Zwanger!!! Na miskraam in mei

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door marly87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pleegje

pleegje Lid

24 sep 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    ook ik bevind me in hetzelfde schuitje
    in juni een miskraam gehad en op 2 juli gecuretteerd en nu in weer zwanger
    volgens mijn eigen berekening (via temperatuur) zou ik 5 weken moeten zijn, maar test geeft 1-2 weken na bevruchting aan... maakt me toch weer erg onzeker ook al zegt vlk dat dat niets hoeft te zeggen
    maar de dagen duren nu gewoon zo lang, heb pas 10 oktober een echo (zou dan 7+3 zijn) dus moet echt nog even wachten

hoop dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan en dat er in april/mei 2014 een hoop mooie baby's geboren worden

2. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap het Pleegje, toch positief poberen te zijn!
    10 oktober is ook al bijna, probeer tot die tijd lekker te genieten.
    Als het wel allemaal goed is heb je spijt dat je de eerste weken niet hebt genoten.
    het komt vast allemaal goed! Daar hopen we met zn allen op.
    en inderdaad allemaal leuke mooie babytjes in mei en april!

3. pleegje

pleegje Lid

24 sep 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    het hopen is bij mij ondertussen wel weer over...
    sinds gisteravond is het weer mis:( (buikpijn en veel bloedverlies)
    ik hoop dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan

4. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh pleegje wat jammer voor je :( weet je zeker dat et een miskraam was? Het kan ook het bloed van de innesteling zijn geweest he.
    In ieder geval kop op! Het is echt heel vervelend en ik snap dat de wereld even instort ( heb ik ook als ik straks slecht nieuw hoor!) maar je moet positief blijven, even verdrietig zijn en dan weer doorgaan. Het gaat hoe dan ook een keer goed!
    Hoe oud ben je ala ik vragen mag?

5. Maanvis

Maanvis Actief lid

18 sep 2013
    151
    0
    0
    Gezondheidszorg
    Veenendaal
    Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat nu alles goed! Ik weet hoe spannend het is heb zelf vorig jaar juni mk gehad en we eindelijk weer zwanger! Blijft spannend!

6. pleegje

pleegje Lid

24 sep 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi bloemetje1990

De hoeveelheid bloedverlies was zeker zoveel als bij mijn vorige mk, maar ook toen kwam het vruchtje niet meteen af en heb ik uiteindelijk een curettage gehad
    ik krijg morgen een echo om te kijken hoe het er nu voor staat, maar ondertussen is het bloedverlies wel weer gestopt en ik weet niet meer zo goed wat ik moet denken. voel me iig niet meer zwanger en ook temp (heb ik afgelopen anderhalve maand nauwkeurig bijgehouden) is weer gedaald.

ik ben 32, dus al wat ouder dan jij (denk ik), maar pas sinds maart echt bezig om zwanger te worden

hoe is jouw echo gegaan? was het goed? ik hoop zo van wel
    heb je het hartje al kunnen zien? na 6 weken zou dat ongeveer moeten gaan kloppen toch?

7. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een echo gedaan en er zat inderdaad iets! En we hebben het hartje ook mogen horen.
    Vorige keer toen ik "zwanger" was had ik een leeg vruchtzakje, vandaar dat het zo spannend was of er wel iets zat.
    Ik ben zelf 23, maar zo zie je maar weer, dat zegt ook niets.
    Ik ben na aanleiding can de echo nu 5 week en 5 dagen zwanger.
    Erg pril nog dus! Maar en er van over tuigt dat alles goed gaat.
    Ik had trouwens eergisteren bloedverlies, en vandaag dus een goeie echo, dus ik zou als ik jou was even de echo afwachten
    Ik wens je iig heel veel succes!! En ook alle andere meiden die binnenkort een echo krijgen.

8. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je het even weten trouwens? Hoe je echo is gegaan

9. Stijn Lemmens

30 sep 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Damens,

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Voor mijn studie commerciƫle economie verricht ik een afstudeeronderzoek bij het Maxima Medisch Centrum te Veldhoven. ik verricht marktonderzoek naar het keuze en zoekproces van zwangere vrouwen in de keuze voor een ziekenhuis. Daarom wil ik jullie vriendelijk vragen of jullie mij willen helpen met mijn onderzoek. Onderstaande link verwijst je door naar een online vragenlijst. Het betreft een onderzoek naar zwangere vrouwen woonachtig in Noordoost en Zuidoost Brabant met de postcodegebieden:

5091 t/m 5096
    5150 t/m 5154
    5200 t/m 5298
    5340 t/m 5765
    5820 t/m 5846
    6020 t/m 6028

https://www.surveymonkey.com/s/YRC32VN

Hopelijk mag ik rekenen op jouw mening.

Met vriendelijke groet,

Stijn Lemmens

10. pleegje

pleegje Lid

24 sep 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi bloemetje1990

wat fantastisch dat je een goeie echo had, en helemaal dat je het hartje al kon horen, ik ben kei blij voor je

mijn echo vandaag was echter al wat ik had verwacht, een (mooie) lege baarmoeder.
    ik baalde toch wel even hoor, maar had het dus wel verwacht.
    nu op voor de volgende ronde en hopen dat ie dan wel blijft plakken
    de echoscopiste had ook nog even gekeken naar mijn eierstokken en alles zag er goed uit, ze zag ook al dat er alweer een paar mooie nieuwe eitjes aan het rijpen waren... dus dat is wel een goed vooruitzicht

ik hoop hier snel weer iets van me te kunne laten horen, maar ga nu eerst vooral rust nemen en alles een plekje geven

veel succes met je verdere zwangerschap en geniet er vooral van

ook voor de rest van de dames die zwanger zijn

11. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is jammer, heeft het vruchtje zich niet ontwikkelt of zat er wel echt wat?
    Ik hoop voor je dat het de volgende keer goed gaat!
    Weet je al hoe je het vruchtzakje weg laat halen?
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina