wishgirl je zij het al in sms maar ik hoop dat je mannetje snel opknapt. jojo blij dat het goed gaat met je zoontje hartewens heb jij weer maar eindelijk na al die jaren heb jij nu je wondertje in je armen veel geluk wat me opvalt dat ineens bijna alle dames hier een keizersnede hebben gehad whahaha
Hey waren de keizerlijke luikjes in de aanbieding jojo en hartewens gefeliciteerd met jullie spruiten. Wish meid heel veel sterkte met die kleine Sven, hopelijk drinkt hij vandaag goed en mag hij lekker met je mee naar huis. Groetjes Anita
Iedereen ontzettend bedankt voor het medeleven en alle lieve woorden en belangstelling! Echt super van jullie! Gisteravond toen ik Sven weer moest achterlaten in het ziekenhuis werd het mij echt even te kwaad en ik heb zo zitten huilen daar.... Natuurlijk ik weet dat dit het beste is voor Sven.... Absoluut!, maar ja... dan toch he... Het liefst wil je je kereltje gewoon lekker thuis bij je hebben... Lekker vertroetelen en lekker zelf voor hem zorgen! Vanmorgen heb ik weer gebeld met het ziekenhuis hoe het gegaan was vannacht en vanmorgen vroeg... Het slaperige wat ik aangaf hebben ze nu ook zelf gezien... Tijdens het in bad doen heeft hij helemaal niet gehuild... geen kik gegeven... Hij vond het allemaal wel best en sliep gewoon door.... De fles die hij daarna kreeg heeft hij ook niet leeg gedronken... 50 ipv 65 cc. De verpleegster zei ook: Zo kan Sven niet naar huis! Dan heb je thuis hetzelfde weer.... Wel is Sven 10 gram aangekomen ondanks dat hij dus gisteren 150cc aan voeding (2 voedingen) gemist heeft... Balen! Maar goed.. het is niet anders... Vanmiddag hoor ik waarschijnlijk wat de kinderarts gezegd heeft... Ik ga vanmiddag naar Sven en vanavond weer... Sorrie meiden dat ik op de rest niet reageer... Het is niet dat ik niet met jullie meeleef hoor...
Wish, natuurlijk is je eigen kereltje even belangrijker dan de bevalling van anderen. Hopelijk doet het ZH hem toch snel goed en mag hij snel naar huis. Jojo, Je hebt het zwaar gehad lees ik. En je kleintje ook. Gelukkig ben je nu weer lekker samen thuis. Geniet ervan! Hier gebeurd veel, maar nog niets zet door! Afwachten dus.
Vanavond even weer bij Sven geweest en vanmiddag ook... Zijn flessen vanaf 12.00 uur heeft ie allemaal vlot leeggedronken. Toen ik vanavond bij mijn mannetje kwam wist ik niet wat ik zag... Daar lag mijn mannetje... KLAAAAAARWAKKER! Oooh wat een prachtig gezicht! Zo kende ik mijn mannetje heeeelemaal niet... Heb hem nog niet zo helder gezien... en wat een prachtige ogies... Ik ben er nu van overtuigd dat Sven het in het ziekenhuis al niet goed deed na de bevalling.... Maar ja... das achteraf... Het is een juiste beslissing geweest om hem op te laten nemen in het ziekenhuis... Dat absoluut! Hij is anderhalf uur wakker geweest en helder... reageerde op mijn stem... Keek mij aan... etc. Zooo mooi! Nu is het afwachten wat ie vannacht doet natuurlijk en morgenvroeg... maar ik ben hier al echt heeeel blij mee!
@ jojo: ook al een keizersnede! Wel veel hier in het topic! Maar gelukkig gaat alles goed met jullie! @ Wish: oooh wat een fantastisch nieuws zeg! Ben benieuwd hoe het vannacht is gegaan!
SVEN IS WEER THUIS!!! Ik ben zooooo ontzettend blij dat het zo goed gaat met mijn mannetje...! Echt heeeeeelemaal super... ! Kan ik weer gewoon rustig aan doen nu... en goed herstellen van de keizersnee Ik wil graag iedereen bedanken voor al het medeleven, lieve woorden, kaartjes, etc.! Jullie zijn schatten!!!
Wish, hier ook nog even, fijn dat je mannetje weer thuis is. Lekker genieten nu! JoJo ook al weer thuis. Fijn dat met jullie alles goed gaat. Mimi 37 weken, vanaf nu mag je thuis bevallen. Anna, het is je uitgerekende datum. Spannend hoor. Ik zou het wel extra bijzonder vinden als de kleine zich vandaag zou aandienen. GO ANNA GO! Inderdaad veel keizersnedes hier. Nou ja, het belangrijkste is uiteindelijk dat het met de kleintjes goedgaat. Had zelf ook liever geen KS gehad, maar het was nu eenmaal niet anders.
@Wish, o wat fijn meis dat Sven weer thuis is. Dat word heerlijk genieten he. @Inez, ja gisteravond zei ik nog tegen mijn vriend. Als nu opeens de vliezen zouden breken dan wacht ik een half met bellen want dan ben ik 37 weken en mag het thuis
Anna, gogogo meis! Mimi ook jij mag los ! Jojo, zo heftige bevalling meis! Ik had het er gister met mannetje over. Ik hoor veel over keizersnedes. Steeds meer eigenlijk. En persweeën opvangen, ik weet hoe het voelt. Maar daar hoefde ik niet aan te twijfelen dat het persweeën waren hoor. Ik voelde het bij de eerste al en mn vk zag het ook aan mn buik. Had flinke persweeën maar helaas nog maar 8 cm. Na 2 uur die persweeën opvangen mocht ik dan eindelijk persen.. Maar meis, lekker genieten van je Manneke. Het gaat zooooo snel!
Ik kan me herinneren bij mijn dochter dat ik mijn perweeen niet kon ophouden. Gelukkig hoefde dat toen ook niet op dat moment.
hey meiden, hier een onzekere mama, ben al moeder van een jongen van 16 maanden en vorig jaar okt was ik opnieuw weer zwanger wat waren we blij.. helaas ging deze zwagerschap over in een miskraam was toen 11 weken.. nu ben ik weer zwanger en nu gaat ik het even ingewikkeld maken.... 30 dec heb ik een miskraam gehad. 29 januari (ongie) alleen in de maand januari hebben we iets gedaan 1 x nu ben ik nog steeds niet meer ongesteld geweest en toch blijken de test zwanger aan te geven en krijg ik 19-03-2009 een echo pas.... wie kan me helpen ben ik nu idd zwanger, ik weet het niet meer het voelt wel zo maar ik durf niet echt blij te zijn. ik voel van alles zoals net zoals me 1e zwangerschap. ik weethet niet meer hoor ... helllpp.. liefs jantine
Het kan hoor. Mijn zusje werd ook gewoon ongesteld en die maand erna niet meer. Zij dacht dus minder zwanger te zijn terwijl achteraf ze gewoon een maand verder was. Ik wil je dan toch omdat je zelf zo onzeker bent ook voorzichtig feliciteren.
Ik geloof dat ze eerst nog ongesteld is geweest tussendoor. in januarie. Lijkt mij dat het HCG daarvoor dan al weg was, anders word je toch niet ongesteld of wel?
was het een goede menstruatie? Lijkt me raar om eerst ongesteld te zijn en dan niets meer te hebben gedaan erna....ofwel was het innestelingsbloed, maar tis te zien hoelang het vloeien geduurt heeft en hoe hevig...neen?
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Mijn zusje was in plaats van 5 dagen ook 3 dagen ongesteld. Omdat ze nogal veel stress had van school gooide ze het daarop toen dat haar nod raar deed. Ze zat toen ook aan de pil. Dus opzich kan ik me wel vinden wat je zegt