maxi cosi bekleding kun je er af halen. Is wel een gepiel maar het kan wel. Dan met de hand zo koud mogelijk wassen. En dan even in je wasmachine centriguren en NAT weer op de cosi doen. Zo voorkom je dat het krimpt.
Jenny - Ik had inmiddels al met Maxi-Cosi Nederland gebeld en idd de hoes eraf gehaald met moeite idd... Maar het mag dan in de wasmachine, maar wel op 30 graden en niet centrifugeren... Dat laatste heb ik overigens wel gedaan.. En toen er nat weer om... ook met moeite! Helaas kwamen de zalmkleurige vlekken er wel weer door... Maar verder is ie schoon! Dank je wel Jenny!
trees, heel veel vakantieplezier en veel goeds toegewenst! wish, nog ffies vol houden! die van mij is er nl nog niet uit en als je t red tot dan, heb je je mannetje mooi op tijd in je armen! wie gaat er met je naar t zkh? je hoeft toch niet alleen? hartewens, doe maar lekker rustig aan en laat je lekker in de watten leggen! bij de vk was alles goed! hadden een 4e jrs student. omdat ik last heb van voorweeën leek t haar wel een goed idee om voor de zekerheid ff mn urine te checken op blaasontsteking. dat gedaan en niks aan t handje. dus daardoor is de baarmoeder niet geirriteerd gelukkig! en nu maar afwachten! al heb ik weinig geduld... voor volgende week hebben we voor de show maar een afspraak gepland op dinsdag, maar ben eigenlijks niet van plan om heen te gaan laat ze hier voor die tijd maar komen!
ach ja, we zien t wel! maar de stand van de maan helpt toch ook mee? en aangezien t volle maan is haha
hallo meiden hier ben ik ook weer eens hoe is het met jullie? hier gaat alles wel heel goed eigenlijk werk nu 3 dagen in de week en dan van 9-1 dus maar 4 uurtjes en dat is heel goed vol te houden wel lekker om er even uit te zijn en je hoeft je niet schuldig te voelen als je een keer een boodschap moet doen ofzo want dan loop je toch niet echt lekker terwijl het gewoon mag gaan er nog dames naar de huishoud en of 9 maanden beurs? ikke wel heb er wel zin in lekker shoppen liefs kim
haha is ook wel leuk om heen te gaan! maar voor mij wordt t niet meer. ga je dat de hele dag vol houden dat gesjouw? ik ben het helemaal zat! heb t nu echt wel gehad met de zwangerschap, die ruil ik heel graag om voor ons mannetje! heb al meer dan een week last van voorweeën maar ze zetten niet door... iemand nog tips?
AAAH JOJO, die laatste weekjes houd je ook nog wel vol ! over 3 weken is het er vast ! De meeste eerste kindjes komen tussen de 40 en 42 weken ! ooh ik ben wel flauw.. Maar het is wel zo. Nog even meid!
ik weet t... en heel soms heb ik daar ook wel vrede mee, maar over het algemeen heb ik t helemaal gehad! maar goed, we zullen zien, kunnen allebei niet meer wachten
Ik snap het wel hoor! Het is ook wel spannend.. Heel gek, bij wijze van spreken kunnen je weeën zomaar beginnen.. !
Wat ik je wel als tip kan geven: Meid geniet zoveel mogelijk van die eerste weken! Het is zo bijzonder. ik vind het zo verschrikkelijk dat ik dat eigenlijk 'gemist' heb. We hebben voornamelijk in het zkh met zorgen geleefd! En ben nu zelfs de eerste 3 weken thuis ook vergeten..
ja en het vervelende is dat je t nog nooit heb meegemaakt, dus ook niet weet wat je te wachten staat. en die voorweeën zijn ook niet handig... gister had ik t om de 8 min. dus tijd bijhouden en toen in slaap gevallen. dus was allemaal om te pesten
ja je hebt geen leuk begin gehad... maar gelukkig gaat t nu goed! die eerste 3 wk zijn mss vergeten door de drukte die je erna hebt gehad.
Inderdaad.. Nou ja. Het gaat gelukkig nu goed met onze meid! Ze kan al van buik naar rug draaien *trots*