Ischa - Wat een prachtige banner heb je meid! Super... Hoe is het eigenlijk met je? Sam- Hoe gaat het met jullie zo met Jildou thuis? Went het al wat meer? Ik kan me toch voorstellen dat je in het begin toch heeeel sterk let op of ze wel of geen stoornis heeft en met de stethoscoop paraat staat bij wijze van... En hoe reageert ze op de medicatie?
Thanks Pippo Ik zal eens even mijn afsprakenkaart opsporen kan ik je de tijden ook even doorgeven De echo op 23-12 heb ik om 09.40 uur... En de afspraak bij de gyn op 29-12 staat om 13.40 uur
Thanks Pippo Zou je mij nog 1 keer je mailtje met vragen kunnen sturen voor de pendel? Echt nog 1 keer... Doordat mijn mailbox zo vol is elke keer verdwijnt ie steeds.... pfff Probeer ik vanavond of morgen even voor je te pendelen... kee?
Je pincode! hahahahahahaha nee hoor... Naam Geboortedatum En de vragen die je wilt weten... Maaar ik zeg erbij... dit is niet de manier waarop je een pendel moet gebruiken, dus neem het met een korrel zout... Met beide voetjes op de grond blijven... Er zijn pendelaars die me deze uitspraken niet in dank afnemen, maar dat is dan jammer.... Ik heb gemerkt dat als je echt goed voor iemand wil pendelen je iemand lijfelijk aanwezig moet hebben en je echt de tijd moet nemen...Voor een paar vragen ben je dan zo een ruim een half uur verder... Maar stuur maar... en ik vraag het de pendel
Ow wat spannend hier! Ik lees meestal een paar dagen in een keer, voel me bij de april-mama's toch iets meer thuis (zelfde periode van zwangerschap), maar leef nog wel mee hier. Ik heb op 7 jan een afspraak staan bij de gyn. Ben vandaag ook geweest en alles was weer goed. Voor het eerst sinds.....?..... mijn bloeddruk 100/60 (normaal rond 130/85), is weer eens ff wennen.
Dank je wel, heeft ook wel even geduurd voordat ik hem in elkaar gezet had Het gaat nog niet helemaal geweldig, lichamelijk en geestelijk. Had ik maandag eindelijk de stap gezet om de huisarts te bellen voor een afspraak. Wat denk je, hij zat helemaal vol en kon alleen vrijdag. Maar vrijdag is mijn 1e werkdag weer en kreeg ook al geen vakantie dus hoef ik ook geen vrij te vragen voor de huisarts . Dus nu nog geen afspraak gemaakt. Ik moet sowieso 20 januari nog een keer naar de gyn en als ik dan niet bij de huisarts ben geweest praat ik er met haar wel over. En hoe gaat het met jou? Duurt ook niet meer zo lang voordat je je mannetje in je armen hebt. Voor je het weet is het eind februari begin maart .
Oh wat goed Wendy van je bloeddruk . In deze periode hoort hij overigens ook te dalen, tenminste dat zei mijn gyn toen. En na 28 weken stijgt hij weer.