Maar ik ben weer weg .. Morgen werken, nog even wat dingen klaarzetten,kolf klaarmaken en lekker naar bedje !
Annie gewoon proberen te genieten meid. Bij de 1 komt het sneller op gang als bij een ander. Ik weet dat het makkelijk gezegt is heb zelf ook 3 mks gehad dus weet hoe slopend die weken zijn
Daar sluit ik me bij aan Danjo! Ik had bij 7 weken een echo, geen hartactie en leek 5 weken te zijn. Bij 8w 5 dagen een mk. Dus hier is het ook niet snel op gang gekomen!
Het tijdstip waarop je mk krijgt, zegt niets over wanneer het niet meer groeide he! Al weet ik dat het moment dat je die dag voorbij bent, wel weer een mijlpaal hebt (tenminste dat vond ik toen) ..
Ik heb ook een wat raar gevoel in mijn buik.....beetje van bzzzzzzzzzzzzzz.......kan het niet zo goed uitleggen....vorige zwangerschap dacht ik dat het juist een goed teken was....nu twijfel ik....
Ja dat weet ik ook inderdaad. Ik begon met 6,2 weken te vloeien en met echo op 7 weken (helaas kerstperiode) bleek het niet goed te zijn. Daarom wel idd een mijlpaal als je die tijd weer voorbij bent, maar dan zijn we er nog niet en dat weet ik.
Meiden ik kan jullie vertellen ik heb deze zwangerschap die tot nu toe goed gaat dezelfde klachten gehad als mn vorige zwangerschappen dus dat zegt echt niks. Sam trusten meid
Ok,niet te hard lachen allemaal,maar kom er net achter dat dat gebzzzzzzzzzzzzzzzzzz van de laptop die op mijn schoot ligt afkomt
Hihi hier was het precies andersom over 'klachten'.. Ik had bij mn mk veel meer klachten: Was misselijk en moe tot op de dag van de mk. Bij de zwangerschap nergens last van gehad, behalve erg moe, maar niet meer misselijk! Dus wat dat betreft ! Symptomen zeggen idd niets!
Ik weet ook niet meer wat goed is en wat niet. Ik heb nu dus hele andere kwaaltjes dan toen. Mijn borsten worden bijvoorbeeld nu pas gevoelig terwijl ik dat vorige keer al voor mijn nod voelde.
HAHA oooh ernstig ! HIHI! Annie: Dat zegt idd allemaal niets! Niet te veel proberen over na te denken. Ik had de 2e keer wel vollere en zere (.)(.). Mannetje zei al voor de test dat ik zw was. Had hij goed gezien. Dat had ik de eerste x niet. Nou en nu ga ik echt slapen ! Dames zet hem op.. Duim met jullie mee!
Ja,bij de vorige zwangerschap had ik ook veel meer klachten.....met veel minder roze strepen....dus minder HCG?Maar ik had echt negaborsten en jeukende tepels enzo....en nu alleen maar moe.Stom gedoe ook allemaal......
Ja hopeloos ! Maak jezelf niet gek! Probeer wat Inez zei: afleiding te zoeken! Denk dat dat het beste is. *ooh ja, ik zou naar bed *
Ach ja, we moeten positief blijven. Ik heb trouwens ook zo'n didelijke test binnen een minuut. Zo duidelijk is hij toen niet geweest hoor. De symptomen zeggen niets denk ik.
Mijn testen zijn ook veel donkerder en de streep zie je al als het hele ding nog roze is......we moeten maar moed houden zo saampjes dan maar he...
Kan ik je wel op een briefje zeggen ws kotsmisselijk terwijl het vruchtje de eerste keer al 3 weken niet meer leefde zelfs toen ik wist dat het niet goed zat bleven de klachten. Meiden probeer echt lekker te genieten
Symptomen zeggen idd helemaal niets! Put kracht uit de ervaringen van Danjo meiden! Sam - *** krijgt schop van Wish onder haar k*nt zo het bed in!*** Danjo - Ik mis je mooie banner! Al is deze ook heeeeeel mooi natuurlijk...Aan het eind is deze mooi
Idd Suzanne! Zit jij nou ook bij topic november? Zoja welke? Ja Danjo, je hebt gelijk! Ik weet het, maar wel moeilijk.