zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    De 32 weken echo was helemaal goed! Kindje ligt met hoofdje naar beneden en al aardig diep! Mooie beelden gezien! Lekker uitgebreide echo gehad, ze had nl een stagiaire. Alles weer mooi op schema!
    Nog 1,5 week werken en dan verlof!
    Wel leuk dat we wat in de buurt zitten, een aantal zwangeren hier!
    Whis, voor jou duurt het dus niet zo lang meer! Spannend!

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

hartewens - Oooh wat mooi dat je zo een mooie echo hebt gehad! Genieten is dat he...

Hier duurt het idd niet zo lang meer, maar ik ben het echt wel echt beu hier hoor... Dus ik wou dat het al zo ver was... Al zie ik wel heeel erg tegen de ruggeprik op... Maar ja... das ook afwachten...

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Whis, heb je vaker een ruggeprik gehad of een nare ervaring? Ruggeprik valt nl reuze mee! Alleen een raar gevoel dat je niks meer voelt, dus ook je benen niet meer. Maar ik kan me niet herinneren dat het nu erg pijn deed of zo. Of is het meer het idee dat ze in je rug prikken? Ik heb 2 keer 1 gehad en beide keren ging prima (operatie voet) Maar is ook al weer heel lang geleden, ruim 20 jaar, dus denk dat ik het nu ook wel spannend zou vinden, haha

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

hartewens - Nog nooit eerder een ruggeprik gehad, maar wel het een en ander over gehoord en gelezen...

Zo las ik bijvoorbeeld dat bij een buikoperatie de prik wat hoger gezet wordt en dat je dan dus wat ademhalingsmoeilijkheden kan krijgen en als je zwanger bent kun je ineens een verlaging van de bloeddruk krijgen waardoor je je niet lekker voelt...

Ook zie ik er tegenop of ik die bolling wel goed krijg met mijn rug en dikke buik... Dan nog mijn maagzuur... bweghh...

Al met al kan het maar beter al voorbij zijn hahaha

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Probeer je niet te druk er over te maken whis! Al blijft het natuurlijk spannend!

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik doe mijn best hartewens...

Ik ben het inmiddels ook echt beu aan het worden hoor... pffff...

7. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ja waren de kindjes er maar vast he. DIe laatste weekjes zijn wel zwaar he. Merk het zelf ook. Buik gaat in de weg zitten, slapen blijft slecht en de ribben branden. Mijn rug doet pijn, klaag klaag. Maar ja alles voor het goede doel. Al kijk ik er echt naar uit als alles straks weer wat makkelijker gaat, haha Weer lekker paardrijden, einden met de honden en baby natuurlijk sjouwen, normaal het huishouden kunnen doen, energie om het werk te doen, noem maar op.
    Maar als ik lekker op de bank lig en de bewegingen voel in mijn buik dan vergeet ik alles om mij heen en kan ik alleen maar genieten!

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hier ook... slecht slapen... brandend maagzuur als ik maar even een beetje buk.... alles doet pijn... overal jeuk... ontzettend moe... harde buiken die pijnlijk zijn en goed ook... Ik moet ze echt wegzuchten even... kindje ligt met momenten in de meest onmogelijke posities wat niet fijn is... Als ik op mijn rechterzij ga liggen krijg ik zulke harde buiken dat ik mijn bed zowat niet meer uitkom... Zucht...

Sorrie voor het klagen meiden...

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA Dames.. Klinkt gezellig hier ;) ! Kom op meiden, nog even doorzetten!

Wendy beterschap!

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    hihi o ja jeuk! Buik en borsten jeuken! Linkerzij liggen lukt ook niet. Hahah. Heerlijk even klagen! Maar ondanks die ongemakjes geniet ik nog steeds! Maar ben zo nieuwsgierig naar ons kindje. Wat voor geslacht, op wie lijkt het, hoe zal de bevalling gaan, kunnen we het straks allemaal? Ben ik niet onhandig? hahaha. Zit je jaren te wachten op een kind en dan ineens de kriebels, whaaa, zullen de hormonen wel zijn!
    Ik denk trouwens dat we een jongen krijgen.
    O de katten hebben het boodschappenmandje van de kinderwagen ontdekt, hihi. Als ze maar niet in de bak gaan liggen. Zet het straks boven neer, daar komen geen katten. Maar wilde even rondjes rijden in de kamer hahaha en oefenen met in en uit klappen enzo. Nog eventjes en dan ligt er een minimensje in!
    Heb trouwens mooie gedichtjes gevonden voor de kaart. Durf ze niet te plaatsen ivm meelezers, dus wie nieuwsgierig is, pb maar eventjes, hihi

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geniet er nog maar even van.. Straks mis je het weer :D :! *spreek uit ervaring* :p ...

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik ben heel graag zwanger! :) Zou het zo van jullie overnemen...:)

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Fijn!

14. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ik ook hoor, maar soms even klagen over de ongemakjes is wel lekker! hahaa. Ik vind het verder heerlijk! Voelt zo speciaal en bijzonder! En het geeft me zo'n geluksgevoel steeds! Maar zal wel blij zijn als de kleine er is. Ben zo nieuwsgierig!

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.263
    4.496
    113
    Wish maak je maar geen zorgen over de bolling van je rug, zelfs mij lukte dat zonder problemen :) (volgens mij staat er nog wel een foto in mijn album van mijn buik).
    Het is gewoon een questie van als een zoutzak gaan zitten.
    Van ademshalingsproblemen heb ik geen last gehad, ja kon even minder diep ademhalen toen ze Kylian achter mijn ribben vandaan peuterden ;) .

Ondertussen ben ik goed verkouden, mijn buik doet gewoon pijn van het hoesten dus ik ben net maar even naar de apotheek heen gewandeld.
    Gelukkig hadden ze daar een hoestdrankje van VSM die je tijdens je zwangerschap mocht gebruiken en heb ik nu babyneusspray.

Groetjes Anita

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha Anita,

Die banden kunnen errug pijnlijk voelen he bij hoesten en niezen. bij mij schiet het ook direct in een harde buik.

En ik herken veel klachten, maar ik ben vooral toch er blij en trots met mijn dikke buik en dat wat erin zit.
    Ik weet ok zeker dat ik het straks ga missen. Hoewel ik wel weer blij zal zijn met mijn toegenomen flexibiliteit straks.

Ik mag nog 4 dagen werken, Ha, heerlijk vooruitzicht he Hartewens!

17. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ja heerlijk Anna! Kijk er echt naar uit! Kom nu ook van mijn werk. Nu lekker op de bank, heb steeds harde buiken sinds 19.00, denk toch te veel gedaan. Dus even relaxen.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik schrijf hier welliswaar niet meer mee, maar ik kom nog wel steeds even gluren hoor!

Wat schiet het al weer op voor een aantal. Kom op meiden, nog even een paar weekjes doorbijten, de laatste weken zijn niet altijd even fijn, maar net als Sam al schreef, je gaat het zwanger zijn straks nog missen.

Over de ruggeprik, ja je kunt er wat beroerd van worden, maar ze houden je steeds in de gaten en en aan de praat. En als je je wat naar gaat voelen hebben snel in de gaten en krijg je er wat voor. Ik heb nu 2x een ruggeprik gehad en beide keren het ik het niet als vervelend ervaren. Het was mijn kans om toch zelf wat mee te krijgen van de bevalling (ks). Het was inderdaad alleen erg raar om je onderlijf helemaal niet te voelen.

Meiden, sterkte met de laatste loodjes!

19. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Zo, eindelijk weer eens tijd voor het forum! Ondertussen ben ik bevallen van Timo, een waanzinnig lief kereltje! Hij is 30dec geboren en woon 3015g en was 50cm. Na 36 uur weeen heeft de gyn besloten om een keizersnee te doen omdat Timo het zwaar had.

Meiden die nog moeten bevallen, succes! en als je dan eindelijk je kindje kan vasthouden ben je in de 7e hemel!

liefs miek

20. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    @Sam; hoe doe jij het eigenlijk met je paard? valt het een beetje te combineren met de kleine en werken? ik weet nog niet hoe ik het allemaal ga rondbreien :S

Miek

Deel Deze Pagina