OOoh dat wist ik ook niet.. Nou Annna Je mag zeker trots zijn ! Hier ook lang op buikje gewacht, maar was er ook erg trots op ! (en niet zolang als jou, maar ik bedoel toen ik zw was na week of 24 dacht ik , ja je ziet het ! HAHA
Hallo meiden. Het heeft lang geduurd maar ik probeer nu toch weer een beetje bij te houden. Veel zal ik er niet achter zitten omdat zitten nog niet echt prettig is maar anyway. Heeft iemand een korte update voor mij? Hoe gaat het hier verder. Hier gaat alles verder wel goed. De gebruikelijk klachten. Nog steeds mijn bekken, maagzuur, harde buiken en sinds 2 weken ook vocht vasthouden. Hahaha ik kon vanmorgen gewoon mijn pantoffels niet meer aantrekken. ach. Nog een paar weken he. Ze zijn hier aan het verbouwen en ik hoop dat ze volgende week wel op zijn laatst klaar zijn. Pfffff zijn al in de straat en huis bezig sinds december.
Hey Mimi, knap dat je even langs komt.. Nou het is daar vrij rustig nog.. Jojo staat op springen en Wish vandaag ks. Verder weinig gebeurd hier....
Er is nog geen nieuws van Wish! Ze heeft vandaag een ks maar bengeltje en ik worden ge-sms-d als Svennemen geboren is. Nog even geduld dus.
Annna hebben ze jouw bericht verwijderd? Goh ik lees zo vaak dat moeder schrijven dat ze mee doen aan de baby verkiezing. Nou ja, in elk geval heb ik je prachtige buik gezien. (ik zeg MEISJE!) Uiteraard heb ik ook gestemd
Sven is om 10.19 uur geboren. 2970 gr en 47 cm lang. helemaal gezond! Moet alleen nog even wennen met temp en is nog wat misselijk. Ik voel me wel goed, maar wat licht in het hoofd en pijn
buddy nieuwssssssssssssss ][ sven is geboren om 10:19 en 2970 gram en 47 cm lang. hij is helemaal gezond hij moet nog wennen aan de temperatuur en is nog wat misselijk. wishgirl voelt zig wel goed ze is alleen wat licht in het hoofd en pijn veder gaat alles dus goed en is ze aan het genieten