Nog meer nieuws van Wish! het gaat goed met kleine Sven. Hij heeft zijn eerste flesje zonder enige moeite vlotjes leeg gedronken.zonder te moeten overgeven of misselijk te worden. Zeer goede zuigkracht al. Met wish gaat het goed, zoals ze maar stil ligt heeft ze geen pijn. Amber vond haar broertje helemaal geweldig!
Wish, Gefeliciteerd meis. Wat fijn dat alles met de kleine man goed gaat. Doe rustig aan en lekker gaan genieten. knuf
gelukkig maar! want onze hoop is een btje gevlogen... en hij is zo ontzettend druk! hij heeft nu al mn ribben wel gehad
Wish Gefeliciteerd! En lekker genieten nu! En Jojo. Ik hoop dat morgen jouw dag wordt! Mimi, Leuk dat je hier weer even bent. En dat het zo lekker op schiet met jou ook! Ik heb sinds een week ook opgezette enkels. Misschien ook wel langer, want ik kreeg al 2 weken mijn laarzen niet meer goed dicht. Maar had toen mijn enkels nog niet bekeken. Pas wel nog steeds mijn ring gelukkig, vind mijn handen zo kaal zonder iets.
Jojo, hopelijk kunnen ze je morgen even een handje helpen. Mimi, fijn om weer wat van je te horen! Duurt nu niet zo lang meer he! Anna, ook dikke enkels. Krijg er ook last van en sinds 2 week mijn ring ook maar afgedaan. Het wordt weer spannend hier met al die beebjes! Leuk! Bij de maartmama's gaat het hard nu hoor.
jojo jou kleine heeft mij beloofd voor woensdag te komen he als die zig er niet aan hou dan moet hij/zij met blote voeten na bed hoor moet echt van mij
Hier heb sinds een paar weken ook mijn ringen afgedaan. Ze zaten echt strak al. Vanmorgen heb ik gewoon zitten lachen. Ik loop nu zonder pantoffels en heb koude voeten omdat ik nu dus mijn pantoffels niet meer inkom. Hahaha. Ach het is voor een goed doel. Voel me nu echt een walrus als ik mijn voeten bekijk. Hahaha
Wish van harte gefeliciteerd met Sven. Hij weegt precies hetzelfde als Lucas bij zijn geboorte . Geniet ervan meid samen met Amber.
wish gefeliciteerd meid lekker gevoel lijkt me dat zeg je kleine knul in je armen sluiten net naar de verloskundige geweest alles was weer prima in orde liefs kim
Wish vraagt: Krijgt jojo vandaag een datum te horen waarop ze wordt ingeleid? Hoop het wel voor haar. Zo lang doorlopen is ook niet leuk. Verder zegt Wish: Hier gaat alles super. Ik voel me geweldig, voor zover dat kan en Sven doet het ook goed. Is nog wel wat misselijk maar drinkt dan ook wat gulzig. Heeft goede natte plasluiers en ontlasting is ook al opgang gekomen.
mooi dat het goed met haar gaat en met sven moest net naar de arbo duo moest er om 2 uur zijn om 3 uur zat ik nog in de wachtkamer waren ze me vergeten aan te melden maar goed foutje is menselijk maar je bent wel meteen je hele middag kwijt liefs kim