Daar is ze dan! Klinkt als een lekker dagje! weet je , bevallen op vrijdag of zaterdag is wel slim. Dan heb je volgend jaar de eerste verjaardag mooi in het weekend (waar je al niet aan kan denken he)
Hihi ja he moet wel zeggen dat ik blij was dat ze in het weekend kwam. Maar dat was meer omdat mannetje dan gewoon thuis is Mimi al klaar voor de start?
Hier was ik vorige week al klaar . Over het weekend zijn ze hier wat verdeeld. Mijn ventje heeft zoiets maak niet uit. Mijn zwager zegt doe maar doordeweeks dan heb je tenminste je vrije dagen van je werk. hahaha
Ha meiden, Ik ben al heel lang niet meer geweest hier ! Ik moet me haast weer op nieuw voorstellen hier! Mimi gaf me de groetjes van jullie en ik dacht: Oohh ik ben al zo lang niet meer op de site geweest! Ik probeer het vanaf nu weer op te pakken! Ik heb nog niet echt alles terug gelezen, maar dat doe ik dadelijk op me gemak wel even! Met ons gaat het allemaal goed! Alleen heeft kayra sinds afgelopen maandag een spreidbroekje ! Door de stuitligging heeft ze een kleine afwijking in haar rechterheup! Het is gelukkig maar een kleine afwijking, maar als we er niks aan doen dan groeit het bot naast het kommetje en dan moet ze geopereerd worden! Dan maar liever een spreidbroekje! Het is voor ongeveer 5 maanden nodig! Dan zou ze er met 10 maanden vanaf zijn, net nog mooi voordat ze gaat lopen! Zelf heeft ze er geen last van! Alleen kreeg ze maandag wel een erge driftbui toen ze een paar uur dat broekje aan had! Gelukkig acepteer ze het nu en is ze weer vrolijk zoals altijd! @ Hartewens, Gefeliciteerd met jullie dochter ! Wat ben ik blij voor jullie, eindelijk na al die jaren is ze er! Ik hoop dat jullie het goed maken! Doe je rustig aan meis! Hopelijk herstel je snel weer! Geniet van je gezinnetje! @ Anna, Spannend meis! Het kan nu elk moment gaan gebeuren! Ik denk aan je, je kan het! @ Inez, Hoe gaat het met jou en je meiden? Heeft ze het nog steeds zo naar de zin op het kdv? @ Jenny, Hoe gaat het met jou en je jongens? Het is echt een tijd geleden dat ik je gesproken heb !
Hahaha, het is wel rustig hier. Misschien op het bevallen forum. hmmz. @Annna, hoe is het met je meis.
Hey daar is Tatty weer. Meid, ik heb je gemist hoor! En je mag weer uit de hoek vandaan komen hoor! Fijn dat het met jullie allemaal goedgaat. Sneu van de heupjes van Kayra en jammer dat ze er een spreidbroekje voor nodig heeft, maar als het daarmee goedkomt dan moet het maar. (al zie je natuurlijk liever dat ze het niet nodig zou hebben gehad). Kom je ook gezellig meekletsen bij de ZNM mama's? Met mijn meisjes gaat het prima. Alyssa gaat nog steeds graag naar het KDV. Ze komt regelmatig met mooie knutselwerkjes thuis. Heel leuk. Ze kan inmiddels ook poppetjes tekenen. (sprak een trotse moeder). Alyssa is ook erg dol op haar zusje. Zoekt haar steeds meer op om met haar te spelen en vindt het ook steeds minder vervelend om haar speelgoed met Yelina te delen. En Yelina is op haar beurt erg gek met haar grote zus. Beiden stralen helemaal als ze elkaar zien. Geweldig. Was benieuwd of Anna hier nog had gepost. Vandaag zou ze weer een strippoging krijgen bij de VK. Al hoop ik natuurlijk dat de kleine na een heerlijk ontspannen dagje gisteren heeft besloten om de VK maar gewoon bij Anna thuis te laten komen omdat hij/zij nu eindelijk wel eens wil zien wie zijn/haar papa en mama zijn.
Hey Tatty dat is lang geleden zeg! Fijn dat alles goed gaat. Wel sneu van het spreidbroekje. Annna nog niet geweest... spannend! Thanks voor de reacties, jullie zijn lief. Voel me zo'n muts, pfff. Vandaag weer een stukje gewandeld tot iets verder als halverwege de straat. Ons meisje doet het super. Wel na en tijdens de voeding krampjes. Ook heeft ze vanuit het ziekenhuis luieruitslag, gaat nog niet echt weg. Smeerde eerst met bepanthen en nu sudocreme, droogt het beter van in lijkt wel. Even een fotootje spammen hoor. http://www.mijnalbum.nl/Foto-TZJQOZQN.jpg
Heeeeee allemaal...! Vanmorgen met Sven naar de kinderarts geweest... Begon weer lekker Afgelopen week toen ik Sven ophaalde uit het ziekenhuis riep de verpleegster me na: "Volgende week om kwart voor 11 is de afspraak bij de kinderarts"! Prima... thuis heb ik het zelf even op het kaartje geschreven... Sta ik vanmorgen bij de poli... Blijkt de afspraak volgende week te staan... Dus niet vandaag maar de 26e... Ja en ik rij wel een half uur heen en een half uur terug... Dus ik mocht ff tussendoor Sven is in een week tijd 355 gram gegroeid! Dat is dus zo een kleine 51 gram per dag Hij mag nu met dit gewicht maximaal 640cc per dag hebben en dat moet ik verdelen over 7 flessen... Volgens mij vindt Sven dat heeeeelemaal niet erg want hij lustte volgens mij nog wel een druppie als de fles leeg was Hij heeft nu dus ook 2x met smaak 90cc weggedronken Lekker ventje is het toch ook... Wel moet ik nog 1x met hem naar de logopediste. Sven begint nl. meteen heftig te zuigen als ie de fles ruikt... Hierdoor zit ie meteen met zijn tongetje tegen het gehemelte aan waar je geen speen tussenkrijgt... Is dus elke keer weer een toestand om die tong onder de fles te krijgen... Een logopediste schijnt hier tips voor te hebben... dus morgen even bellen voor een afspraak... Ik ben trots op mijn ventje!
Geen anna vandaag? Joepie, dat is een goed teken. Nu maar hopen dat er snel goed nieuws komt natuurlijk! Tatty teddy, kom maar weer uit die hoek hoor. Jammer dat je meisje een spreidbroekje nodig heeft. Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen. Hopelijk heeft ze er verder geen hinder van. Leuk je weer eens te zien hoor! Met de jongens gaat het goed. Timo is nu 6 en is echt een grote kleuter. Is erg met leren lezen bezig. Zo leuk! Gisteren was hij woordjes aan het schrijven. Oef hij wordt groot. Ruben is vorige week 4 geworden en gaat nu naar school. Hij pakt het allemaal heel snel op. Al is het wel wat overweldigend voor hem. Opeens zit je dan als kleine kleuter in een klas met 29 kinderen. Dat is even andere koek dan de speelzaal. Vandaag moest hij ook overbijven en dan zie je echt dat hij heel moe thuis komt. En dat terwijl onze ruben eigenlijk niet moe te krijgen is. Jaron is echt een schatje. Alweer bijna 8 maanden. Hij is heel vrolijk en lacht naar iedereen. Hij is vreselijk gek op zijn broers. Hij lacht zelfs (met geluid) als hij foto's van de andere twee ziet.Z o schattig! Verder heeft Jaron veel last van de luchtwegen. Er is een vermoeden van astma, maar ze zijn nog te klein om dat nu te kunnen diagnostiseren. Dus we blijven voorlopig hopen dat hij er deze zomer gewoon vanaf komt. Zo dat was een heel verhaal.
Hmmm. Geen berichtjes meer van Anna? Je zou bijna denken dat .... Anna, ik hoop van harte dat je nu druk 'bezig' bent of misschien al bevallen bent en lekker aan het kennismaken bent met je kleine uk. Neem de tijd en als je eraan toebent zie ik je SMSje wel verschijnen en zal ik het de meiden hier laten weten. Hartewens, wat een MOPPIE! Wish, je mag met recht trots zijn op je mannetje! Hij doet het goed zo. En met die fles gaat ook vast goedkomen. De logopediste zal je daarbij helpen. Wij hebben daar met Yelina ook wel baat bij gehad. Mimi, hou jij het nog een beetje vol?
Gisteren niets van Anna gehoord. Nou dat kan niet anders dan een goed teken zijn. Toch? Nu wachten dus tot Inez met een sms komt!
Spannend! Anna zet hem op! Whis, fijn zeg dat Sven het nu zo goed doet! De krulletjes heeft ze als ze net uit badje komt. Na een poosje liggen verdwijnen ze weer een beetje, dan zakt haar permanentje weer een beetje uit. In aanleg heeft ze dus krulletjes. Zelf heb ik wat slag in mijn haar en manlief ook, dus helemaal stijl zal ze wel niet krijgen.