Zwanger na miskraam....steungroepje naar 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Adria27, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker hoor, Rome en Malaga! Hoop dat jullie een fijne vakantie gehad hebben. Wij gaan eind deze maand nog 10 dagen naar Turkije, erg veel zin in!

En klapper, inderdaad, intussen alweer bijna 14 weken! Dat, en de goede echo deze week heeft me wel echt vertrouwen gegeven.

2. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Hoe gaat het met jullie?
    Ik had gisteren weer controle, een keer bij de VK in het zh in plaats van de gynaecoloog, intussen 16 weken en spontaan maakt ze nog een echo. Kleine uk doet het super, was druk aan de gymnastiek. Heerlijk om nog even te gluren!

Hoe ver zijn jullie intussen? Is het te doen met het warme weer?

3. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi meiden,

Leentje, super dat het zo goed gaat! Het weer is killing, gelukkig werk ik nog maar 2 dagen want het was echt heet. Ik ben nu snel moe, vooral als het zo heet is.

De baby maakt het goed, alleen is hij erg groot voor zijn termijn. Twee weken geleden al 1700 gram terwijl het gemiddelde rond de 1100-1300 gram ligt:$. Ik schrok er wel erg van. Met hoge bloeddruk is er altijd de angst voor groeiachterstand maar de kleine gaat als een raket.
    In ieder geval krijg ik morgen weer een echo en weer een suikertest om dat in ieder geval uit te sluiten. Met de bloeddruk gaat het tot nu toe ook perfect.

Hopelijk maakt iedereen het goed!

4. klapper

klapper Actief lid

25 jun 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed gaat Leetje! Ben je nog angstig of heb je er wel vertrouwen in?
    En Adria, krijg jij vanwege je bloeddruk regelmatig groei echo's?
    Hier ook alles goed. Heb geen idee hoe groot/klein de baby is.
    Alleen om de vier weken controle verloskundige en dus heen groeiecho gehad oid.
    Krijg met 32 weken wel echo om localisatie van placenta te bepalen.
    Onlangs (28 weken) lag deze nog steeds bij de baarmoedermond. Dit werd gezien bij een echo jn t zkh vanwege de vele harde buiken die ik heb.
    Dat was verder overigens niet zorgelijk want baarmoederhals was voldoende lang.

Hebben jullie al een naam?

5. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden!! Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! En gelukkig klinkt alles goed.. Bij mij gaat t ook wel goed, op een zenuwbeklemming in mijn onderrug na.. En wat opgezwollen voeten (nu al!) Morgen naar de fysio.

Verder geniet ik heel erg van de baby in m'n buik, hopelijk kun jij dat nu ook Leentje!

Aria: mooi van je bloeddruk! En beter te groot dan te klein toch? Al moet hij er straks wel nog uit natuurlijk...

Klapper: vervelend van die harde buiken.. Maar gelukkig niet zorgelijk. Collega van me zit al thuis door harde buiken.. Vanaf 26 weken..
    Onze naam staat al 3 jaar vast! :)

En jullie? Leentje, willen jullie weten wat het wordt?

6. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alles goed. Net heerlijk op vakantie geweest naar Turkije, genoten.
    Kleine uk groeit volgens mij lekker door. En denk dat ik uk intussen af en toe begin te voelen, maar jammer genoeg nog niet echt elke dag. Over een week de 20 weken echo, toch wel spannend hoor.
    Geniet van het lekkere weer!

7. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles goed bij de 20 weken echo Leetje?

8. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die was vanmorgen, alles goed! Onze uk weer helemaal goedgekeurd en mooie foto's mee gekregen. Fijne man ook, gaf veel uitleg en nam echt de tijd.
    Intussen voel ik uk ook regelmatig, heerlijk!

Hoe gaat het met jullie, schiet al aardig op, of niet?

9. klapper

klapper Actief lid

25 jun 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Leetje dat alles zo voorspoedig verloopt!!! Die 20 weken echo.is dan toch een extra geruststelling he!
    Ja het gaat echt snel. Heb nog altijd het gevoel ' net zwanger' te zijn. Alsof alles nog moet komen en gaan gebeuren. Terwijl ik nu ruim 32 weken ben.
    De placenta is netjes omhoog gekropen dus ik mag natuurlijk bevallen. Onze meid groeit goed. Ze wordt geschat op 1840 gram. Dat is vlgs mij gemiddeld.
    Krijg steeds meer zin om haar te zien. Ben ongeduldiger aan het worden.
    Ik werk nog drie weken. Dan verlof.
    Hoe is het bij jullie Elsa en Adria?

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi dames,

Leentje, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik ben blij dat iedereen het goed maakt. De tijd dat we bang waren voor een miskraam ligt gelukkig achter ons.

Met mij gaat het iets minder, sinds donderdag moet ik mijn bloedsuiker 4 keer per dag controleren. Een keer nuchter en na elke maaltijd. Helaas is het na bijna elke maaltijd ver boven de 7.0. Alleen als ik nauwelijks wat eet en als ik nuchter ben zijn de waarden goed. Maandag moet ik de resultaten mailen en krijg ik te horen of ik insuline moet prikken of niet.:(:(

Wel jammer dat het tegen het einde minder gaat. Ik ben ook sneller moe, kan een stuk minder. Hierdoor geniet ik minder, voor mij hoeft hij niet tot de 40ste week te blijven zitten. De babhy maakt het tot nu toe goed, hij loopt nog 2 weken voor maar houdt gewoon zijn eigen groeicurve aan. Verder heb ik veel last van de carpaal tunnel in mijn handen, zit s'nachts bijna 10 keer op de wc en slaap ik abnominabel;). De laatste loodjes vallen me dit keer zwaar, zal wel met mijn leeftijd te maken hebben.

Hoop dat jullie nog een beetje genieten. Bij mij ligt alles klaar en ik begin errug ongeduldig te worden. Ik wil echt weten hoe hij eruit ziet!

11. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh adria wat vervelend! Ik hoop dat alle waarden een beetje dalen en stabiliseren, insuline prikken lijkt me ook niks... Sterkte!

12. klapper

klapper Actief lid

25 jun 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het begint op te schieten dames...
    Laat iedereen nog een keer iets weten als de kleine er is?
    Ik ben inmiddels met verlof en heb nog genoeg te doen. Dat lukt gelukkig ook allemaal nog prima. Nog ruim 4 weken en dan is de uitgerekende datum.
    Kan langer duren...maar het aftellen kan wel beginnen.
    Veel eh succes dames met de laatste loodjes en Leetje hoop dat met jou ook alles nog goed gaat. Vind het nog steeds zo mooi en bijzonder om te zien hoe we allen angstig begonnen aan de zwangerschap vanwege een miskraam en hoe we hier onze weg in vonden en bovenal hoe goed het met al deze zwangerschappen is afgelopen!

13. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mee eens! Ik heb echt heeeeeel veel aan jullie gehad in het begin. Ik laat zeker wat weten als DE BEVALLING achter de rug is.. Maar wil jullie toch alvast bedanken voor de steun in die eerste maanden! THANKS!

14. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    #174 Adria27, 20 jul 2014
    Laatst bewerkt: 20 jul 2014
    Dames,

Ik ben bevallen van een heel gezonde jongen op maandag 14 juli 2014 na een zwangerschap van 37 weken en 6 dagen :D:D
    Alles is goed gegaan,ben zondag 13 juli in het ziekenhuis geweest i.v.m. niet lekker voelen en en verhoogde bloeddruk. Ben getoucheerd en had al 2 cm ontsluiting, verloskundige heeft me meteen gestript. En er werd een afspraak gepland voor een inleiding op dinsdagochtend.
    Gelukkig begonnen de weeen vrijwel meteen na het strippen (niet echt sterk en wat onregelmatig). Maar in de nacht van 14 juli voldoende om naar het ziekenhuis te vertrekken en daar is onze zoon geboren om 10.24 uur in de ochtend:). We moesten wel 24 uur op de kraamafdeling omdat ze zijn glucose wilde controleren. Dit omdat ik de laatste 2 dagen insuline moest bijspuiten.

De bevalling was wel zwaarder dan mijn twee andere bevallingen (zal de leeftijd wel zijn), pijnlijke rug én buik weeen maar de beloning is GROOT! Ik ben verliefd:).

Bedankt voor jullie steun, zonder jullie zou ik een stuk zenuwachtiger zijn geweest deze zwangerschap. Ik vond het heel fijn om mijn zorgen, angsten en vreugdes met jullie te delen.

Heel veel sterkte de komende weken en een voorspoedige zwangerschap en bevalling. Laat het weten als jullie zijn bevallen, ik ben benieuwd!

Liefs, Adria

15. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooo Adria, van harte gefeliciteerd! En wat fijn dat je mannetje gezond en blij op de wereld is nu... Nu weer tijd voor andere zorgen, maar dit heb je gehad!! Heerlijk om te lezen!

Nu lekker genieten!

16. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! En wat fijn dat alles goed gaat.
    Geniet lekker van elkaar

17. klapper

klapper Actief lid

25 jun 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Adria. Heel fijn dat je zoontje gezond en wel bij jullie is.

18. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met jou Klapper? Eind is bijna in zicht voor jou nu...

Deel Deze Pagina