Hi, Liesje, Het is in iedergeval prettig dat ze weten wat ze heeft!. Dan kunnen ze het op de goede manier behandelen. Wel balen dat het een jaar moet duren ;-( Succes in iedergeval! Bruidje, Duimduim Jooze
Hi, Luna, thanks, ben inderdaad heel blij dat ik op de helft ben (ik hoop natuurlijke al iets van een week op de helft te zijn) Jooze
Was ook inderdaad even benieuwd naar nieuws van Bruidje. Spannend hoor. Liesje, enerzijds wel prettig om te weten wat je moeder heeft, nu inderdaad afwachten hoe het herstel bij haar zal optreden. Sterkte ermee! Anoul, fijn dat alles helemaal goed is met jullie knulletje. Vanochtend bij de gyn geweest voor een groeiecho en ook hier ziet alles er goed uit met de kleine. Ben benieuwd. Het ukkie is in ieder geval flink ingedaald nu dus wat dat betreft lijkt een gewone bevalling niets meer in de weg te staan. Spannend. Alleen jammer dat m'n bloeddruk weer wat hoger was (130/90). Maar volgens mij zit daar wel structuur in. Het is me opgevallen dat iedere keer wanneer ik een brakke nacht achter de rug heb, mijn bloeddruk aan de hoge kant is. Nou, daar is maar 1 remedie voor. Gewoon weer goed doorslapen, haha. Verder hier geen bijzonderheden. Ga even lekker naar buiten, lekker luieren onder de parasol op m'n terrasje. Het is lekker weer en oma is met kleindochter aan het wandelen, dus ik heb het even lekker rustig hier. Tot later!
Oh! Wat is het spannend hier! De eerste baby in aantocht. Hoop dat Bruidje snel mag genieten! Liesje, ik heb op neuro gewerkt, ik ken de ziekte. Sterkte met je moeder, zal niet makkelijk zijn zeg! Hopelijk gaat ze snel vooruit! IK HEB VAKANTIE! Ben helemaal blij, was er zo aan toe. Heb trouwens sinds gisterenavond echt heel veel harde buiken. Gisteren wijtte ik het aan het werken, maar nu heb ik ze nog. Sinds 9 uur wakker en heb er al zeker 8 gehad. Moet ik daar nou wat mee?
nou ik ben er weer heb vanmorgen combinatietest(nekplooimeeting gehad+ bloeduitslag) en aan de hand van de echo's van vandaga en de bloeduitslag zijn ze op kansberekenning uitgekomen van 1:21212 en de nekplooi was dus 1.4mm heb 7 echo foto mee gehad staan er 4 in me album ze gin meten en kwam uit op 13 weken 1 dag en het hoofdje op 13 weken en 2 dagen najah ik hou het lekker op 13 weken vandaag
hoi meiden! gister avond nog flink last van harde buiken gehad! maar vandaag gaat het weer beter gelukkig, ik verlies alleen heel veel helder slijm? vanmiddag gaan we bij het kdv kijken, is hier vlakbij dus kan ik met de rolstoel heen! @liesje: wat balen zeg, maar gelukkig kan ze er wel van herstellen! @inez: fijn dat alles goed was bij de gyn meid! enne... goed slapen vannacht he! het is zooo spannend! ik ben echt beneieuwd wanneer we wat van bruidje horen! liefs rebbel
Liesje, ik duim voor een spoedig herstel van je moeder! Inez, fijn dat alles goed ging! Rebbel, veel plezier bij het kdv!
kwam nog even kijken of er al wat bekend was van Bruidje... ik ga eventjes boodschapjes doen en dan vanmiddag naar de thuiszorgwinkel met mijn schoonmoeder om de klossen op te halen
Goedemiddag dames! Hmm jammer, nog geen nieuws ! Maar dat komt vast snel ! HAHA wel grappig dat iedereen zo meeleeft ! Verder sorry als ik iemand vergeet! Liesje, fijn dat ze weten wat je moeder heeft. Hopelijk herstelt ze snel! Bengeltje, goed nieuws dus Zie je nou wel ! Inez fijn dat alles goed was Rebbel: Veel plezier vanmiddag! En meid, nog even volhouden he ! Hou die kleine binnen! Zena: Geniet van je vakantie! NOu heb ik nog even een vraagje aan jullie.. Ik lees steeds vaker over harde buiken bij jullie. Ook bij mensen die even ver of minder ver zijn. Kan het zijn dat ik die nog niet heb gehad? Geloof namelijk niet dat ik die al heb gehad.. Verder... JAHOE, woensdagochtend nog even werken en donderdag pleinfeest en dan VAKANTIE EN VERLOF erachteraan
sam, heeft bij mij ook lang geduurd hoor dat ik een keer harde buiken kreeg. wees blij dat je ze nog niet hebt
HAHA gelukkig.. Nou ik dacht.. het is bijna vreemd dat ik ze nog niet heb gehad geloof ik .. Nou ja, dank je wel iig !
Ik heb dat volgens mij ook niet gehad hoor Sam. 1 meisje bij de oktober mama's verliest waarschijnlijk vruchtwater, vk zou meteen komen
Nou ik zal de honden even uitlaten en dan is mannetje hopelijk ook bijna thuis. .ff boodschappen doen samen en dan hoeven we vanavond lekker niets meer !
nu al bij een oktober mama? laten we hopen dat dat goed afloopt ik krijg hier ook steeds meer last van de buik...ongi gevoel en steken zodat ik niet eens fatsoenlijk rechtop kan lopen nou ja, nog maar niet te druk maken...ik ga nu eerst boodschapjes doen anders blijf ik weer hier zitten