zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA oke. wie weet begint het over een uurtje wel! ;)

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

WAAAAAAAAAAAAAAH WAT LEES IK NU?!?
    Danjo... weer zwanger én een kloppend hartje?!?

GEFELICITEERD! Ooooh meid... wat super... Mijn duimen draaien hier volop.... Nu gaat het gewoon goed!

Hier:

Ik moet ook de laatste dagen weer meer denken aan hoe lang ik bezig geweest ben... de tegenslagen die ik allemaal te verduren heb gekregen... het allemaal alleen moeten ondergaan etc.
    Had er vannacht nog een huilbui over.... Zoveel voor moeten doen... zoveel voor moeten overhebben.... zoveel voor moeten laten... En dan nu zitten klagen terwijl ik zo bevoorrecht ben dat ik toch nog een keer moeder mag worden! Grrrr.... hormonen ;)

Ik krijg hier steeds meer de bibbers...

Aan de ene kant is het ontzettend fijn te weten dat maandag in de loop van de dag waarschijnlijk alle kwaaltjes tot het verleden behoren en dat de kleine man heeeeeeerlijk ruikend naast me ligt of in mijn armen....

Maar aan de andere kant... brrrrrr.... die ruggenprik en keizersnee... En hoe voel ik me daarna?

Mijn dochter slaapt weer bij oma vannacht... dus met een beetje geluk kan ik weer wat slaap pakken...

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja wishgirl het komt allemaal dichterbij najah hoop dat de ruggenprik en keizersnede mee valt ?
    laat je het me nog weten?

suces voor als ik hier iet meer kom vandaag denk het wel hoor maart dan is de vraag of jij er nog bent :p

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Zodra ik in de mogelijkheid ben te sms-sen (lichamelijk, praktisch etc.) krijgt iedereen in mijn mobieltje een sms-je ;) En jij staat er ook in bengeltje...

Jij en Jennie hebben immers de taak de meiden hier op de hoogte te stellen he hahahahah..

Ik hoop ook dat het allemaal zal meevallen.... Maar ja... tblijft afwachten natuurlijk en het zal toch moeten gebeuren...

Als het allemaal meezit kan ik vanavond nog even berichtjes lezen... Morgenvroeg wordt het een raar morgentje ;) kmag wel tegen 6 uur ofzo opstaan ;)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zet hem op Wish!

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Thanks Sam!

Ik ga mijn uiterste best doen... Met een beetje geluk ben ik morgen om deze tijd weer mama!
    Raar idee eigenlijk ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja lijkt mij ook! gek dat je weet wanneer het komt en dat t de laatste zwangere dag is.

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Is ook wel gek ja Sam...... Maar ook wel heeeel prettig aan de ene kant...
    Ik bedoel... de kwaaltjes zijn dan ook verleden tijd he ;)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jaa :p
    Hihi maar die bewegingen in je buik ook :(

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja klopt Sam.... maar die zijn hier momenteel ook knap pijnlijk helaas...

En mijn onderkantje is volgens mij weinig meer van over...

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI, nou daar mag je niet over klagen ;) .. Die blijft verder in shape :p !
    Ja dat is waar, die trapperij was bij mij ook pijnlijk! Tot 2 maanden na de tijd nog steeds gevoelig;)

12. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    gaat vast helemaal goed komen wish! mss dat t achteraf allemaakl heel erg mee valt.
    hoorde trouwens met cursus, dat als je dat wil de verpleegster die bij de keizersnede aanwezig is, foto's maakt. zodat je weet wat er ondertussen allemaal gebeurt en in de tijd dat je gehecht wordt ook. mss iets voor jou?

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Sam - Nou daar ben ik ook niet bang voor... Het is nu zo pijnlijk... Loop meer krom met mijn neus bijna over de vloer dan rechtop ;)
    En echt van die pijnlijke momenten daar dat ik echt even moet wegpuffen....

jojo - Zeg... ben jij trouwens gewoon op mij aan het wachten?!? Dat hoeft niet hoor hihhiihih....

Ik hoop dat ik dat achteraf idd. kan zeggen dat het allemaal is meegevallen....

Kijk... dat zou ik wel leuk vinden ja dat de verpleegster de foto's maakt daar... Ik bedoel... Vind ik het te heavy... bekijk ik ze niet ;) Niet gemaakt kan je nooit terugdraaien he ;)
    Thanks!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Wish.. Jojo, jij bent erg sociaal hoor :D ! ;)

15. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    haha morgen zei je toch sam? naja eind van de week hebben we sowieso ons mannetje in onze armen!

en idd wish, als je t niet doet en je wil toch weten hoe alles is gegaan, kun je t niet terug kijken.

er zijn een aantal verpleegsters en assistentes op cursus geweest met hun zwangerschap en toen zijn ze op t idee gekomen. omdat je toch wel een deel van t plaatje mist. dan is t fijn als je t terug kunt kijken als je t wil.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je moet dinsdag voor ctg en echo? en dan word je bij 42 weken ingeleid toch? Tenminste dat was hier zo..

17. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    ja klopt, maar weet alleen hartfilmpje (ctg toch?) maar krijgen dus ook echo?

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

jojo - Ik zou pas laat een datum krijgen bij mijn dochter 7 jaar geleden.... Als ik met 42 weken nog niet bevallen zou zijn zou ik een datum krijgen voor in week 42 of 43. Het is bij mij toen gelukkig spontaan begonnen bij precies week 41 ;)
    Ik hoop voor je dat ze je dan dinsdag gewoon echt een datum geven, want zo lang overtijd lopen is gewoon niet leuk!

Maaaaaar gewoon vandaag gaan bevallen joh! Ben je van alles af ;)

Je mag nog thuis bevallen nu toch?

En wat betreft de foto's: Precies... Ik vind het wel het meest prettig dat ik later die keus gewoon kan maken... Wil ik de foto's zien ja of nee...
    Ik vind sowieso de foto's wel leuk dat de kleine geboren wordt enzo... die heb ik van mijn dochter niet jammer genoeg...

Nou meid... kom op.... bevallen jij! Anders komen we straks nog bij elkaar op de kamer te liggen ;) Als je een mafkees op je kamer hebt met een jonge zoon die Sven heet weet je genoeg hahahahaha

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier zou dan ook een echo gemaakt worden, maar ik ben zaterdags begonnen en zondags moest ik anders daarvoor naar het zkh ;) !

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dat verschilt wel per ziekenhuis en arts hoor Sam...

Een goed ctg en een inwendig onderzoek kan ook voldoende zijn om te kijken of er ingeleid kan worden of niet en wanneer...

Maaaaaar een echo is altijd wel leuk ;)

Deel Deze Pagina