zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah Suzanne sterkte meid! Verschrikkelijk weer :(

Danjo super dat de echo goed was! Lekker genieten meid! Hopelijk gaat de cyste gewoon zelf lekker weg!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks sam toch nog iemand die reageert.

Suzanne sterkte meid

3. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    mooie echo danjo, wat gaan ze doen als de cyste niet vanzelf weg gaat?
    wat heb je trouwens al een mooie buik zeg
    liefs kim

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O sorry danjo heb er gewoon overheen gelezen..

mooie echo ja. je ziet al duidelijk de beentjes en alles he. hier hoop ik ook dat de cycte zelf weggaat

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lieve Suzanne - Wat ontzettend balen is dit! Ik wil jullie allebei heel veel sterkte wensen met dit verlies...
    Maar wil ook even zeggen... Hou het nog wel even in de gaten...! Ik bedoel... je testen werden wel donkerder en dat hoeft niet zoveel te zeggen... maar kan wel iets zeggen...

Dikke knuf!

Danjo - Wat super dat de echo goed was! Geeft je toch weer even een extra stootje moed en blijdschap he ;)

Krijg je over een paar weken nog weer een echo? Of pas weer met 20 weken?

Willen jullie ook weten wat het wordt?

Reageert Danjo al anders op je?

6. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    He Suzanne wat erg zeg. Heel veel sterkte!
    Danjo, super dat de echo goed was. Wordt er nog wat aan de cyste gedaan?
    Ben vandaag even naar de hema geweest om een leuk setje te kopen voor ons meisje. Had nog niks gekocht. Erg leuk! Lekker om er even uit te zijn. Eenmaal terug 2uur geslapen, was kapoet, maar ben er weer even uit geweest!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thanks meiden

Nee wish danjo is nog even aanhankelijk als altijd haha.
    ja we willen weten wat het word maar houden het denk ik wel voor ons ( ligt aan mn mannetje haha).

Over die Cyste ik moet maandag naar de vk om te overleggen hoe en wat maar waarschijnlijk dus weer terug naar de gyn ( net afscheid genomen kom ik weer)
    wat ik een beetje gelezen heb is het kind heeft er geen last van maar word ie groter is er kans dat ie word weggehaalt tussen de 15 en 20 weken.

8. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    oke , gelukkig dat het geen kwaad kan
    blijf je nu onder controle van de gyn?
    denk dat je dan wel elke keer een echo krijgt om te kijken of het groter wordt wel leuk zie je je kindje wel lekker vaak, minder naturlijk dat die cyste er zit, maar je snapt me wel
    liefs kim

9. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    suzanne, heel veel sterkte meid!

danjo, mooie echo hoor!

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dan maar hopen dat de cycte niet groter word he.

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik zal het hier ook nog maar even schrijven,maar het bloeden is weer gestopt....maar vorige keer stopte het ook elke keer....sinds vannochtend niks meer....

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lieverd... als ik jou was zou ik toch maandagmorgen even met een verloskundige of, als je daar tenminste onder behandeling bent, met een gynaecoloog gaan bellen. Even de situatie uitleggen en wie weet mag je even langskomen.... Dan krijg je iig wat meer zekerheid...

Deze onzekerheid zo is ook niks...

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    idd suzanne, ik ook.. wat een onzekerheid.

14. Suzanne68

Ga maandag sowieso al bellen,want zal wel een echo moeten om te kijken of het schoon is....of hoeft dat niet bij een vroege miskraam?De eerste vmk kwamen we pas later achter dat het een zwangerschap was geweest......dus daar heb ik niet zoveel van gemerkt...alleen flinke heftige ongesteldheid...meer dan normaal,maar nooit een echo voor gemaakt....maar kan proberen natuurlijk of ik om die reden een echo kan krijgen.

15. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    zou ik ook even doen om te kijken of het vruchtje er nog zit
    als de verloskndige dit niet wil doen kan je ook altijd de dokter bellen die kan je namelijk doorsturen naar het ziekenhuis voor een echo
    deed mijn dokter toen wel namelijk
    meid nog maals sterkte en hopen dat jullie ukkie er nog gewoon zit
    liefs kim

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het is sowieso altijd beter om even te kijken of het echt schoon is...
    Daarnaast is het handig... want stel dat je alleen een bloeding hebt gehad en geen mk?!
    Stel dat er een tweeling zat en er nog 1 zit?! (komt niet zo vaak voor, maar je zal ook niet de eerste zijn mocht het zo zijn)

Ik zou dus kijken of je een echo kan krijgen...

17. Suzanne68

Om onszelf nog gekker te maken,hebben we weer een test gedaan....net zo donker als de vorige :( ik weet dat je HCG pas later gaat dalen hoor.Heb ook best nog heftige steken in mijn lies,maar geen krampen meer.Maar ja,maandag ben ik pas 5 weken,dus denk weinig kans op gelijk al een echo....zal wel een weekje later worden.....alsik de komende dagen niet meer ga bloeden ga ik toch stiekem een beetje hoop krijgen weer...

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid maak jezelf nou niet gek met testen etc ik weet het is makkelijk gezegt maar bel maandag voor een echo. al kan het wel zo zijn dat ze nog niks zien gezien de zwangerschapsduur.
    Maar dit lijk me wel de beste optie

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Suzanne - Ik denk dat het beter is om toch even verder onderzoek te laten doen in het ziekenhuis...

Ik wil je niet bang maken, maar afgezien van het bloedverlies doet jouw verhaal me denken aan toen ik een bbz had...
    Pas op... Ik zeg NIET dat je dat hebt he...
    Maar het is wel fijn als je dat even kan uitsluiten!

Ze kunnen dit onderzoeken door een echo met aanvullend bloedonderzoek. Door mimimaal 2x het HcG te prikken kan een arts aan de daling, stijging of gelijk blijven van de waarde zien hoe of wat...

Maar nogmaals... Niet ongerust maken! Ik vind alleen... denk alleen... dat het beter is om het even te laten bekijken...
    Beter te veel laten kijken dan te weinig denk ik dan...

Trouwens... de steken en krampen kunnen ook je banden zijn en het uitrekken van de baarmoeder he...

20. Suzanne68

Stel dat dat we lzo is...een bbz....kan het dan kwaad om tot maandag te wachten?

Deel Deze Pagina