OFFTOPIC: Heb om 09.00 uur weer gebeld met de dierenarts... Ceyran had nog niets gegeten en zou dwangmatige voeding krijgen nu... Als hij dan gaat braken wordt ie geopereerd. De medicatie heeft er tot op heden nog niet voor gezorgd dat het harde stukje eruit is gekomen... Ik kan pas tegen 15.30 uur weer bellen... ZUCHT....
Net maar weer contact opgenomen met de huisarts want ik heb al 2 weken last van kriebelhoest en na verschillende hoestdrankjes is het nog niet minder geworden. En ik ben het zat, ik wil nu wel weer eens normaal van mijn zwangerschap kunnen genieten. Nu mag ik om 11.30 uur weer terug bellen want normaal krijg ik er codeïne voor maar je nu moeten ze zoeken wat ik dan wel mag hebben. Ik hoop maar dat er wat is want ik wordt stapel horend dol van mijn eigen gehoest. Groetjes Anita
Kan me voorstellen dat je daarvan baalt meid. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het het ene oor in en het andere oor uit te laten gaan. 'Anderen' hebben makkelijk praten. Zij hebben geen extra zware keizersnee gehad waarvan ze moeten herstellen. Pas na 6 weken mag je weer voorzichting dingen doen. Dikke knuf en sterkte meid! Wish, wat sneu voor je kat. Beterschap voor hem. Mimi, kun je het nog een beetje volhouden zo met de laatste loodjes? Pluk, beterschap. Normaal is het al niet fijn om steeds wakker te liggen met een kriebelhoest, maar als je zwanger bent en er nog een klein manneke bij rond hebt lopen is dat extra pittig.
@Inez, het is te doen hoor. Heb nu vndaag wel heel veel last van extreme dikke voeten. Ze doen gewoon pijn zo dik. En dat alleen het meest mijn rechtervoet. Heb sinds gisteren ook dat mijn BI is doorgegaan naar mijn heup. Ik zakte gisteren door mijn linkerbeen en gelukkig hield ik op dat moment de trapleuning vast. VAn mijn vk moet ik maar heel weinig gaan doen. Ja ach morgen is mijn was droog dus tot morgen doe ik niks. Dan heel rustig andere was draaien en zo min mogelijk tillen
OFFTOPIC: Vanavond ben ik door de dierenarts zelf teruggebeld. Heb ik om gevraagd... Ik had haar nog altijd niet zelf gesproken en ik heb er opgestaan dat ik haar zelf te spreken kreeg en ze belde dus zelf om 19.00 uur... Het lijkt iets beter te gaan met Ceyran. Hij krijgt vocht en lijkt wat vrolijker en wat levendiger... Het harde stukje wat ze voelt zit nog wel in de darmen maar lijkt een stukje te zijn verschoven... Hij heeft niet gebraakt.... en dat is een goed teken... Ook heeft hij geen koorts.... Voorlopig worden er dus geen foto's genomen... wordt er niet geopereerd... Maar blijven we afwachten om te zien of het toch nog zo naar buiten komt... Morgen tussen 09.00 en 10.00 uur kan ik weer bellen...
@Wish, wat fijn om te lezen dat het beter gaat met je beesje. Dat zal ook een pak van je hart zijn he. Hier heb ik sinds vanmorgen uur of 6 krampen. Het schommelde tussen de 7 en 15 minuten. De hele morgen dus wakker geweest en de laatste was toen 7.10 uur. Toen ik mijn bed uit ging was het even de laatste en toen hiel het op. Mijn dochter is nu net naar school en ik krijg weer krampen. Houd het in dat rommelt of is het niets. Ik heb er ook harde buiken bij de pijn hoor. Het is niet zo dat ik het een verschrikkelijke pijn vind het is nog te doen maar fijn is anders. Nu is het wel zo dat de kleine soms tijdens zo'n pijnlijke harde buik beweegd of er net na. Zeligt al helemaal ingedaald en vast dus dat lijkt me al niet. Ik ga gewoon maar mijn ding doen vandaag ik zie het wel.
mimi anders even een lekkere warme douche/bad nemen, ze zeggen dat als het 'the real thing' is het dan door zet en dat het anders afneemt/ op houdt. In ieder geval heel veel succes. Hier vannacht redelijk geslapen, lag er ook al om 21 uur in hoor. Om 2 uur begon het hoesten weer en toen maar weer tabletten ingenomen en tegen 4 uur kon ik weer slapen. Groetjes Antia
Ga ik zo maar even douchen dan. . Meer om te kijken of het stopt. Het is nu al weer gedaald naar om de 20 minuten
Onder de douche nog wel harde pijnlijke buik gehad. Niet om nu te zeggen wat erg. Het duurde ook niet zo heel lang dus geen minuut of zo. sinds 11.15 uur niks meer. Het zal wel een oefenwee geweest zijn dan. Ach ze komt wanneer zij denkt dat ze zin heeft
whis weet je nu al meer? mimi ik had nog gehoopt toen ik aan het lezen was ze is bezig maar nog niet dus hoop dat het zo snel mogelijk door gaat zetten en je lekker je meissie in je armen kan houden succes
hoi hoi meiden ik ben hier al zo lang niet meer geweest hoe is het met jullie allemaal en volgens mij zijn er al een aantal bevallen of niet?, ben wel beetje terg gaan lezen maar dan moet ik zover terug ik ben net naar de verloskundige geweest en alles was weer helemaal goed toen ze hartje gingen luisteren trapte hij elke keer tegen dat ding aan haha ik voelde het echt heel goed denk dat hij het niet zo prettig vond de verloskundige moest echt lachen. volgende week een vinger prik tegen ijzer gehalte ofzo ale: maar zal wel mee vallen zijn gemene prikjes hoorde ik maar ja hebben het er allemaal voor over he al weer op naar de 30 weken gaat best snel zeg heb 6 april een 3-4d echo spannend ben zoooo benieuwd mijn vriend was het er niet echt mee eens, vond het veels te duur, maar heb er zelf elke keer geld voor appart gelegd dus heb gewoon een afspraak gemaakt erg he maar hij wil niet mee want hij wil nog niet weten hoe het er uit ziet dus nu gaan mn mama en schoonmama mee die vinden het helemaal geweldig maar kan nog maar zo veranderen hoor dat ie ineens zegt ach ik ga wel mee
Ze belden net over Ceyran... Ze willen toch gaan opereren... Zal rond de 300 euro gaan kosten... en dan de 60 euro die er nu al staat van die anderhalve dag... en dan de kosten nog die er na de operatie nog overheen komen van opname en medicatie etc. Zucht... En geen idee wanneer ons droppie naar huis mag... Het wordt in ieder geval een zware operatie...
hoi hoi meiden ik ben hier al zo lang niet meer geweest hoe is het met jullie allemaal en volgens mij zijn er al een aantal bevallen of niet?, ben wel beetje terg gaan lezen maar dan moet ik zover terug ik ben net naar de verloskundige geweest en alles was weer helemaal goed toen ze hartje gingen luisteren trapte hij elke keer tegen dat ding aan haha ik voelde het echt heel goed denk dat hij het niet zo prettig vond de verloskundige moest echt lachen. volgende week een vinger prik tegen ijzer gehalte ofzo ale: maar zal wel mee vallen zijn gemene prikjes hoorde ik maar ja hebben het er allemaal voor over he al weer op naar de 30 weken gaat best snel zeg heb 6 april een 3-4d echo spannend ben zoooo benieuwd mijn vriend was het er niet echt mee eens, vond het veels te duur, maar heb er zelf elke keer geld voor appart gelegd dus heb gewoon een afspraak gemaakt erg he maar hij wil niet mee want hij wil nog niet weten hoe het er uit ziet dus nu gaan mn mama en schoonmama mee die vinden het helemaal geweldig maar kan nog maar zo veranderen hoor dat ie ineens zegt ach ik ga wel mee liefs kim
kimmetjuh1981zo vingerprikje daar voel je nix van heb ik ook gehad vorige week voor me ijzer ik prik wel eens voor me suiker te controleren is gewoon zelfde prikje wish balen zeg snap best dat je niet zoveel geld wilt/kunt uitgeven hoor en dat je toch alles voor je kat over heb heb ik ook. maar het is niet anders wel balen dat je niet betalings regeling kan krijgen ja wij zouden dat als we dat nodig hebben wel krijgen omdat wij goed bekend zijn bij onze praktijk nou ik hoop echt dat ze je kunnen helpen succes
Nou ze deden het ook eerder altijd wel... maar ze had een aantal wanbetalers en daarom doet ze het bij niemand meer... Ik heb nu voorgesteld dat ik haar machtig... dus dat ze het geld zelf van mijn rekening mag halen... Ik hoor daar later meer over...
@kimmetjuh1981, Van dat prikje voelje niks van hoor. Je schrikt meer dan dat je wat voelt. Het gemene is alleen dat ze toch nog redelijk blijven bloeden. @Wish, wat balen zeg dat ze geen regeling meer treffen. Hier eiegnlijk nergens last van. Ja als ik even gelopen heb wil ik nog welw at voelen maar verder is het rustig. Ik wacht gewoon weer af.
wish hier hadden ze dat ook met wanbetalers ik nmoet zeggen dat ik nogal veel dierenarts bezoeken heb gehad met mijn ratjes vandaar dat ze het alleen bij mij doen heb het 1 keer gemoeten moest plots na de dierenarts kat moest onder narcose nierstenen weg halen en overnachten was maar 90 euro kwijt de operatie en de overnachting ik heb een goedkope dierenarts dat scheeld. ze zijn goedkoper dan elke normale dierenarts ik krijg ook vaak consult voor nix