Hier net bericht gekregen dat er op het kdv geen plek is voor mijn kleine meid... Op alle 2 die ik heb opgegeven is er ook geen indicatie wanneer er WEL plek is! Ik baal echt als een stekker.... Gatver....
Allemaal nog bedankt voor de felicitaties. Heb het maar druk mee met mijn mannetje. Ben dus niet zo vaak online te vinden. Even de ontbrekende gegevens nog aanvullen: ik ben 26 jaar. En hoeveel cm mijn zoontje was bij zijn geboorte weet ik niet. Maar 2 dagen later was hij 51,5 cm. Voor degenen die ook bevallen zijn: gefeliciteerd. En degenen die allemaal nog moeten bevallen, veel succes. Heb helaas geen tijd om alles door te lezen. Er wordt elke dag zoveel gepost.
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Lola1982, 26 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Meisje Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Jongen Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 24 jaar, 1ste kindje, 1 ma in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 verrassing Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 12 maart 2009 Jongen Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 19 maart verrassing Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 2 april Meisje Vruchtje24, 25 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste nov 2007, uitgerekend 9 april Wwjc19, 29 jaar, 1e kindje, 1 mk sept 2007, 1 bbz dec 2007, uitgerekend 17 april Jongen Juuls, ? jaar, 1e kindje, 1 mk juni 2008, uitgerekend 10 juni 2009 Totaal 3 jongens 2 meisjes 2 verrassingen :-# afspraken: 12 dec Lola1982 gyn/ Bengeltje gyn 15 dec joj08 pretecho 16 dec: Jojo8 vk 19 dec Lola1982 gyn 22 dec mimi1981 vk BUDDY'S Sam8<----->Wwjc19 Wishgirl<----->Bengeltje86 Luna<----->Wishgirl Lola1982 <----> Tom78 (SMEP-per) mimi1981<-----> Tatty Teddy Jootje24 <--- > Kersje B (nov. mama) ***GEBOREN*** Bruidje,30 jaar,1e kindje,bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26,28 jaar,1e kindje,bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel,25 jaar,1e kindje,bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1,30 jaar,1e kindje,bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna,34 jaar,3e kindje,bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje,31 jaar,1ste kindje,bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez,39 jaar,2de kindje,bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas,40 jaar,1e kindje,bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone,31 jaar,1e kindje,bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,23 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss,34 jaar,1e kindje,bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Mandje,21 jaar,1e kindje,bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky,34 jaar,1e kindje,bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26,27 jaar,1e kindje,bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Lindaa,22 jaar,1e kindje,bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Mariaatje,27 jaar,1e kindje,bevallen 17 september met 36+3 van zoon DAAN, ? gram en ? cm Wens3,28 jaar,3e kindje,bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm Pippo,28 jaar,3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada,26 jaar,1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa,32 jaar,1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Roshi,24 jaar,1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JENNA LYNN 3260 gram Sam,23 jaar,1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Joli,28 jaar,1e kindje,bevallen 05 oktober met 39wk+1d van zoon QUINTEN 3650 gram en 50 cm Nony,31 jaar,1e kindje,bevallen 7 oktober met 39w+2d van zoon OLLYVIER 3500 gram en 50 cm Liz0104,19 jaar,1e kindje,bevallen 21 oktober met 39w+0d van dochter LYANA 2700 gram en 48 cm Jooze,27 jaar,2e kindje,bevallen op 1 nov met 39w+3d van dochter STERRE MADELIEF 3500 gram Jootje24,26 jaar,1ste kindje,bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48 cm Loncocacola, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 29 nov met 38w+5d van zoon SOUFIAN 3490 gram en 51,5 cm Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, bevallen op 24 nov met 39w+5d van zoon REMY ? gram en ? cm De statistieken 15 jongens 14 meisjes Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105996
Oh darma! Hadden ze dat niet wat eerder kunnen zeggen? Ik neem aan dat je al veel eerder hebt opgegeven. Ik heb toen ik 5w was meteen de baby opgegeven. Ik kreeg toen meteen te horen dat er tot najaar 2009 geen plek was. Dus van alles geprobeerd te regelen en ik zag het allemaal somber in en uiteindelijk toen ik 7 maanden was ofzo belde ik toevallig met de administratie over Ruben en toen bleek er opeens wel plek te zijn. Dus gelukkig gaat Jaron nu dus gewoon naar het kdv. hoop dus dat er voor jou ook zo'n reddende engel (oplossing) is. Gastouder wellicht? Is voor een baby ook net zo prettig.
Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd! Wat leuk zeg. Je zoon heet hetzelfde als de zoon van mijn vriendin. Het lukt me overigens na een jaar oefenen nog steeds niet om het uit te spreken zoals zij dat doet. Hebben jullie markoaanse of arabische afkomst? De man van mijn vriendin is marokaan en ik weet dat zij altijd arabisch-islamtische namen zoeken. (moeilijk klusje voor een hollandse zoals ik, alhoewel ik wel een turkse naam weet die ik helemaal gaaf vindt, nl Murat. Alleen schijn ik het weer heel hollands uit te spreken. haha het valt niet mee). (lengte groeit in 2 dagen niet echt hoor, dus je kan dat gewoon als geboortelengte aanhouden.)
Lola en Bengeltje! Veel succes bij gyn vandaag! Bengeltje, hoop dat je gauw weet wanneer je keizersnede gepland staat!
@ Jenny: ik heb haar met 8 weken opgegeven! En nu pas krijg ik bericht... ik neem aan dat ze allang wistendat er geen plek is! Een gastouder gezin voelt niet goed voor mij, dus dat ga ik niet doen. Ik ga even rondbellen! Al heb ik vanaf maart bijvoorbeeld 2 maanden geen plek dan kan ik wel 2 dagen in de week ouderschapverlof opnemen, mijn moeder past sowieso 1 dag op en dan kan mijn moeder ook 2 maanden 1 dag vrij nemen voor nog een extra dag. Eigenlijk kan ik mij dat financieel niet veroorloven, omdat ik natuurlijk ook druk bezig wil zijn met een woning voor ons tweetjes... Maar goed, het zal uiteindelijk wel op zijn pootjes terecht komen, maar ik vind het echt heel vervelend! En dat net voor je moet bevallen! Grrrr! Vannacht is het flink aan het rommelen geweest. Heftige menstruatie krampen! Maar geen diva hoor!
Hmm flink balen Lola ! Snap het helemaal! Spannend zeg, kom op met die diva ! Loncocacola gefeliciteerd, mocht ik dat nog niet hebben gedaan.. ben wat dement ! Enn Hartewens, gefeliciteerd met je nichtje !
hier gaat alles nog goed najah met de kleine dan bloeddruk was 120/80 vandaag een andere gyn ja zegt die dit word geen kleine baby raar hij was met precies 36 weken 2470 gram . lijk me sterk dat die meer dan een kilo zou aankomen in 2 en halve week tijd. bedoel dan zou het nog een 7 ponder zijn dat is toch niet groot. ik ga meer uit van een 6 ponder deze voelde dus alleen aan me buik deed me vet zeer die kerel me eigen gyn maakte standaard een echo mja die was vrij best balen dus nou ik baal eingleijk wel ik wist gister wel dat de keizersnee gepland staat voor 18 dec maar ze hadden nog geen tijden zou ik vandaag horen wist ze zeker zij die vrouw van de opname poli dus ik langs de opname poli nadat ik de afspraak had hadden ze de tijden nog niet grr dus ik was vet sagerijnig bedoel het was me beloofd ja nu hoor je dat maandag of dinsdag nou zal me niets verbazen als je het dinsdag pas hoor 2 dagen van te voren hoelaat ik er moet zijn en hoelaat de keizersnee is . pff wel handig ze denken dat iedereen zomaar vrij krijg zo kort van te voren heb het dan over me ventje en de man van me moeder. dan denk ik ook beloof me dan niet dat ik het vandaag zou horen . echt ze beloven je alles maar komen niets na stom ziekenhuis ja ben beetje sagerijnig hahahaha me rug en bekken maken me ook niet echt blij lola hoe ging het bij jou bij de gyn?
Wel stom Bengeltje. Maar ik neem aan dat je man de hele dag vrij neemt? Krijgt hij vrij voor hoor! Wat nou als het niet een geplande ks werd? Dan wist je ook neit van te voren welke tijd etc hoor ! Maar snap je frustratie ook wel, aangezien je wel voor de 18e op de kaart staat .. Spannend man, volgende week om deze tijd ben je moeder !
Oe Bengeltje, nog 6 daagjes dus! Lola, nog geen divaatje? Thanks voor de felicitaties. Kindje zou ook met geplande keizersnee komen, maar besloot eerder te willen komen. Dus toen een spoedkeizersnede, lekker eigenwijs! Ben nu helemaal benieuwd wat voor kleintje wij krijgen...
ja sam is wel zo hij neemt ook hele dag vrij daar gaat het niet om maar het gaat erom dat het ziekenhuis mij dus elke keer dingen beloven en niet nakomen dit is dus niet de eerste keer. met vele dingen beloven ze alles net als toen ik er in lag en de weken erna. maar sowieso zijn mijn ouders er ook bij in het ziekenhuis dan op de kamer.dus was tijd wel makkelijk. bedoel je wilt autmatische weten hoelaat het is en ik vind als ze je elke keer wat beloven en het niet nakomen erg irritant. zo zouden ze zelf ook niet behandelt willen worden.
Nee dat is ook zo! Ik snap t ook wel. Heb ik ook hekel aan. Maar er kan ook altijd een spoedje tussenkomen zeker? Ook weer zoiets... hopeloos.
Mijn man is van Pakistaanse afkomst. Zelf ben ik Aziatisch. We hebben een Islamitische naam gekozen, omdat hij moslim is. Zelf vond ik de naam Soufian gewoon heel mooi en makkelijk uit te spreken. Wij spreken het gewoon uit zoals je het schrijft, geen moeilijke accenten ofzo. De naam Murat kan je ook weer op meerdere manieren uitspreken. Want ik had een Murat in de klas en hij sprak zijn naam weer heel ingewikkeld uit. Terwijl je het ook heel makkelijk kan uitspreken. Hehe snappen jullie het nog?
Loncoca gefeliciteerd met je zoon Lola ik hoop dat je diva snel geboren word Bengeltje nog 5 dagen en dan heb je je kleine in je armen . Heel veel succes 18 december.