ik zit even met het volgende. erengister bloed verloren en vreselijke buikpijn! volgende dag (avond ) weer dus toch echo aangevraagd bij vk. helaas voor mijn termijn te miniscuul/klein. maar er zat nog wel "iets"... vanavond weer bloeding en hup weer die vreselijke buikpijn, links en heel laag. kan dit erbij horen? vk zegt ja toeval... dus ik zoek eigelijk ervaringen van mensen die dit herkennen.
Zolang er "iets" zit, is je bm niet schoon en zal je kramp houden. Beetje zoals weeën of menstruatiekramp. Op het moment dat het loskomt, is ook de pijn weg
Zit op dit in (hoogstwaarschijnlijk) hetzelfde schuitje als jij, dinsdag pas echo om de reden dat zolang het bloed er waarschijnlijk op de echo ook nog "iets"te zien is en ze je dan nog geen 100% zekerheid kunnen geven, disndag is die kans groter..maar ook VEEL bloed en stolsels. Heb zelf geen pijn maar denk inderdaad dat zolang er iets zit je pijn kunt hebben en bloed zult verliezen...helpt paracetamol wel iets?want anders toch even bellen misschien voor iets tegen de pijn... Sterkte,het valt niet mee he
nou ben toch ff langs ha gegaan aangezien ik toch al heen moest maar idd zolang er iets zit blijven de krampen en steken. vind ze wel hevig soms pff! 2euk, sterkte..is er ook geen kleine kans dat het toch hoed is? helaas was mijn echo dus niet goed.
Er is inderdaad wel een kleine kans dat het goed zit, maar al die stolsels en dat bloed hebben mij echt geen goed gevoel gegeven. voel me ook echt niet meer zwanger..en de vk gaf aan dat in veel gevallen het gevoel van de vrouw toch wel klopt..en vorige echo was afgelopen maandag en die liep toch wel achter ook met wat we dachten hoever ik was (moeilijk te zeggen, heb zeer onregelmatige cyclus) Of het is een stukje zelfbescherming, het is nog lang tot dinsdag en durf ook geen hoop te hebben...te bang voor de klap