Hahahaha... nou mijn moeder zei in ieder geval dat het niet zo voelt hahaha Verder weet ik het ook niet Dank je wel voor het labeltje.. Ik vind zelf ook dat ie leuk gelukt is... en mijn dochter vindt dat ook gelukkig
He bah, aambeien. Dat is iets wat ik toch niet hoop te krijgen hoor, brrr Nog 2 daagjes werken en dan verlof! Heerlijk! Kijk er echt naar uit! Morgen dagdienst en dinsdag een late tot 20.00 en dan zeg ik... tot eind mei begin juni!' O had vannacht ook wat vreemds. Ik werd wakker omdat ik haast stikte in mijn maagzuur. Was in mijn keel gelopen. Heb dus maar weer antagel genomen en ben half zittend weer gaan slapen. Zodra ik ging liggen stroomde mijn maag over. Heb wel vaker 's nachts maagzuur, maar niet dat het in mijn slaap spontaan mijn keel inloopt. bah echt goor.
Ooh Hartewens. Zeer herkenbaar..Bah he ! Nou hier een aambei opgelopen door bevalling.. Toen was ie zomaar weg.. Na 8 weken kwam ie weer... En ben nu bijna 10 weken verder en gaat maar niet helemaal weg.. Morgen naar ha, word er niet goed van.. zeeeeeeeer
hoi hoi oh lekker meid bijna verlof heerlijk ben vandaag naar de woonboulevart in utrecht geweest jeetje zeg wat een drukte was bijna naar huis gegaan na een half uur zoeken naar een parkeerplek maar uiteindelijk toch gevonden hebben een matrasje gekocht voor t ledikantje heb het kamertje nu bijna af nog wat dingetjes ophangen wel leuk hoor als je eenmaal begint wil je het afmaken liefs kim
Wat leuk! Stiekum hoopte ik op een naamsontknoping, maar dat staat misschien op de andere kant van het kaartje?
hey meiden! is weer ffies geleden maar ja, btje druk gehad en mag nu eindelijk bijkomen van t weekend! vrijdag personeelsfeestje gehad, zaterdag op visite geweest bij vrienden en gister hadden mn zusje en beste vriendin een babyshower georganiseerd! was echt super leuk! hier gaat alles zn gangetje, kan nu elk moment gebeuren. maar ja, hoe weet je nou dat t eraan zit te komen? haha heb wel wat meer last van mn darmen, en hij prikt me soms verschrikkelijk hard in mn blaas... en begin nu de harde buiken op te voelen komen en dat had ik een poos niet. maar goed, t zegt natuurlijk allemaal niks, denk ik dan. heb dus niet alles gelezen, maar zag dat er weer 2 nieuwe zijn! van harte gefeliciteerd dames!
Jojo ik schrik ervan! Je mag gewoon al bevallen ! Spannend he? Als t begonnen is, merk je dat echt wel.
Jenny - Oooooh maar meid... Ik ben een van de weinigen die totaal maar dan ook totaal geen geheim maakt van de naam! Ik vind dat helemaal niet leuk om het geheim te houden... Bij mijn dochter deed ik dat ook niet met als leuke dat toen ze er was iedereen haar al kende eigenlijk... Iedereen was er aan gewend omdat iedereen haar ook al zo noemde tijdens de zwangerschap.... Maakt het veel persoonlijker... De kleine gaat heten: Sven! Dank je wel voor je complimentje van het labeltje! Ik vind em zelf ook heel goed gelukt...en mijn dochter ook gelukkig.... Je zou maar zo eens gelijk kunnen hebben wat de baarmoeder betreft hoor... Misschien ook wel wat weeënachtig iets dat het is... Ik hoop het alleen niet... maar das een ander verhaal
haha, ga dr ook wel vanuit, maar t spannendst nu vind ik t wachten op t moment wanneer t gaat gebeuren. maar hoe begon t bij jullie ook weer? rommelde t erg van te voren of juist niet? en wat is t gerommel?
Bij mijn dochter ook geen gerommel gehad... Paar dagen van tevoren voelde ik me wel niet echt lekker... en ineens begon het hier snachts met weeën en het verliezen van de slijmprop... Ben toen meteen naar het ziekenhuis gegaan waar de regelmatigheid ook meteen uit de weeën was Daar hebben ze mijn vliezen gebroken om de weeën weer regelmatig te krijgen... En nu loopt het heeeeeeeel anders heb ik het idee .....
het is ook voor iedereen anders, maar was er wel benieuwd naar! hoe is t met jildou, sam? wish, als de weeën nu aanhouden en steeds erger worden, gaan ze dan t kindje eerder halen of gaan ze er alles aan doen om m zo lang mogelijk binnen te houden?
jojo - In principe willen ze hebben dat ie langer blijft zitten dan deze 34 weken... Dus stel dat het aan blijft houden of het wordt erger... dan gaan ze het op dat moment bekijken of ik nog weëënremmers krijg of niet... Nu geboren worden zou nl. ook een lang verblijf op de kinderafdeling betekenen en er hoeft maar een klein kinkje te komen wat voor de kleine van levensbelang kan zijn... En nu met al dat griepgebeuren bij ons hier in het ziekenhuis en het MRSA-virus kan ik me voorstellen dat ze voor remmers gaan kiezen... Maar ja... Ik ben de arts niet he Blijft dus even afwachten... Als ik nu weer bel, moet ik in ieder geval wel opgenomen worden...
okeej dus best wel spannend! naja, gaan er gewoon vanuit dat ie nog even blijft zitten. in ieder geval nog even wachten tot ie van mij er is
Ik ga mijn best doen meid... Misschien liggen we wel tegelijk in het ziekenhuis... Of ga je thuis bevallen?
ik blijf thuis! dat lijkt me t fijnst, dus zolang dat mag, doen we dat. in t begin wou ik in t zk, toen begon ik te twijfelen en leek me thuis toch fijner, 2 wk geleden hadden we een rondleiding op de 4e verdieping en toen wist ik t wel zeker dat ik thuis wou blijven. morgen weer naar de vk, en ik denk dat t wel heel gek moet lopen als ik niet thuis mag blijven.
Hihihii... het is niet echt beregezellig op de verloskamers he hahahah.... Maar gelukkig ben je wel in goede handen... dus dat scheelt dan wel weer... Hoe zit het eigenlijk in Emmen als je een vk buiten het ziekenhuis hebt en je moet dan toch naar het ziekenhuis... Gaat je eigen vk dan mee of neemt een vk die werkzaam is in het ziekenhuis het dan over? Als er verder niets is zal het wel gewoon kunnen... thuis bevallen... Dus jij gaat vast thuis bevallen!