zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ze mogen je zeker niet ontslaan als je zwanger bent! Niet laten doen meid! Als er iets zou voorvallen, gaan zij je dan kunnen helpen? Daar kan ik me dus kwaad om maken he! Grrr...

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Kim wat naar dat je zoveel tegengas ervaart op je werk. Ik kan alleen maar zeggen WEL iets te eten tussendoor, want als je echt flauw valt kunnen de gevolgen nog groter zijn. Ik begrijp dat je momenteel niet werkt. Mag ik vragen wat de reden nu van je ziek melding is? Kan het zijn dat je te vroeg weer gaat werken?
    Ik zou zeker het advies van de vlk opvolgen. Een medisch advies vind ik nou net even iets belangrijker dan een wens van een werkgever.
    Ik zou of halve dagen gaan werken, of niet. Dus dan meld je je weer ziek en regel je zo snel mogelijk een afspraak bij de arbo.

Sterkte

Oja en over de grote van je buik zou ik me geen zorgen maken! Elke buik is ander, elke baarmoederstand is anders en ook niet alle navels zitten even hoog. De vlk houdt dit allemaal wel in de gaten, dus zolang zij niets zeggen is het goed.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.263
    4.497
    113
    Kim laat je niet gek maken door je baas hoor, laat die maar lekker hoog en laag springen ;) . Tuurlijk is het vervelend dat die vervanging moet zoeken maar dat hoort er nu eenmaal bij.
    Financieel moet hij/zij niet zeuren want als ze je netjes ziekmelden en het is wegens zwangerschap krijgen ze je loon volledig terug van het uwv.
    En het is 'maar' je baas en die is niet medisch onderlegt vind het knap dat hij/zij het beter weet dan je vk en huisarts.
    Jij hebt een medisch advies gekregen en die moet je gewoon opvolgen ;)

Voor de rest begint het hier echt heel langzaam tot me door te dringen dat er toch echt een kindje in mij groeit.

Groetjes Anita

4. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    gefeliciteerd pluk
    leuk :)

@jenny73
    mijn rede dat ik thuis zit is omdat ik al een hele poos met vermoeidheidsklachten zit
    hier liep ik al mee voor ik zwanger werd
    na mijn miskraam was het weer een poos heel erg en daarom heben we ook bewust een jaartje gewacht met weer zwanger worden
    tis een poos beter gegaan
    ze zijn bang dat ik ME heb gronisch vermoeid
    ik kan gewoon dag en nacht slapen
    hele dagen gingen me opbreken en ik heb ook voorgesteld om halve dagen te werken en dan ook op mijn vrije dagen,zo kon ik na mijn werk even slapen en dan ook nog wat in mijn huishouden doen
    ze wilden alleen dat ik van 8-4 ging proberen
    nog een hele dag dus met als resultaat bek af als ik thuis kwam soms te moe om eten te koken omdat ik niet meer op mn benen kon staan en op mn vrije dag de hele dag lag bij te komen
    geloof me als je 27 bent voel je je echt een oud dametje :)
    maar goed ik heb dat dus geprobeerd, wat dus niet lukte
    ik ging alles op mijn arme mannetje af reageren waardoor ik thuis ook spanningen kreeg
    dit wilde ik niet natuurlijk en ik wist dat ik fout zat maar kon er niks aan doen
    afgelopen weekend kon ik alleen maar huilen en mopperen op mn mannetje totdat hij zei dit gaat niet meer meid blijf jij maar eens thuis en rust wat uit en ga naar de dokter
    ik viel ook af en ben nog niks aangekomen doordat ik me te druk maak denk ik
    beetje lang verhaal
    kom ook weer eens kijken en zit meteen te klagen hier :oops:
    liefs kim

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kim je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Lekker toch dat je hier je verhaal kwijt kunt! Meid wat vervelend allemaal zeg!Meid ik zeg lekker thuisblijven en probeer te genieten van je zwangerschap. Het is zonde om dat niet te doen in zo'n bijzondere tijd.

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Vanmorgen ben ik eerst mijn urine naar de huisarts wezen brengen. Ik kon wachten op de uitslag dus dat scheelt...

Er zaten wel ontstekingscellen in, maar niet voldoende om nu met een zwangerschap meteen in te grijpen. Ik moet veel blijven drinken en veel vitamine C en donderdag nog een keer urine inleveren. De klachten van harde buiken en de pijn die doorstraalt naar mijn vagina en anus kunnen hier heel goed vandaan komen.

Heb het wel even bij de gyn gemeld en hij heeft mij even opnieuw laten bloedprikken en wou toch nog even voor zeker wat urine op de kweek zetten... Dus dat ook maar even gedaan...

De klachten die ik heb kunnen daar wegkomen volgens hem ook... maar het kan ook zijn dat het de harde buiken zijn die normaal zijn tussen week 28 en 33... Je hoeft ze niet zo te voelen als dat ik ze voel, maar het kan dus wel...
    Ik moet het in de gaten blijven houden en als het erger wordt of ik maak me nog zorgen dan even bellen... Over 2 weken mag ik terugkomen... Alles zag er verder perfect uit...
    Over 2 weken krijg ik trouwens ook de datum voor de keizersnee ;)

Mijn gewicht was nu 73 kilo (2 ons aangekomen sinds 3,5 week geleden), mijn bloeddruk was: 103/64. Dus dat was weer uit de kunst!
    Ik weet niet of de kleine goed lag of niet, maar omdat dat voor mij niet uitmaakt heeft de gyn er ook niet echt naar gekeken ;) En het maakt mij ook niet zoveel uit hihihi...

Het hartje van de kleine man deed het weer super!

Pippo, mijn volgende afspraak is 5 februari a.s. om 10.20 uur...

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je wordt iig goed in de gaten gehouden Wish :D ! Nog even meid en dan is die kleine man er al.. Man wat gaat de tijd snel.... Weet nog dat je net zwanger was.. pffffffff

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ZWANGER NA EEN MISKRAAM
    Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari
    Jojo8, 24 jaar, 1ste kindje, 1 ma in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 verrassing
    Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 verrassing
    Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 12 maart 2009 Jongen
    Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 19 maart verrassing
    Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 2 april Meisje
    Vruchtje24, 25 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste nov 2007, uitgerekend 9 april
    Wwjc19, 29 jaar, 1e kindje, 1 mk sept 2007, 1 bbz dec 2007, uitgerekend 17 april Jongen
    Juuls, ? jaar, 1e kindje, 1 mk juni 2008, uitgerekend 10 juni 2009
    Kimmetjuh1981, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk okt 2007, uitgerekend 23 juni 2009
    Pluk, 34 jaar, 2e kindje, 2 mk laatste in aug 2008, uitgerekend 1 september 2009

Totaal
    2 jongens
    1 meisje
    3 verrassingen :-#

afspraken:
    23 jan: Hartewens 9u diëtiste en 13u50 echo, Kimmetjuh1981 echo
    28 jan: Wwjc19 pretecho
    03 feb: Hartewens laatste werkdag! :), Kimmetjuh1981 vk en 20wk echo
    05 feb: Hartewens 11u20 vk, Wishgirl gyn 10u20
    16 feb: Pluk vk 9u

BUDDY'S
    Sam8<----->Wwjc19
    Wishgirl<----->Bengeltje86
    Luna<----->Wishgirl
    mimi1981<-----> Tatty Teddy

***GEBOREN***
    Bruidje,30 jaar,1e kindje,bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Willeke26,28 jaar,1e kindje,bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm
    Rebbel,25 jaar,1e kindje,bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1,30 jaar,1e kindje,bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Luna,34 jaar,3e kindje,bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje,31 jaar,1ste kindje,bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Inez,39 jaar,2de kindje,bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas,40 jaar,1e kindje,bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm
    Mone,31 jaar,1e kindje,bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Latoya,23 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm
    Mariss,34 jaar,1e kindje,bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm
    Mandje,21 jaar,1e kindje,bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm,
    Croky,34 jaar,1e kindje,bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm
    Anoul26,27 jaar,1e kindje,bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm
    Lindaa,22 jaar,1e kindje,bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm
    Mariaatje,27 jaar,1e kindje,bevallen 17 september met 36+3 van zoon DAAN, ? gram en ? cm
    Wens3,28 jaar,3e kindje,bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm
    Pippo,28 jaar,3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada,26 jaar,1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa,32 jaar,1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Roshi,24 jaar,1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JENNA LYNN 3260 gram
    Sam,23 jaar,1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Joli,28 jaar,1e kindje,bevallen 05 oktober met 39wk+1d van zoon QUINTEN 3650 gram en 50 cm
    Nony,31 jaar,1e kindje,bevallen 7 oktober met 39w+2d van zoon OLLYVIER 3500 gram en 50 cm
    Liz0104,19 jaar,1e kindje,bevallen 21 oktober met 39w+0d van dochter LYANA 2700 gram en 48 cm
    Jooze,27 jaar,2e kindje,bevallen op 1 nov met 39w+3d van dochter STERRE MADELIEF 3500 gram
    Jootje24,26 jaar,1ste kindje,bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48 cm
    Loncocacola, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 29 nov met 38w+5d van zoon SOUFIAN 3490 gram en 51,5 cm
    Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, bevallen op 24 nov met 39w+5d van zoon REMY ? gram en ? cm
    Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm

De statistieken
    16 jongens
    15 meisjes

Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105996

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Sam - Ja ik word goed in de gaten gehouden... Maar das ook omdat ze weten dat als ik wat zeg dat ik wat heb of wat naars voel ofzo ze zeker weten dat er dan ook wel wat is eigenlijk... Als ik zelf nl. al het idee heb dat het wel meevalt meld ik het niet ;)

Ik heb met dit ook niet eerder gebeld omdat het niet met regelmaat kwam en ik moest toch vandaag al heen ;)

Thanks Pippo!

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wish, je afsrpaak staat erbij meid!

Spannend, het begint nu echt wel te naderen he! Ja, tijd gaat wel snel....

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Pippo - Het gaat idd snel hoor... Ik ben vandaag dus alweer 33 weken... Over 2 weken krijg ik dan de afspraak van de ks... Die zal in week 38 zijn en waarschijnlijk 2 maart (die datum maakt de meeste kans omdat dat de OK-dag van mijn behandelend gyn is). En in die 3 weken moet ik dan ook nog naar de anestesist het een en ander bespreken en ik krijg nog een afspraak met een verpleegster van de afdeling in die 3 weken en ik zal nog wel een keer naar de gyn moeten ;)
    Drukke weekjes hahahaha...

Vanmorgen trouwens ook een gesprek gehad met een verpleegster aangezien ik graag wil dat mijn dochter haar broertje kan zien en het dan waarschijnlijk nog geen bezoekuur is... Maar ze heeft een notitie gemaakt dat ze gaan proberen mij op een 1-persoonskamer te krijgen... Lekker rustig en dan is het bezoek niet zo een probleem... ;)

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Als dat zou kunnen. Mogen jullie niet kiezen op welke kamer jullie willen liggen?

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wij moeten bij opname gewoon melden welke kamer we willen..ik heb altijd al op eenpersoonskamer gelegen...

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

pippo - Nee in principe doen de zusters gewoon de indeling... maar er wordt wel zoveel mogelijk rekening gehouden met situaties... En daar ben ik wel heel blij om ;)

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier toch veel gemakkelijker ;)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

pippo - verschil moet er zijn he meid hahahaha

Maar goed... tis hier natuurlijk wel zo dat de manier van bevallingen hier ook al anders gaat... Het is meer ingericht ook denk ik op medisch en niet-medisch... Hier bevallen heel veel vrouwen gewoon thuis met een verloskundige en bevallen ze in het ziekenhuis zonder mi dan ook met een verloskundige...

Misschien dat het daarom hier wat anders is?

17. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    hey meiden,

weer ff geleden en heb ook niet alles bijgelezen...
    hoe is t hier verder?

hier is alles goed! ons mannetje is nog steeds behoorlijk druk en ligt al in t bekken. nu d laatste puntjes op de i zetten en dan mag ie wat ons betreft over 1,5 wk komen!

om eerlijk te zijn heb ik er ook wel btje genoeg van nu... zit al poosje thuis en heb t daar ook wel mee gehad. maar kunnen niet wachten tot ie er straks is!

ps wish, sorry! zodra ik echt tijd over heb, zal ik t je laten weten.

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

jojo - Wat goed dat alles goed is... En je gevoel van dat het nu wel mag ken ik wel hoor... Ik ben het ook een beetje zat aan het worden...

Maar nog even meid en dan hebben we onze knul in onze armen ;)

Ik hoor het wel van je wanneer je tijd hebt... Ik wacht geduldig af ;)

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier ikke ook weer eens. Ben echt snotverkouden (griep? ) ben gister wel gaan werken, maar daarbuiten doe ik al 3 dagen niets. Het is zo ontzettend vermoeiend, zeker met die pijn in mijn rug erbij.

Wo afspraak bij de gyn gehad. Bloeddruk netjes 120/80, kindje is gemeten en zit met hoofdje en buikje precies op gemiddeld en het beentje wat korter. (maar dat was al bekend) De rugpijnen kon ze niets mee, zei dat dat van het overgewicht was. En heb een oefening gekregen die ik eigenlijk 2x p.d 10 min. moet doen. Urine en afscheiding (erg geel/licht oranje laatste tijd) zei ze dat dat normaal was. Maar heb toch nog een keer bloed moeten laten prikken en urine inleveren. Zal vandaag na 1 wel kunnen bellen of anders maandag.

Zucht, moet alweer gaan werken. Ik zal straks kijken of ik nog kan reageren....

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Amaai wen, al bijna 30 weken! Gaat ook snel!
    Laat wat weten he van de resultaten! Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina