Zwanger na miskraam: kan het maar niet leuk vinden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lousaa, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ja, dat wachten of het misschien los komt... verschrikkelijk onzeker. Ik was de hele tijd enorm gespitst op alles wat ik voelde. Toen het eenmaal gebeurd was, kreeg ik spontaan de griep en heb ik dagen geslapen, puur van geestelijke vermoeidheid.

Hier wel voorzichtig goed nieuws vandaag: de echo zag er goed uit. Precies groot genoeg, kloppend hartje, beweging, en mooi in het midden van de vruchtzak. D'r viel echt spanning van me af. Maarja, het is nog vroeg, dus ik kan nog niet echt voluit juichen. Op naar de volgende hobbel, over twee weken: de termijnecho.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Fijn dat dit iig goed was! Daarmee zakt de kans iig dat het nog mis zou gaan...
    Hopelijk over 2 weken een goede echo!

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Fijn Lousa. Hier ook een goede echo met 10,4 weken. We zijn zo blij. Woensdag de nekplooimeting. Als dan alles goed is, dan hebben we helemaal een klein feestje!

4. tulip

tulip Niet meer actief

spannend ts, hopelijk kun je blijven genieten deze keer!! Hier eindelijk de magische grens van 12 weken bereikt en vanochtend het hartje gehoord.

5. bosvruchten

4 feb 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het erg herkenbaar, ook al heb ik zelf nooit een miskraam gehad - gelukkig. Zwangerschap ontstond spontaan, maar wel met kans dan minder op een miljoen of zoiets. Want mijn man blijkt nagenoeg onvruchtbaar. Bij onze eerste kon ik pas enigszins ontspannen na 26 weken - puur omdat de baby dan just in case geholpen wordt in het zh. Echt relaxt was ik toen hij gezond en wel in mijn armen lag, maar toen heb ik me nog maanden druk gemaakt om wiegendood enzo. In mijn familie had iemand haar kindje tijdens de bavalling verloren, dus vandaar dat dat steeds ook meespeelde in mijn achterhoofd.
    Nu ben ik na 4 jaar proberen eindelijk weer zwanger, terwijl ik bijna veertig ben. Twee icsi's gehad met steeds maar 1 bevruchting, de 2e te slecht voor terugplaatsing en de eerste bleef niet zitten. De spanning blijft. Maar omdat deze zo'n druktemaker is en mijn buik kolossaal wordt, stelt dat me tocht enigszins gerust dat alles goed gaat daar binnen. Snap dus goed alle zorgen en stress, als je dat bedoelt, want dat had / heb ik ook. Elke echo is fijn als dat goed nieuws inhoudt. Maar kan me voorstellen dat je er angst voor hebt / houdt als je slecht nieuws hebt ontvangen tijdens zo'n echo. Sterkte!

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Thanks allemaal. En wat fijn dat het er bij jullie ook goed uitziet banjabes en tulip!

Kan me de spanning bij jou ook voorstellen hoor Bosvruchten. Er hangt bij zo'n traject ook zoveel vanaf...

Deel Deze Pagina