Menstruatie,Innesteling of iets anders?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dakaro, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakaro

dakaro Lid

1 dec 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Verloskundige

Ik heb 26 ook een mk gehad, heb pillen mee naar huis gekregen die ik in moest brengen, week erop op 3 november zaten er nog stolsels in mijn baamoeder en de arts heeft toen veel weg kunnen halen met een eendenbek en tang, ze vertelde me toen dat er nog wat in mijn baarmoeder zat maar dat mijn lichaam dat zelf op zou lossen. Op 6 november was de laatste dag van mijn bloedverlies, nergens last meer van gehad en een test gedaan om te kijken of HCG uit mijn bloed was en dat bevestigde de test want hij was negatief.
    We zijn nu 6 weken verder en in de tussentijd geen bloedverlies gehad tot gisterochtend bij het plassen, wat bloed en voor de rest helemaal niets meer, ik dacht dat ik mijn menstruatie zou krijgen maarin mijn ogen is dit geen menstruatie geweest, of toch wel? Of zou ik zwanger kunnen zijn? Word zo onzeker hiervan, bang dat er iets fout is gegaan tijdens mijn mk, of ik wel weer ongesteld word ja of nee....pffff moeilijk allemaal

Groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Dakaro,

ik snap je onzekerheid. Het zal inderdaad niet je menstruatie geweest zijn, want ik verwacht na een miskraam en zeker als nog niet alles eruit was dat deze heftiger zal zijn dan je gewend bent. Lijkt erop dat je toch echt nog even af moet wachten wat je lichaam gaat doen. En doe anders toch maar even een test; dan heb je dat in ieder geval duidelijk.

groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina