zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

ja pippo... hij heeft grote handen.. of eigenlijk lange vingers... maar ook grote voeten!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI Anna ;) ... Heb jij het kindje van Hartewens al gezien.. en nu ineens jongen? :p :p

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach het is laat en hoogzwanger he, dan mag het ;)

Dames weltrusten hoor :D !

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O ik lad erover heen :oops:

Hartewens gefeliciteerd meis.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja hoor die gaat op pianoles! Daar heeft hij perfecte vingers voor :)

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hartewens van harte met jullie meisje LARA! Erg leuk. Sterkte met het herstel.

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hahhahahahaha De nieuwe Jan Vayne is geboren?!?

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hartewens - Gefeliciteerd met jullie dochter Lara!
    Geniet lekker van jullie kleine meid!!!!

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    :confused: :x
    OEI domme ik.
    Hartewens feliciteren met haar dochter, dat wilde ik.

Maar die mooie zoon is van jou natuurlijk Wish! Zag inderdaad ook al een groot handje, leek me.
    Heb je al veel bezoek gehad Wish? Of laat je mesnen liever na de eerste week (weken) komen?
    Heeft je dochter al getrakteerd op school?

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zeg anna het is bijna zover, eindelijk na al die jaren wordt je moeder!
    Wat was de datum van de tweeling nou ook al weer? Was dat de 12e?
    Je hebt toch wel een buddy he, want ik ben heel nieuwsgierig! Ik zit eerste rang als het op nieuwtjes gaat! :D

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wish, gefeliciteerd met je prachtige zoon!

Hartewens, gefeliciteerd met je dochter!

Annna, komt nu wel heel dichtbij! Zet 'em op!

Zo, kwam ook weer eventjes gluren! ;)

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Leuk Lola, dat gluren!

Jaha, ik heb een buddy Inez, die praat ook nog wel met julllie toch? Hier niet meer geloof ik, maar wel bij de ZNM mama's en de 35+ers.

Vandaag gaan eindelijk de gordijntjes opgehangen worden. Heb niet voor niets zo druk zitten naaien met mijn moeder. :)Vriendlief wil gaan sporten, maar heb hem wel heel dwingend laten weten dat dat niet betekent dat hij zich kan onttrekken van de laatste klusjes hier in huis.

Ik ga met mijn dikke buik echt geen plinten meer aanbrengen of gordijnrails meer ophangen.
    Nou die laatste hangen al. Dat eerste moet hij na het sporten dan maar doen.

Verder had ik nog wat kleine verfklusjes en nog wat naaiwerk. Dus genoeg redenen om me nog niet op de bank te storten en opgewonden te zitten afwachten of het al komt die weeen.

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Goedemorgen dames, ik heb dit even gecopieerd van aprilmama's. Ik ben een beetje lui om weer te moeten tikken :oops: :oops: .

@All, Vannacht een rotte nacht gehad. Eerst toen ik naar bed ging had ik erge pijn in mijn benen en mijn voeten waren nog dikker dan normaal. Ik denk teveel gelopen. Heb toch maar mijn voedingskussen onder mijn voeten gelegd. Vanmorgen nog steeds dikke voeten maar iets minder dan gisteren avond. Ben ook misselijk wakker geworden. Heb nu net gegeten maar het gevoel blijft.

Vannacht denk ik voorweeen gehad ofzo. Ons meisje was de hele avond al heel druk. Ik ben bang dat ze gedraaid is . Ik hoop het niet want dat zou betekenen dat ze weer in een stuit ligt. Ik voelde heel wat gisteravond net of ze eruit wilde en dat deed pijn. Misschien indalen?

Werd uur of 3 wakken van erge harde buik en pijn. Ik op de klok kijken en het duurde zo'n 1.5 minuut. Daarna begon het weer tijdens elke keer kijken was het om de 6 minuten steeds 1 a 2 minuten lang. Pffff. Het was meer zo'n pijn alsof mijn darmen klem lagen maar omdat ik harde buik elke keer erbij had dacht ik misschien zijn het wel weeen. Het is zon 1,5 uur doorgegaan. Toen kwam het soms rond de 11 minuut en dan weer 6. Het zakte af. Elke keer na mijn harde buik bewoog zij heel veel. Ik ben weer in slaap gevallen maar ben nu een wrak.

Morgen weer naar de vk dus leg het wel voor van vannacht maar wat het nu was weet ik ook niet.

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mimi,
    Ik herken het gevoel wel goed. Die kleine lijkt je te proberen te raken op alle zenuwuiteinden onder in je buik en je baarmoeder reageerd daar heel sterk op, door meteen een keiharde bal te worden.

Mij is gezegd dat het nog geen echte weeen zijn. Klopt ook wel, want ik heb het nu al een week of 2.
    Het schijnt trouwens ook dat een beebje van echte weeen juist wat rustiger wordt.

Als je beebje al goed ingedaald was is de kans erg klein dat ie weer gedraaid is. Maar verplaatsen kan het nog wel de hele tijd. Zoals nu, lekker tegen mijn rib opeens weer. ;)

Nou ja, zolang alles maar goed is.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, soms meldt buddy Inez zich hier nog wel eens even hoor! En zodra ik bericht heb van Anna laat ik dat natuurlijk meteen weten.

Anna, zitten wachten tot je bevalling heeft weinig zin. Zolang jij nog de puf hebt om wat kleine dingetjes te blijven doen, vooral doen meid! Maar ... wel alles met mate hoor! Sprak buddy vermanend. (haha, moet ik nodig zeggen, heb zelf ook totaal geen zitvlees).

Mimi, lijkt me erg vervelend, steeds van die harde buiken. Ik ken ze (helaas zou ik bijna zeggen) niet. Maar nog een paar daagjes en dan mag je ook thuis bevallen.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met Tatty is. We hebben haar al zo'n tijd niet meer hier gehoord. Als je de puf hebt, wil je dan een keer een kleine update geven? En doe haar maar de groetjes!

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zie Tatty volgende week weer. Haar simkaart is kapot dus ze heeft al 2 weken geen foon.
    Met Kayra gaat alles goed. Ze moet alleen voor onderzoeken nog terug naar het ziekenhuis voor haar heupjes. Omdat ze de hele zwangerschap in een stuit gezeten heeft zijn de heupjes niet helemaal in orde. Ik zal als ik niet opeens eerder beval ;), haar volgende week zondag erover aanspreken.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mimi, fijn te horen dat met Tatty en Kayra alles goed gaat. Hopelijk is het met de heupjes van Kayra niks ernstigs. Maar ik kan me wel voorstellen dat het door een vervelende houding in de buik niet helemaal lekker zit met de heupjes.

Yelina heeft de laatste weken in m'n buik ook zeer weinig bewegingsvrijheid gehad imv zo goed als geen vruchtwater meer en ze is daardoor toch nog een flinke tijd wat verkrampt geweest. Gelukkig is dat bij haar allemaal goedgekomen.

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

jojo - Je moet morgen weer naar het ziekenhuis toch?

Als ik het goed heb... dan heel veel succes en ik hoop dat ze je morgen dan gaan helpen meid!
    Sterkte!

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jojo,
    Succes vandaag! Als er gisteren of eergisteren niet al iets gebeurd is natuurlijk!

Mimi,
    Wat zei je VK over je buikpijn? Doe je ook an mij de groetjes aan mama Tatty?

Inez,
    Ik zal me vanaf nu inhouden, want ik heb gisteren veeeeeel te veel gedaan.

Eerst nog even spontane crisis gehad toen mijn vriend was gaan sporten. Ik zag even niet meer waar te beginnen en ben huilend naar bed gegaan. Maar vriendje kwam meteen na het sporten al weer naar huis, lief! Dus na even rust samen aan de slag. De plinten in de slaapkamer zitten nu vast (hier zat een groot gat 40x40cm in de muur, omdat we ooit lekkage hebben gehad). Destijds vond ik het niet zo erg, want de kast stond er tegenaan, maar nu willen we daar ons kindje hebben in het begin en die wil ik niet boven een gat naar de onderkant van het bad hebben, met alle kans op schimmels etc.
    Maar nu is het gat dicht, zit er weer behang op, verf en een plint. En ons hangwiegje staat ervoor
    Ben er helemaal verliefd op!

Verder heb ik ramen gezeemd, gordijnen gestreken en ingeregen, opgehangen, houten bakjes (voor het kleine babyspul geverfd, heel veel weer terug opgeruimd de kast in. Ondertussen veel te veel gebukt natuurlijk en flinke rugpijn kado gekregen. :( Eigen schuld. Maar het voelde alsof het af MOEST.

's avonds om 9 uur hebben we nog de koperskeuze lijst voor ons nieuwbouwhuis (anderhalve week geleden voor getekend) ingevuld.
    Daar staat mijn hoofd helemaal niet naar, maar tja, deadline is deadline. We worden erg gepushed door de aannemer. Ook om een keuken en badkamer uit te zoeken, maar daar wil ik me nu helemaal niet op richten nu. Ik heb toch geen energie en tijd om een goede keuze te maken en te vergelijken. Dus dan dat maar na oplevering beslissen.

Vannacht wel heerlijk geslapen door alle vermoeidheid. En mijn rug doet nu weer normaal zeurderig pijn. Maar ik doe het vandaag toch maar wel rustiger aan ;)
    Wel al lekker de badkamerkast uitgesopt en opgeruimd. (ik moest toch op zoek naar de thermometer) Wat een klein grut kan je daar verzamelen zeg!
    Die hormonen zijn toch wel ergens goed voor hoor! Ons huis wordt schoner en schoner.

We hebben trouwens ook eens goed geschoven met de meubels in het kamertje, en het staat zo leuk! Ik ben er helemaal tevreden over. En het mooie is, mijn vriend ook. We zijn het na lange tijd er helemaal over eens.
    Nu kan de plank die bij het setje hoort ook tegen de muur boven de commode. En dan kunnen we de 'leuke spulletjes' ook een plaatsje geven. We zijn geloof ik wel een beetje laat hiermee :) maar ja, die meubel(tje)s zijn erg groot en vooral ook errug zwaar! Dus zelf ben ik er wel vanaf gebleven, ik krijg ze echt niet van de plaats dus hoefde me niet te bedwingen. :D

Deel Deze Pagina