Vandaag is het weer een stuk rustiger in mijn buik tov gisteren. Beebje wil bij me blijven. Nou ben ik er ook pas een paar dagen me aan het voorbereiden dat het binnenkort over is. Ik heb zo lang op een zwangerschap moeten wachten dat het afscheid nemen me nu best zwaar valt. Bovendien kan ik nog goed uit de voeten en heb ik best energie. Maar steeds meer verlang ik ook ons kleintje te ruiken,zien, voelen, knuffelen en showen
Ik sluit me bij Pippo aan! Spannend Annna. Geniet er nog maar even lekker van. Wie weet duurt het nog wel een week !
Zoo ook even een teken van leven. Zit even niet veel op de laptop. Het herstel van de keizersnee gaat langzaam, maar elke dag een beetje beter. Omdat de baarmoeder scheurde en ik uiteindleijk onder narcose werd gebracht vanwege de ruggeprik die niet goed zat is het een grote buikoperatie geworden. Hierdoor duurt herstel wat langer. Gelukkig kan ik nu zelf een aantal dingen doen met de kleine meid. Ze is echt prachtig! Kan het soms niet geloven dat ze echt van ons is! Eindelijk an al die jaren! Hopelijk gaat het met iedereen goed. HEb helaas nog niet de kracht/puf om alles te lezen en te reageren, sorry, sorry. Komt wel weer als ik weer meer energie heb. Het is geen desinteresse hoor! Whis, las vluchtig dat Sven thuis is! Super! Anna nog niet bevallen, jee hopelijk komt je kleine gauw. Jojo van harte!
Heeey Hartewens.. Ooh wat klinkt dat als lekker genieten van je meid! Heerlijk joh! Eindelijk en ze is echt van jullie hoor ! Wel flink balen van je scheur in je baarmoeder.. Ik weet niet of er bij jullie sprake van is, maar kan je nu eventueel nog wel weer zwanger raken? Ben benieuwd naar jullie meisje!
Ik stelde mij ook die vraag...Hoe zit het daarmee Hartewens? Veel sterkte en rust maar goed uit...lijkt me erg pijnlijk zo'n zware operatie...dikke knuffel
Jenny Thanks, Ze wegen eerlijk gezegd best zwaar deze laatste wachtloodjes. Maar ja bevallen zal nog wel ietsje zwaarder zijn. Weet je trouwens dat de aankondigingszin voor ons geboortekaartje van die van jou afkomstig is. Ik zag ergens bij iemand die schilderijtjes maakt jullie kaartje als voorbeeld dienen. Dat klopt toch? Van jullie tweede zoon.
Ja wat leuk anna! We hebben idd ons kaartje laten schilderen (groen schilderij). even denken wat daar op stond hoor.... Oh ik weet het weer. Heb je de eerste zin genomen , de tweede of beide? Leuk joh! Als de baby er straks is, wil je me dan een scan sturen van je kaartje? Ik ben wel benieuwd! (ik vond het overtijd wachten heel zwaar. Vooral na een 1 week. toen besefte ik dat ik nog steeds zwanger rond liep, maar dat als ik op de UD was bevallen, ik alweer uit mijn kraambed geweest zou zijn. Ook de datum voor een ingeleide bevalling in het zkh zag ik steeds dichtbij komen en daar werd ik erg onrustig van. Ik moest mezelf ogm echt door de dag heen slepen. Zwanger-technisch ging het prima, maar ik had gewoon geen zin meer om weer te moeten bedenken wat ik die dag nou weer eens moest gaan doen.
Jenny, Je beschrijft het allemaal heel goed. Hoewel ik door mijn opgezette voeten en pijnscheuten in mijn liezen niet graag meer naar buiten ga nu, ben ik nog aardig flexibel. Maar steeds die valse starts... Dat is zo balen. Als het steeds maar niets is, wanneer begint het dan wel echt? Nou is het natuurlijk wel iets, want het draagt allemaal bij aan de verweking en het klaar maken. Maar ik verlang ondertussen echt naar ons kindje. Gek want tot een paar dagen geleden was ik nog steeds erg blij zwanger te zijn en ons kindje lekker bij mij te dragen. Na de UD komt er toch een omslagpunt. En thuis is er ook niet zo heel veel meer te doen, hoewel ik nog wel een schilderij voor het kamertje wil maken. Misschien moet ik dat ook maar doen, dat is wel lekker ontspannend. De zin over geluk vond ik zo mooi, zo simpel en veelzeggend! Ik weet niet meer wat jullie voor tweede zin hadden. Vond het zo grappig jou in het kaartje te herkennen. Ik wil tzt zelf ook ons kaartje na schilderen. Als het daar ooit van komt natuurlijk! Ik kan me nog niet echt een voorstelling maken van HOE druk ik het ga krijgen.
Anna wij hadden op onze trouwkaart een gedichtje over het kruidje geluk. (als geluk nu eens een kruidje was, wuivend langs de weg etc). Dus bij timo hadden we: hij maakt ons heel gelukkig. Bij Ruben dus over geluk gesproken en nu had ik er een beetje spijt van dat we niet weer iets met geluk gedaan hadden. We hadden nu welkom, Jaron niek Al ons later is met jou. En ipv welkom jaron, hadden we ook kunnen doen: nieuw geluk, Jaron niek. maar goed, gemiste kans dus. Onze tweede zin bij ruben was: Wij zijn blij dat jij er bent. (hihi volg je hem nog?) Onze zoon is geboren TIMO RICK Hij maakt ons heel gelukkig Over geluk gesproken RUBEN CORNE Fijn dat jij er bent Welkom JARON NIEK Al ons later is met jou. En dat welkom was ook mooi geweest als we het zo hadden gedaan: Nieuw geluk, JARON NIEK Al ons later is met jou Maar goed, dat bedacht ik me pas in mijn kraambed. Maar we zijn ngo altijd erg blij met alle kaartjes en nog blijer met de kindjes!
Klinkt leuk om nog iets te schilderen! Tja hoe druk je dadelijk bent? W.s. wel druk maar het is ook allemaal relatief. Ik heb drie kinderen en hang nog zoveel op internet. Dus kennelijk heb ik het nog niet té druk. Maar een eerste kindje zet je leven wel een beetje op z'n kop. je moet aan zoveel dingen wennen en je er een weg in zien te vinden. Ik weet nog dat ik toen ik timo kreeg het huishouden lastig vond. Ik liet mijn moeder dan wel eens oppassen zodat ik schoon kon maken. Nu snap ik dat niet meer want zelfs met 3 kinderen lukt het me om het huishouden te doen. Maar je moet er in groeien en er aan wennen. Komt vast allemaal goed bij jullie!
Vind het allemaal mooie teksten! Al ons later is met jou ook! Snap dat het terugkomen van geluk wel een extra dimensie had gegeven. Het wordt over geluk gesproken en wij zijn heel erg Blijmetje, dat is de naam van onze boot. Ik ben nooit erg perfectionistisch bezig geweest met het huishouden. Vriend ook niet, dus we zullen wel zien.
Nieuwe dag met nieuwe kansen annna. Ik hoop dat je iets leuks te doen hebt vandaag (mocht het bevallen weer uitgesteld worden voor morgen).
Vanmiddag naar de VK voor controle en om te kijken hoe het er voor staat! Best wel spannend dus. Fijn ook dat het lekker weer is, eens kijken of ik daar heen kan 'waggelen' zonder steken in mijn liezen. Vannacht een rustige nacht gehad en ook nu is het rustig, dat is wel prettig. Beter dat dan voortdurend mezelf afvragen wat er aan de hand is.
Anna nog alles rustig dus. Lijkt me raar om overtijd te lopen. Hopelijk kunnen jullie gauw jullie wondertje in de armen sluiten. Wij hadden voorop het kaartje de tekst: Onze droom een kind ons kind een droom Binnenin hadden we ook nog een gedicht. Met ons meisje gaat alles super! Heerlijk, lief, mooi meisje! Ben helemaal verliefd op haar. zelf gaat het herstel ook elke dag beter. Wel jammer dat het best tijd nodig heeft om te herstellen. Ik weet niet welke gevolgen het trouwens heeft. Volgende week nacontrole bij de gyn. Ze hebben alles wel geheeld, dus neem aan dat er geen gevolgen zijn.