zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    HOERAAAAA, babynieuws:

Donderdagavond is Yara geboren!

Yara is in het ziekenhuis geboren en is gisteren samen met haar mama en papa mee naar huis gegaan. Alles is helemaal goed!

Lieve Anna en Annaman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yara. Wat een prachtige naam!

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :D anna en mannetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

geniet ervan

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Anna en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje Yara!!! Eindelijk is ze daar!!!!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Bengeltje: flinke knul! Nena is nu (10-03) 6300 gram en 62,5cm maar Julian is toch wat groter! :)
    Ook Nena moet echo van haar heupjes, de 31ste, omdat mijn broer en mijn opa heupdisplasie hebben gehad vroeger! (en dan zeggen ze dat het meer bij meisjes voorkomt! ;))

@ Latoya: leuk je weer te lezen, vervelend van zijn moeilijke huidje!
    Hier helaas ook eentje met een heel lastig huidje! Ook zalfjes, maar die helpen niet echt!

@ Mimi: ja, het lijkt op het laatst zo eindeloos lang he?! Nou ja.. Ik vond het op zich wel meevallen, maar dat is achteraf gezien! ;)

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou jou meisje is ook een beste meid ag alleen maar beter dat ze het zo goed doen toch ja julian is wel wat groter maar dat zeggen ze toch vaker van jongentjes.

na die echo vind ik alleen maar goed bedoel extra controle kan echt geen kwaad.
    maar julian die vond het wel best wat ze met hem deden in het ziekenhuis nu hopen dat hij daat volgende week woensdag nog zo over denkt dat ze alles mogen doen haha dan moet die dus naar de kinderarts.

ik zie het wel zonnig in die heupjes denk echt wel dat het goed zit.

julian die wilt namelijk alleen zitten zowat als die gaat liggen vind die het echt niet leuk .
    als je hem zo op de bank vast houd met voetjes op de grond wilt die lekker staan en hij is echt sterk maar dat zeggen er meer.

ag we kunnen alleeen maar trots op onze kleintjes zijn toch :D

6. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Anna van harte met jullie dochter! Eindelijk is ze er dan!
    Mimi, voor jou de laatste loodjes. Ons meisje was er al met 38wk1dag, dus kan allemaal nu zo gebeuren he. Spannend!
    Jenny heeft je zoontje last van zijn heupjes?

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Jaja Anna JE BENT MOEDER! En inderdaad een meisje. Wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met z'n drietjes!

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Annna en papa.... Van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochter Yara!

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Annna, Hoeraaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. :) .
    Dat is het wachten waard he.

@Lola, ik vind het wachten opzich niet heel erg. Ik heb er nu maar een psoitief iets van gemaakt door te denken dat als ze ook blijft zitten tot na de 40 weken. Dan heb ik dus langer zwverlof. Dat houd in dat ik later begin en dan is het al bijna bouwvak. Dan zijn we 3 weken dicht dus ben ik weer thuis.

Het is meer dat ik last van mijn bekken vocht en tintelden vingers ect. heb en dat ben ik zat. Nu weet ik ook wel dat als ik bevallen ben je bekken nog steeds pijn kunnen doen maar ssssssst de rest mag ook wel weg. Ach nog totaal 3 weken zeg ik maar en dan is ze er wel hoor

10. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    ANNA VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!! WAT EEN MOOIE NAAM..GENIET ERVAN!!!

Vandaag lekker de stad in geweest...dat doet zo'n kleintje ook echt goed he..Hij genoot helemaal van het lekkere weer..Gister had mn mams trouwens voor het eerst een broodje gegeven met smeerkaas..een paar min erna, zat ie onder de rode vlekken..Volgens de assistente van de dokter kan die er overgevoelig voor zijn en moet ik het over een paar maandjes maar weer proberen....En als het dan weer gebeurt, dan ga ik er maar vanuit dat ie er allergisch voor is?

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Annna en man, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER YARA! Geniet ervan!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Latoya, als hij er zo heftig op reageert lijkt het inderdaad dat hij er (nog) overgevoelig voor is. Het advies wordt inderdaad gegeven om even te wachten en het na een tijdje opnieuw aan te bieden. Als hij dan weer zo reageert zou hij er inderdaad allergisch voor kunnen zijn.

Je vroeg ook nog over tandjes. Gemiddeld komen de eerste tandjes rond de 6 maanden door. Een enkel kindje krijgt ze al veel vroeger, maar bij het gros van de kinderen komen de tanden later door. Bij Alyssa kwam de eerste tand met 10 1/2 maand door, bij een zoontje van kennissen pas met een jaar.

Mimi, spannend hoor. Jij staat nu bovenaan de lijst. Sterkte met de laatste loodjes meid. Zwanger zijn is heel leuk, alleen die kwaaltjes he? Die zouden ze af moeten schaffen!

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Och wat balen. Ik zou het hem dan voorlopig even niet geven nee.
    geef jij trouwens bv?
    Het kan zijn dat hij een koemelkallergie heeft ofzo. Lukken andere melkproducten wel.

Kom je trouwens meekletsen bij de mam's? De link staat onderaan de lijst.

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nee hoor. Hoezo? Of haal je mij en een andere moeder door de war?

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    ja met Bengeltje zie ik nu, hihi :oops:
    Onze dame heeft haar huiluurtje als we gaan slapen... Maar even lekker bij mama liggen doet wonderen! Ook infacol helpt goed tegen de krampjes, dus gister heeft ze maar een half uurtje gehuild.
    Ik word een beetje moe van al die mensen die vinden dat ik nu wel weer van alles kan doen. Ik voel toch zelf mijn lijf. Baal er al genoeg van dat het allemaal nog niet zo makkelijk gaat. Opmerkingen als , o toen liep ik al weer te winkelen. Ja maar je moet ook doorzetten, Heb je nu nog het bed in de kamer, Pfff word er niet goed van. Doe mijn best om op te knappen, alleen heeft het gewoon wat meer tijd nodig door die lastige keizersnee. Vind het zo vervelend dat ik niet meteen alles kan, dus zulke opmerkingen in mijn omgeving werken niet echt mee. Word er steeds verdrietig van :(

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames mooie beebs hoor!
    Hartewens wat vervelend zeg! He kom je ook bij de mama's kletsen? Je moet zelf naar je lichaam luisteren hoor! Hier heb ik ook vaak gehoord; goh ben je nog niet weer aan het werk? uuh neej.. Je ziet het aan de buitenkant niet he..

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Bengeltje: hier ook zo eentje die alleen maar wilt staan en zitten! Liggen, ho maar! Soms lastig, maar oh zo schattig! ;)

@ Hartewens: vervelend dat het herstel niet zo snel verloopt! Ik vond het herstel op zich wel pittig van mijn KS, maar redelijk vlot, maar kan me voorstellen bij jou verhaal dat het nu eenmaal wat langzamer gaat! Nog vervelender lijkt me dat commentaar van die mensen!
    Zelf denk ik dat mensen een KS sowieso al onderschatten, ik zels was daar ook altijd schuldig aan hoor, maar ik heb wel eens opmerkingen gehoord: oh dan had jij niet zoveel pijn om het kindje eruit te persen of lekker makkelijk! Mensen weten niet wat ze praten!

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @hartewens, iedereen gewoon laten praten hoor. Wat je ook al zegt jij weet hoe je je voelt en niemand is het zelfde.
    Andere hebben altijd makkelijk praten over het hoe en wat. Waar het op neer komt is dat je zelf weet wanneer je wel of niet iets kan en kom op zeg het is net 2 weken geleden ik vind dat ze jou lekker in je waarde moeten laten. Al zou je over een half jaar nog niet veel kunnen. Je neemt gewoon lekker de tijd die je nodig heb en je moet niet forceren want daar heb je alleen je zelf mee.

Knuffffff

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja makkelijk is dat, oordelen over een ander z'n pijn. Ik ben dan gewoon bevallen en ook dat is me heel erg meegevallen, terwijl m'n vk tegen me zei; meid je hebt het echt super gedaan, die persweeen opvangen 2 uur lang was echt heftig hoor.. 'ooh dacht ik ' .. Maar denk dat dat ook met ieders pijngrens te maken heeft en de één herstelt nou eenmaal sneller dan de ander. Daarbij heb jij niet een normale ks gehad dus nog eens heftiger...

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat Mimi! Sluit ik me bij aan.

Deel Deze Pagina