zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik dacht altijd maar zo, liever goed slapen en niet bevallen, dan een halve nacht liggen draaien en bekaf wakker worden.

Succes bij de vlk, misschien wil ze wel strippen.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hartewens ik heb eens gegoogled op een gescheurde baarmoeder en alles hangt af van de grote van de scheur en de manier en kwaliteit van hechten. Maar wat ik wel las was dat mensen die dat gehad hadden en die wel zwanger mochten worden, dat ze voortaan onder de gyn bleven en een geplande ks.s kregen. Nou dat zou heel mooi zijn natuurlijk. Oke wel medisch natuurlijk allemaal, maar beter iets dan niets!

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hartewens,
    Ook een mooie tekst!
    Ik las dat je meisje lekker lang doorslaapt 's nachts. Hopelijk blijft dat zo!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Annna ik hoop dat het voor jou ook niet meer lang duurt meis.

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Jenny bedankt voor het uitzoeken. Ik was daar nog niet opgekomen. Ben zelf ook helemaal niet bezig met een evt volgende zzwangerschap, haha. Dit wondertje is al zo uniek. Ik zal volgende week ook vragen aan de gyn. Ik zou ook doodsbang zijn denk ik voor een 2e ks denk ik. Brrrr. Heb natuurlijk nu wel alle pech gehad met die slechte verdoving, de scheur en de narcose. Maar ons meisje is gezond en dat is het belangrijkste. Zal van de week mijn hele verhaal eens opschrijven. Zit er best wel mee en het is behoorlijk traumatisch geweest.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hartewens, ik kan je alleen maar de tip geven BLIJF PRATEN! Keer op keer je verhaal doen. Wij luisteren wel! Echt waar hoor, voel je niet bezwaard. Ook bij degyn, blijf praten. En vraag desnoods een kopie van je dossier op. Je hebt daar recht op! Ook al doen ze moeilijk, je hebt er recht op!

Veel sterkte om het een plekje te geven.

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hartewens,
    Dikke knuffel. Ik vind het al shocking om te lezen, laat staan als je het overkomt na al die jaren verlangen! Ben het eens met Jenny, vertel ons erover!

Hooguit lees ik het pas na mijn bevalling ;) Hoe is het trouwens met Molly? In het 35+ forum zijn we benieuwd.

Ik ben gestript en zit nog na te puffen op de bank!
    Jeee, da's onprettig zeg!

Er was goede verweking te voelen en ze kon er in eerste instantie 1 vinger tussen krijgen (ze zou het nog geen ontsluiting noemen... Maakt me ook niet uit)
    Daarna kon ze met 2 vingers het hoofdje aanraken en langs de rand gaan.

Op dit moment is het meer een voortdurend ongigevoel. Niet echt kramperig of aanzwellend en afnemend. Wel spannnend wat en of er iets gaat gebeuren. Hopelijk kan ik in elk geval wel slapen vannacht (of anders bevallen )

Ben trouwens dapper op de fiets gegaan en heb zelfs nog half dubbelgevouwen boodschappen gedaan. Nu lekker met thee en wat lekkers op balkon in het zonnetje.

Donderdag heb ik een volgende afspraak om te strippen. (als ik dan nog durf .

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, zo'n keizersnee als jij hebt gehad is er bepaald niet 1 om over naar huis te schrijven. Ik kan me alleen maar bij Anna en Jenny aansluiten: praten, praten en nog eens praten. Spreek het ook uit met de gyn.

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Hartewens, gewoon je verhaal vertellen hoor. Ik sluit me aan bij wat de andere meiden zeggen.

@Annna, spannend hoor nu hopen dat je donderdag voor het strippen niet haalt en dat het vandaag door gaat zetten.

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Thanks dames! Ik praat er wel veel over. Voel me soms wel een aansteller. Veel vrouwen kunnen al veel meer na de ks. Maar goed, heb ook geen gewone ks gehad. Ik was al trots dat ik vandaag tot halverwege de straat kwam met lopen. Gelukkig is mijn mannetje deze week nog thuis en kunnen we de zorg nog samen doen. Elke dag gaat het beter.
    Anna, hopelijk heeft het strippen effect! Ik ga hard duimen.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Hartewens, voel je geen aansteller meid, de meeste meiden kunnen misschien inderdaad meer na 1 1/2 week, maar die hebben dan waarschijnlijk wel allemaal een KS 'volgens het boekje' gehad.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, ook hier nog even, ik hoop dat je donderdag niet terug hoeft te komen om nog een strippoging te laten doen, maar dat je dan al lang en breed ligt te genieten van de kleine!

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hartewens... Ik kan idd al heel veel... Maar ik heb een superks gehad! Is niet te vergelijken met die van jou lieverd...

Belangrijk is dat je luistert naar je lichaam! Doe zoveel als je lichaam kan en dan ook echt niet meer.. Dan zal je herstel des te sneller gaan!
    Doe je teveel herstel je minder snel en misschien blijf je zelfs wel klachten houden...
    Luisteren naar je lichaam dus! En door idd veel te praten kan je het zelf een plekje geven want ook dat is heeeeeel belangrijk!

En je bent zeker geen aansteller meis!

Lucht je hart hier maar!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Annna ook vandaag wordt er aan je gedacht. Wie weet het het strippen wel het zetje gegeven waar je op zat te wachten.

15. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    heey dames!

heb niet alles gelezen...sorry!
    hartewens, wat vervelend dat de ks zo verlopen is! hoop dat je snel weer op de been bent!

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Annna, mijn duimen draaien nog steeds hoor.
    Hoe is het met je vandaag?

@Hartewens, ik wil je gewoon even een knuffel geven

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Annnnnnaaaaa? Geen Annna vandaag? :)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ANNNNNAAAA Waar ben je ? Spannend zeg..
    Hmm dacht dat hier neit meer gepraat werd ;) .. Hoe kan ik dat ook denken ;) !
    Dames jullie mogen ook naar de znm mama's hoor.. tip ;) !

Hartewens: idd blijven praten meid! Heb geen traumatische bevalling/ ks gehad, maar wel een rotkraamtijd. Heeft mij heel erg geholpen om er hier over te praten en met de vk..

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hier ben ik weer :)
    Gisteravond nog veel buikpijn gehad, maar nu niets meer. Morgen weer een strippoging dus. Daar had ik me eigenlijk al op ingesteld, dus baal er niet van.
    Maar wel heerlijk geslapen. Wat een verschil kan dat maken op je gemoedsrust zeg!

Ik geniet heerlijk van het weer en het gezelschap van mijn vriend, die op woensdag altijd vrij is.
    Straks gaan we even kijken bij de bouwplaats van ons toekomstige huis (voorbereidingen, nog een spannende bouw) en wat eten bij het water.
    Best een leuk dagje dus!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geniet ervan Anna!

Deel Deze Pagina