Gaat goed hier hoor Wij nemen ff lekker rust een paar maanden en zien wel waar het schip strand. Even weer lekker leven wijntje etc haha
Trouwens... de foto's van de babykamer en kerstboom staan in mijn album... Heeeeeelemaal vergeten te zeggen.. STOM STOM STOM!
Dank je wel Mimi... De kerstboom staat inmiddels ook recht... Er moest nog een papiertje onder 1 pootje hahahaha...
Hey Wish, mooi kamertje en kerstboom! Dacht al, staat die nu scheef?! Danjo, lekker genieten van de feesten met wijntje dan! Geniet van elkaar!
Dank je wel Pippo... En ja meiden.. hij stond dus scheef hahahaha... Maar is opgelost hoor Ik zag mezelf niet meer met die buik op de grond liggen en die boom omhoog duwen en er een papiertje onder leggen... Heeft een vriendin dus even met mij gedaan
Hey wish, supermooi kamertje ! En mooie boom hoor ! Maar dikke buik, dan willen we die ook zien ! Ooh ik zou je nog vertellen hoe t met Jildou gaat. Het gaat heel goed met haar gelukkig! Ze is in 2 weken ruim 400 gram gegroeid en is nu 5550 gram en 61 cm. Dus gaat goed met onze meid ! De medicijnen zijn afgesteld en als het goed is krijgt ze nu niet meer een tachycardie (ritmestoornis). Over 4 maanden hoeven we pas weer naar de kinderarts. En 2 januari wel weer naar de cardioloog. Maar ze doet het goed. Qua ontwikkeling loopt ze zelfs eerder voor dan achter (dit houdt de kinderarts in de gaten, omdat ze tijdens de eerste tachycardie stopte met ademen en dus zuurstoftekort heeft gehad). Maar gaat goed. Alleen heeft ze nu wel reflux erbij en dat is wel heel erg vervelend.. Maar goed, dat gaat met nutriton ook beter en werkte dat niet kon ik wel een middel krijgen om haar maagzuur wat minder zuur te maken. Maar vooralsnog werkt dit nog wel.. Zoo heel verhaal !
hoi dames even snel een berichtje van mij ik heb 1 foto even in de album gezet van onze zoon wij zijn sinds vandaag thuis het is allemaal erg wennen ik heb nog genoeg last ik zat tot vrijdag morgen aan de maximale dosis pijstillers paracetamollen en 1 andere medicijn en elke 4 uur pijnspuit in me been per dag . vrijdag morgen ging het wel ook spuit nog gehad en de hele dag door de paracetamollen de pijn is wel wat minder gelukkig kan ik wel al wat beter lopen. nou veder met de kleine gaat het goed is wel wat afgevallen woog 3660 gram en mocht afvallen tot 3267 gram maar vanmorgen toen we naar huis gingen woog die 3320 dus dat was netjes en nu komt hij langzaam aan weer aan. Lola hallo doe jij nu 4 minuten over 12 met keizersnee snacht kon je niet 4 minuten eerder waren we beide de 17 de geweest nou veel geluk met jullie kleine meisje en ja keizersnee is minder hoop niet dat je zoveel pijn en last als ik gehad heb succes nou ik ga nu weer was even berichtje
Bengeltje, lekker mannetje! Hij zwaait ook nog eens even lief. Mooie naam ook Zoon van vriendin heet ook zo ... Nou lekker uirusten en genieten meid!
@Bengeltje, Het lijkt net of hij naar ons zwaait. Hihi. heerlijk hoor. @Sam, wat fijn om te lezen dat het zo goed met je dochter gaat. Endelijk genieten geblazen he. Nu zo met de kerst in zicht
He Dames, Ben ik dan! Ik dacht de 17e, laat ik eens solidair zijn met bengeltje en gelijk met haar bevallen. Dus zo gezegd zo gedaan, om half 3 s'nachts braken mijn vliezen. Om 9 uur was ik in het ziekenhuis en om 11 uur had ik "al" 2 uur ontsluiting. De gynaecoloog vond het te langzaam gaan want ik had regelmatig weeen al vanaf half 3 s'nachts. Dus aan de wee opwekkers... Om 4 uur had ik 4 cm. Ik vond het erg demotiverend, maar goed niets aan te doen en iedereen beloofde dat het na de 4 cm snel zou gaan! Ok, weer een tandje hoger het infuus. Om 6 uur was er nauwelijks wat verstreken en ik raakte een vermoeid want inmiddels was ik al zolang bezig met heftige weeen voor nog niet eens een cm. Om 7 uur was ik het zat. Ik vroeg iets voor de pijn. Ze wouden eerst kijken wat een tandje hoger zou doen. Nou niets dus. Afijn na een heleboel pijn en moeite had ik om 9 uur en 5 cm en ik kon komen voor een ruggeprik. Wat een verademing. Even bijkomen. Infuus was inmiddels weer hoger gezet en en om 11 uur zat ik nog op de 5 cm. Dat was ook het moment dat ze besloten om een keizersnede uittevoeren. Om half 12 lag ik op de OK, maar wat gebeurd, ze had echt op de 17e geboren kunnen worden, maar ik had zoveel kabels over mijn hele lijf gedurende de dag opgebouwd dat ik per ongeluk die ruggeprik eruit trek... Dus die moest opnieuw gezet worden. Daarom ben ik om 00:04 bevallen van een prachtig meisje genaamd: Nena! Ze woog 4060 gram en was 52 cm lang. Ze doet het goed. BV verloopt goed. Ze is alweer aan aankomen! Ik ben zo verliefd! Ik vind het herstel van de keizersnede echt heel vervelend. het valt me vies tegen! Maar goed, vandaag thuis gekomen en nu maar herstellen en flink genieten!
Lola, Geniet er lekker van hoor dat je weer thuis bent. Wat ik al van vriendinnen hoor. Het word beter. De pijn is nu niet leuk maar het word beter.