zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @jojo, het is uit te houden hoor. Ik ga er al van uit dat het nog 3 weken duurt. jammer genoeg. Ben het goed zat namelijk.

Kim, moet je niet teveel over nadenken hoor. Wij hebben de naan al sinds week 24 en verder moet ik niet meer denken

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey meiden,

Hoorde toevallig net van Mimi op het aprilforum dat ik hier nog op de lijst sta :oops: moet me lichtelijk schamen dat ik al zolang niets van mij heb laten horen. Maar klets nu op zoveel plekken dat ik het allemaal niet meer bij hou.

Mijn uitgerekende datum is trouwens veranderd naar 7 april, moet/mag ik dat zelf veranderen?

Verder alles goed met jullie? Zie dat jullie kindjes al lekker gegroeid zijn, schatjes hoor.

x vruchtje

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    :)

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

OFFTOPIC:

Even nog weer offtopic... Vanmorgen werd ik gebeld dat ik de kat weer kon ophalen... Dus onze Ceyran is weer thuis!

Hij moet nu tabletjes hebben: 2 maal daags antibiotica en 2 maal per dag een tabeltje om de maag rustig te houden...
    Maar goed.. die moet ik verpulveren en dan door het eten want anders krijg ik het er niet in.. Hij krabt en bijt me helemaal open en ik ben echt wel wat gewend wat katten betreft... Maar goed... Ik ben slimmer dan de kat he hahaha

Wat ziet onze Ceyran eruit! OOOH echt niet normaal... Allemaal klitten... eten in zijn vacht... mager... Buik helemaal kaalgeschoren wat naar mijn idee ook wel minder had gekund...
    Zoooo sneu...

Over een paar dagen (mag niet eerder volgens de dierenarts) doe ik em maar even lekker een beetje badderen en lekker kammen en klitten eruit halen...

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier vandaag weer een echo gehad alles gaat goed heb alleen een grote cyste er zitten.
    echo staat in album

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

hoi Kim

Het bloeden was wel gestopt,maar vandaag had ik een stuk gelopen en toen zat er toch weer een plek roodbruin in mijn inlegkruisje.......niet echt veel,maar erg geruststellend is het weer niet :( Maar vorige keer met de miskraam was het wel veel meer en net met afvegen was er weer niks.....en ik ben heel de dag erg misselijk geweest....

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @wish, o wat fijn dat je kat weer thuis is. Die van ons wil ook geen pillen als ik bijv een ontwormingskuur wil geven kan ik het ook niet in een plakje worst wikkelen. ik moet het fijn malen en dan door blikvoer doen. Dat ze namelijk al nooit dus dan eet ze alles wel.

Vind het ook niet netjes dat ze hem niet een beetje opgeknapt hebben voordat je hem kon ophalen hoor.

@suzanne, goedzo meis, positief blijven.

8. Suzanne68

Nou ik ben gematigd positief hoor.....ik heb nu meer zoiets van.....ik laat het allemaal wel over me heen komen en ik zie het wel.Ik kan toch niks doen als het wel fout gaat...

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat is ook weer zo. Dit zijn echt vervelende weken. je kan ook niks doen dan alleen maar afwachten.

10. Suzanne68

Ik denk zelf nog wel aan een gesprongen adertje hoor.....omdat het na inspanning is en net beetje na de ontlasting...en echt zo weinig....ik zou het alleen leuker vinden als het gewoon niet gebeurde ;)
    Sorry dat ik verder nog niet heb bijgelezen....

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    hoef je geen sorrie voor te zeggen hoor. ik zit d ehele dag al achter de pc me te vrevelen ;).

Ik begrijp wat je bedoelt hoor. soms heb ik ook weleens waarom moet het altijd op de moeilijke manier en kan het niet op de makkelijke manier

12. Suzanne68

Ja,dat bedoel ik!
    Zo van....ok,het zal nu wel goed gaan,maar waarom moet het nou weer zo?Waarom nu gewoon niet lekker zonder vage bloeddingetjes,maar gewoon lekker niks.....schone inlegkruisjes en wcpapiertjes.....ik vind het al stress genoeg zonder al die onzin ;)

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja dat is het ook. Zwanger zijn hoort te zijn genieten van je zwangerschap. maar zo word het alleen broekloeren en elke keer bang zijn dat er weer wat zit. Ik heb het ook heel erg gehad de eerste 12 weken. en toen leefde ik naar de 20 weken toe. Sinds ik haar voel durf ik te genieten.

14. Suzanne68

haha...broekloeren...wat een grappig woord.....
    Na intensief broekloeren :) heb ik niks meer gevonden,dus....ga nu nog ff luieren met de laptop op bed.

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    sorrie lag al op bed. hihi

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    in je kraambed?

GRapje? was het maar waar he)

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Wel gemeen hoor. hhahaha was het maar zo'n feest. Ach nog uiterlijk 3weken

18. Suzanne68

Het is toch weer mis :cry: ...vannochtend veel bloed en kramp.

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O nee meis. Wat vind ik dit nu weer rot. Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Knuffffff

20. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    he bah meid
    wat oneerlijk zeg
    heel veel sterkte voor jou en je partner
    dikke knuffel
    liefs kim

Deel Deze Pagina