek zijn ook wel opgeblazen!
    Ach, dat zijn meteen vee kilo's eraf al dat vocht!

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    VAN HARTE! Wat leuk zeg! Hoe heet de dame?

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wat fijn! Van harte!

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0