Hey dames Ik wil graag iets met jullie delen. Mijn vriend en ik willen heel graag meer kindertjes. Het liefst niet te ver van elkaar vandaan wat betreft leeftijd. Ik ben alleen heel bang dat we te snel willen en verkeerde keuzes maken. Mijn vriend studeert 3 dgn in de week en ik werk fulltime om brood op de plank te krijgen. Omdat het financieel heel krap is gaat mijn vriend straks in de avonduren werken. Dat betekend overdag voor de kleine zorgen en studeren en dan 's avonds werken. Druk dus. Wat nu als er ook nog een baby bij komt. Zal dat wel te doen zijn? Maken we dan niet een hele domme fout alleen maar omdat we de leeftijden niet te veel uit elkaar willen hebben? Oh ik ben zo onzeker hierover. Hebben jullie ook zulke twijfels (gehad)? Hebben jullie misschien zelfde soort situaties en tips voor mij? Ik hoor het graag, liefs Ellenore
zeker als je kindjes qua leeftijd niet te ver uit elkaar liggen, zal je het al superdruk hebben met alleen al de verzorging van die twee. Dan ook nog overdag proberen te studeren, lijkt me erg moeilijk. Hoe lang moet je vriend nog studeren? Misschien wachten tot het eind van zijn studie in zicht is? Hier tussen de oudste 2 2 jaar verschil en geloof me, dat was een bult werk! Nummer 3 is 5 jaar jonger dan de middelste en dit bevalt me stukken beter eerlijk gezegd! Nou ja...met 3 ben je natuurlijk veel bezig met het huishouden... Als ik jullie was zou ik nog ff wachten tot je zelf in wat rustiger vaarwater zit en misschien wat meer geld te besteden hebt. Succes!