Adria wat fijn. Wat een prachtig kerstkado. Opgelucht de kerstdagen in. Iedereen fijne dagen gewenst!!
Hoe gaat het met jou klapper? De kerstdagen een beetje doorgekomen? Hoe is het met je krampen? Hier al 2 dagen helemaal NIKS. Borsten slap en pijnloos..
Elsa. Heb ook af en toe dagen dat mijn borsten vrijwel geen pijn doen en zachter zijn. Het komt dan na een dag of twee wel terug. De krampen zijn er af en toe, wel wat minder heb ik het idee. Ben erg geschrokken gisteren omdat ik een licht beige achtige afscheiding had en vandaag weer. Herinnert me ook aan de vorige keer toen ik een MA had. Maar toen was het wel echt bruin geloof ik en nu meer creme/beige. Ben sinds twee dagen ook misselijk in de ochtend en vroege middag. Bah. Niet overgeven maar nergens zin in en van die golven van misselijkheid waarbij er al speeksel in mijn mond komt alsof ik ga overgeven. Mijn symptomen momenteel zijn: ongeveer een keer per dag een tiental minuten ongesteldheidspijn, misselijk in ochtend, veel dorst, pijn in borsten. Vermoeidheid was wel erg is nu weer minder maar slaap ook veel omdat ik vakantiw heb. Ben morgen 7 weken. En jullie?
Ik heb nog last van vermoeidheid (overdag vaak slaperig), onpasselijk, maar net niet echt misselijk en een kort lontje. Ook pijnlijke boobs en hypergevoelige tepels maar dit wisseld dagelijks. Borsten zijn wel een cupmaatje gegroeid. Veel dorst heb ik ook, niets wat ik drink helpt echt tegen de dorst. Af en aan wat afscheiding, ik hou de kleur ook scherp in de gaten. Wat ik echt jammer vind is dat niets me meer smaakt. Hopeljk gaat dat snel over!
Echt overal op letten...zo herkenbaar. Ik merk nu dus ook dat ik meteen ongerust wordt als ik Adria hoor zeggen van de gevoelige tepels...die heb ik al twee weken niet meer ofzo... Maar ieder lichaam is anders. Overigens Adria..dat niets je smaakt heb ik ook. Is niet zo gezellig met de feestdagen. Hoe is het met Floor32 gegaan tot nu toe? Was zo spannend ook wat ze vertelde.
Fijn om te horen dat jullie je om dezelfde dingen zorgen maken... Probeer me vast te houden dat er alleen nog goed nieuws in dit topic is... Beige afscheiding heb ik ook.. Daar maak ik me niet zo druk om. Eerder om het feit dat ik verdér niks voel
Elsa. Het zegt niets als je weinig voelt. Het is ook nog erg pril en je had wel last van buikpijn af en toe toch? Dat is ook iets voelen. Misselijkheid kwam bij mij pas gister opzetten en was vanmiddag weer weg. Voel nu ook niets. Het enige wat je kunt doen is in het moment leven, dag bij dag bekijken hoe het gaat. Ik heb dinsdag de echo en begin langzaam wat nerveus te worden. Denk dat ik stuk ga van de spanning als ik daar ben...
Werd wakker met vertrouwen en een goed gevoel. Toen ging ik nadenken en eindogde met een slecht gevoel. Sinds een week ben ik niet meer moe, hoef ik weinig te plassen, darmen zijn weer rustig en misselijkheid alleen tweede kerstdag gehad. Mijn enige conclusie is dat mijn hormoonlevels dalen en het vruchtje gestopt is met groeien. Vind het een hele erge gedachte.. En ik word al.kwaad als ik eraan denk (waarom overkomt mij dit twee keer?). Zwanger zijn is tot nu toe een hele stressvolle gebeurtenis en ik heb er mijn buik even van vol. Ik baal nu al terwijl ik morgen pas uitsluitsel heb.
Oooooh.... Ik begrijp je zo goed.... Maar dit overkomt je geen twee keer. Ons potje pech was al op, remember? Wat je vanmorgen deed is je alvast voorbereiden op het ergste, dan valt het niet tegen morgen. Doe ik ook standaard... Maar er is niks aan de hand! Ik had het idee alsof ik mijn eigen bericht las, want ik ervaar het ook als één grote stressvolle ellendige shitheid! Ik hoop zo dat we beiden ook een goede echo hebben... En dat het dan minder stressvol wordt.. Ik heb ook nergens last van... Dalend hcg zweeft ook in mijn hoofd rond... Heb zelfs nog een test gedaan en die was zelfs lichter dan 2 weken geleden... Maar momenteel ben ik er heel rustig onder. Heel raar, want gisteren voelde ik nog groooote paniek. DRAMA dit! Ik wens je heeeeeel veel rust toe vanavond.. Hoe laat mag/moet je?
Dank je voor je lieve woorden Elsa. Morgen einde van de ochtend mag (moet idd haha) ik voor toch wel een heeel spannende echo. Net wat je zegt dat dalende hcg is wat ik denk. Of ben ik er alleen bang voor. Pff borsten doen overigens ook echt weinig pijn. Heb soms geen lichtpuntjes meer om me aan vast te houden. Jij ook succes komende tijd he. Goed dat je rust voelt. Het is toch zoala het is. Ik laat weten hoe het was morgen.
YEEEEEEEEEEEEES!!!! Wat een goed nieuws!!! Word er zelf ook weer hoopvol van! Ben heeeeeeeel blij voor je!! Fijne blije jaarwisseling!
Jij ook een super jaarwisseling! En houd hoop. Ik heb dus helemaal geen symptomen en toch is alles goed. Iedereen een mooi 2014!!
Yeeeaaah! Geweldig nieuws klapper!!!!! Wat werkt onze geest toch raar he? Je was je zo mentaal aan het voorbereiden op slecht nieuws dat je de symptomen aan het wegdenken was. Heerlijk nieuws meid, geniet ervan en we gaan voor gezonde plakbabies in 2014!!! Elsa ik weet ook zeker dat jij wwn mooie echo krijgt!!! Een voorspoedig en gelukkig 2014 toegewenst!!!