Pippo... wil je mijn afspraak er ook nog even bij opzetten... Heb vanmorgen ook nog een afspraak gemaakt nl... 26 februari - 10.20 uur - gynaecoloog Thanks... Liefs, Wish
Ik hou me heeeeeeeeel erg rustig en dan gaat het redelijk... Ik wil gewoon die 2 maart halen.... En verder is het hier zwaar... maar ja... je moet er wat voor over hebben he? Ik besef heel goed dat het me deze keer gelukt is en dat ik gewoon strakkies een prachtig wondertje in mijn armen ga houden.. Ik denk dat dat het belangrijkste is... en dan nu maar even uitzitten en uitzingen... Toch?
Tis trouwens wel spannend die 26e naar de gyn... Is de laatste keer dat ik de gyn ga zien voor 2 maart... Dan lig ik ineens op de ok als de gyn dan binnenloopt... slik...
Behoorlijk ja! En het is eigenlijk maar 35 minuutjes dat de hele ingreep duurt... maar toch he... pffff....
Ja, maar het is niet even een klein iets natuurlijk! En je kleine manneke komt wel ter wereld natuurlijk
Ja oke... maar ik denk het meest aan de ruggenprik en de ruggenprik tijdens de ingreep hihihhii.... brrrrr... En daarna zie ik me pas weer lekker schoon in mijn pyama liggen naast mijn zoon
Spannend hoor Whis! Lola houd je het nog een beetje vol? Anna hoe gaat het bij jou? Ook aan het aftellen? Hier flinke bekken of schaambeenpijn. Kan amper lopen. Sinds vorige week ineens ontstaan. Moet 2 keer per week naar vk omdat mijn bloeddruk omhoog gaat. Nu nog net onder de acceptabele waarde dus extra controles. Mag eigenlijk niks meer doen, alleen rust. Nou ja de laatste loodjes. Heb verder een prima zwangerschap gehad, dus deze laatste weekjes mag ik niet klagen, al vind ik het wel zwaar zo, haha.
@hartewens - Ja tis heeel spannend... en we hoeven nog maar even meid! Vervelende pijn die je voelt... Ik herken hem... Hopenlijk gaat ie weer weg bij je als je bevallen bent... Bij mij is ie helaas chronisch gebleven... maar gelukkig komt dat niet zo vaak voor... Kop op! @Sam - Ik hoop dat het goed komt met die ruggenprik... Die enge verhalen die ik hoor over ademsmoeilijkheden enzo... brrrr... @Ischa - Heeeeee leuk je weer te zien! Ik hoop ook idd dat het zetten meevalt en dat ik em bijna niet voel... Kan ik em vergelijken met bloedprikken? Of met een infuus zetten? Heb jij een ruggenprik gehad? Heb jij dan ook ademsmoeilijkheden gehad? Wat een vragen he hahahaha
Wish ik vond het nog minder pijn doen dan bloedprikken. Nu heb ik wel een ruggeprik gekregen tijdens de weeen en het werkt wel iets anders dan een ruggeprik die je krijgt voor een keizersnee maar het prikken op zich niet volgens mij is dat precies hetzelfde. Je voelt een heel klein prikje (is de verdoving), ik moest voorover gebogen op bed zitten en mezelf heel stil houden moest ook aangeven wanneer ik een wee had. En van de ruggeprik zelf heb ik niets gevoeld. Een vriendin van mij heeft eind december een keizersnee gehad en was ook heel erg bang voor de ruggeprik maar het was haar 100% meegevallen, ook de keizersnee zelf. Echt je hoeft er niet bang voor te zijn neem dat maar van mij aan. Heb jij geen folder meegekregen van het ziekenhuis? Ik had een mooie boekje gekregen waarin de ruggeprik helemaal beschreven stond. Ik heb nog nooit meegemaakt van iemand in mijn omgeving dat ze ademhalingsmoeilijkheden hadden gekregen. Het komt allemaal goed. En ik zag dat je op mijn verjaardag naar de gyn mag . 26 februari.
Ischa - Ik denk idd dat het zetten van de prik zelf hetzelfde is... Of je nu weeën hebt of niet... Of ze moeten hem al tijdens een wee zetten natuurlijk... dan voel je hem niet hahahah Maar als het nog minder pijnlijk is dan bloedprikken kan ik hem ook hebben! Bloedprikken voel ik nl. niks van hahahah Dank je wel voor je toelichting meid... Doet me echt goed! Ik moet ook eigenlijk niet zo piekeren... Mijn zoon komt dan ter wereld! Das heuglijk nieuws! Daar doe ik de rest van zijn en mijn leven mee... Die keizersnee maar 35 minuten en hersteltijd Ik heb wel een boekje meegekregen over de anesthesie in het algemeen, maar niet over de ruggenprik. Misschien krijg ik die de 20e nog... Dan heb ik nl. een gesprek met de anesthesist... En anders vraag ik er even naar Kan ze zo ook even bellen... weet ik ook meteen of de tijden definitief ingepland konden worden Nogmaals... Thanks Ischa! Gisteren hier de enveloppen geschreven, de weekendtas voor het ziekenhuis uitgewassen, de kinderwagen en maxi-cosi uitgesopt en de dekentjes en lakentjes van de kinderwagen uitgewassen... Nu alleen een probleempje bij de maxi-cosi... Er zaten wat vlekken in... wat zalmkleurige... Zegt mijn moeder: Maak maar flink nat en strooi er wat zout op... Heb ik gedaan... Haal ik het er vanmorgen af... Zijn de vlekken eruit maar nu zitten er kringen in van het zout... Grrrrr... Hoe krijg ik die er nu weer uit? Iemand een idee? Vandaag ga ik mij denk ik maar eens even op al mijn papierwerk storten... Moet allemaal uitgezocht worden en in mappen gedaan worden... Kan ik bij zitten
nou mijn ruggenprik was een ramp ze hebben 2 keer mis geprikt en het is dat ik tegen werd gehouden maar had zoveel pijn toen ze hem zetten niet gezond. iedereen is anders natuurlijk tijdends een wee voel je de pijnv an de wee al dan voel je die van de ruggenprik amper maar bij keizersnede dan heb je geen weeen en geen pijn ja op punt dat ze hem zetten.. hoop dat jij minder last krijg dan ik heb gehad succes
Jij bent ook lekker Bengeltje ! Wish eindelijk wat gerust gesteld en voila, kom jij met je horror verhaal! Maar goed, het is net als met bevallen. De een ziet daar ook vet tegenop en de ander niet. En de een ervaart het als verschrikkelijk pijnlijk en de andere niet.
Ja Wish hier weeeeeer heeeeelemaal in de put... Nee hoor... Ik ga het over me heen laten komen denk ik... Ik heb net gebeld.... Ik word op 2 maart om 09.30 uur opgenomen! Hoe laat het dan gaat worden geen idee... Maar ik hoef in ieder geval daar niet om 7.00 uur op de stoep te staan hahahaha.. Voor mijn moeder is deze tijd ook een stuk mensvriendelijker Dochter kan waarschijnlijk dan zo zelf naar school lopen